با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید | bedrive

در نتیجه برای مشتریانی که به دنبال یک مجله خبری خودرو بی درایو بلند 7 نفره آفرودی هستند، گزینه‌ای بهتر از سانگ یانگ رکستون G4 وجود ندارد. اگر از مشتریان ایرانی بخواهید که یک شاسی بلند 7 نفره را نام ببرند، بسیاری از آن‌ها به هیوندای سانتافه اشاره خواهند کرد. نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند.

  • پس برای آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند، در ادامه محصولات این دو شرکت را به‌طور جداگانه معرفی می‌کنیم.
  • مصرف سوخت این خودرو به صورت متوسط 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 55 لیتر است که به صورت متوسط باید قادر باشید تا با هر باک پر 730 کیلومتر را طی کنید.
  • سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود.
  • در سال‌های اخیر، واردات کراس‌اورهای چینی اندازه‌متوسط با پیشرانه توربوشارژ افزایش چشمگیری یافته است.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • به‌طور کلی بد نیست بدانید که خودروهای کراس اور، معمولا سبکتر از SUV ها هستند و پلتفرم اصلی آنها مشابه خودروهای سواری معمولی (سدان) است.

امکانات رفاهی این خودرو نیز سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌های 4 حالته دستی برای راننده و سرنشین جلو است. قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 965 میلیون تومان برای مدل پلاس است. سیستم هشدار دهنده این خودرو تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود. قیمت این خودرو در حدود 1,090 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب می‌باشد. سیستم‌های کمکی راننده SWM G01F شامل کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است. سیستم‌های کمکی راننده SWM G01 شامل کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است.

بخوانید:  معرفی و مشخصات کامل سمند LX محصولی از ایران خودرو | bedrive

همراه مکانیک در شبکه‌های اجتماعی

تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است. مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است. لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو در بازار ایران اختلاف قیمت زیادی با دیگر مدل‌های چینی موجود در کشور دارد. ازنظر ابعاد، این کراس‌اور چندان بزرگ‌تر از جک S5 و X33 نیست؛ اما به‌دلیل کیفیت ساخت بهتر و مواد مرغوب به‌کاررفته در کابین و امکانات اضافی نزدیک به یک‌میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

دانگ فنگ خودروهای شاسی بلند

بخار در 6000 دور در دقیقه و .4گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. با هدف بهبود مطلب و جلوگیری از زیاده‌گویی، هیوندای سانتافه را به‌عنوان محبوب‌ترین کراس‌اور کره‌ای بازار ایران در نظر می‌گیریم. در سال‌های اخیر، این محصول با پیشرانه ۲٫۴ لیتری مجهز به فناوری DGi وارد ایران شد. این مدل سانتافه ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۱٫۵ لیتر در صد کیلومتر است.

قیمت بازار

مصرف سوخت SWM G01 به ازای هر 100 کیلومتر 9.6 لیتر است که با توجه به حجم باک 54 لیتری‌اش مسافت 560 کیلومتر را به صورت متوسط با هر بار بنزین زدن طی می‌کند. قیمت این خودرو در حدود 1,050 میلیون تومان برای تریم IE مدل 1400 و قیمت این خودرو در حدود 1,130 میلیون تومان برای مدل 1401 است. قیمت این خودرو در حدود 850 میلیون تومان برای تریم IE در مدل 1400 و 855 میلیون تومان برای تریم TE در مدل 1400 است. بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد .

بخوانید:  فیلم زیبای سرعت با ماشین سمند فیلو | bedrive

http://besturnblog.ir