بهترین ماشین های شاسی بلند ایران از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی زومیت | bedrive

با این حال همچنان در میان مجله خبری خودرو بی درایو بلند های موجود در بازار از لحاظ قیمتی در رتبه های پایین تر قرار می گیرند. البته با تولید خودروهای جدید و باکیفیت کم کم تحت برند چری محصولات خود را به بازار عرضه کرد. درفرایند طراحی چری تیگو 5 مهندسین اروپایی بسیار نیز دست اندرکار بودند و همین عامل باعث افزایش زیبایی در طراحی خودرو شده است. تویوتا لندکروزر یکی دیگر از خودروهای بسیار محبوب موجود در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار است که از توانایی‌های آفرودی بسیار مطلوبی بهره می‌برد. این شاسی بلند ژاپنی که در میان علاقه‌مندان خود با نام «حضرت» شناخته می‌شود، از بازار دست دوم بسیار پررونق، کیفیت ساخت بالا، کابین جادار و سیستم تعلیق کارآمدی برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت مسافرت‌های خانوادگی به شمار می‌رود. ولوو XC90 یک شاسی ‌بلند 7 نفره‌ لوکس است که بزرگ‌ترین شاسی‌بلند کمپانی سوئدی ولوو نیز به حساب می‌آید.

  • ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد.
  • بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
  • لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو در بازار ایران اختلاف قیمت زیادی با دیگر مدل‌های چینی موجود در کشور دارد.
  • کلیه خودروهای موجود در سایت کاسپین رنت، تحت مالکیت مستقیم می باشد و همچنین نرخ های موجود در سایت کاملا بروز و رقابتی می باشد و هنگام عقد قرارداد هزینه اضافی به عهده مشتری نخواهد بود.
  • مدل فیس لیفت ایکس 55 شرکت ام وی ام، خودرویی به نام X55 پرو است که ظاهری جذاب‌تر و البته جوان‌پسندتر پیدا کرده است.
بخوانید:  آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | bedrive

از نظر ظاهری، گرند ویتارا یک خودروی قدیمی محسوب می‌شود و طراحی خشک و ساده آن، باب میل مشتری‌های امروزی نیست. در ضمن مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با دو SUV قبلی که معرفی کردیم، بسیار بالاتر است. می‌توانیم بگوییم که تیگو 7 در مقایسه با سایر شاسی بلندهای چینی، مدرن‌تر و باکیفیت‌تر است. در زمینه طراحی ظاهری می‌توانیم تیگو 7 را یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران بنامیم. وجود خطوط زیبا روی بدنه و رینگ‌های اسپورت جذابیت خاصی به این خودرو داده است. جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند.

محصولات ام وی ام شاسی بلند

پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد. سایپا خودروی چانگان CS35 را با پیشرانه 1.6 لیتری که معادل 123 اسب بخار قدرت دارد، تولید می‌کند. این شاسی بلند دارای دو مدل گیربکس دستی و خودکار است که مدل دستی پنج سرعته بوده و مدل خودکار از نوع چهار سرعته است. همچنین گقتنی است که چانگان CS35 در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر مصرف سوخت دارد. جالب است بدانید که کمپانی چانگان برای طراحی این خودرو به سراغ یکی از مشهورترین طراحان ایتالیایی به نام لوچیانو دی‌امبروزیو رفته که نتیجه کار او، یک خودروی شیک و نسبتا متفاوت است.

(خریدار ) رنو داستر

هاوال M4 یکی دیگر از محصولات موجود در بازار است که می توانیم نام آن را در لیست شاسی بلند های ارزان قیمت بازار به ثبت برسانیم و می توانید شرایط فروش اقساطی هاوال را در سپندخودرو مشاهده کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است. اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند. در حال حاضر نمونه‌های سال ۲۰۱۸ از این خودرو باقیمت ۴۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود، اما معرفی نمونه‌های فیس‌لیفت انتظار داریم که قیمت این نسخه‌ها در بازار بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان باشد.

بخوانید:  خرید پیراهن هاوایی سایز بزرگ مردانه طرح دار کد ۱۲۷ لباس سایز بزرگ بیگ کارن

همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید!

در سال 1396 پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی هایما S7 با یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ تعویض شد که منجر به افزایش عملکرد این خودرو شد. اتاق کابین ام وی ام x55 ویژگی‌هایی دارد که در بسیاری از خودروها چه چینی و چه اروپایی دیده نمی‌شود و آن داشتن دریچه‌های هوای نامتقارن در کابین، صفحه کیلومتر دیجیتال و ساعت هوشمندی که می‌تواند با تلفن همراه شما سینک و به آن متصل شود. ام وی ام تیگو 8 پرو در نسخه 7 نفره آن در ایران ارائه می‌شود، البته بسیاری معتفداند که صندلی‌های ردیف سوم کاربرد زیادی برای بزرگسالان ندارند و اگر این دو صندلی را بخوابانید حجم صندوق عقب شما به 1179 لیتر خواهد رسید. از ابتدای سال 1400 تا پایان اردیبهشت ماه 60 عدد از این خودرو در کشور تولید شده است و اولین تصاویر این خودرو در بهار 1400 به صورت غیر رسمی منتشر شد و اغییرات اسم این خودرو از چری تیگو 8 پلاس به ام وی ام تیگو 8 پرو با مشاهده این تصاویر مشخص شد. این خودرو در بازار چین با نام TIGGO 8 Plus شناخته می‌شود، اما مدیران خودرو تصمیم گرفته است تا این خودرو را در بازار ایران با نام فونیکس ارائه کند؛ به علاوه آن این خودرو به جای برند چری با برند ام وی ام ارائه خواهد شد. امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد.

http://besturnblog.ir