بهترین منابع کمک درسی و تست یازدهم تجربی 3گام | ketabko

این کتاب شامل تمامی سطوح از جمله سطح ضعیف تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. در‌واقع اگر از جمله شاگردان ضعیف و یا بسیار باهوش هستید، به راحتی می‌توانید از مفاهیم کتاب بهره مند خرید کتاب کمک درسی یازدهم شوید. یک کتاب خودآموز در قالب درسنامه‌های تکمیلی و نمونه سوالات تالیفی تمام آن چیزی است که اغلب دانش آموزان برای جمع‌بندی و مرور مطالب به دنبالش هستند. کتاب ریاضی یازدهم تجربی گاج ای کیو یک کتاب ۳۱۲ صفحه ای تالیف پیام کریمی نیا است. اکثر تست ها هم تالیفی و تعداد کمتری سوالات کنکور و آزمون های گاج بودن. دومین منبع پیشنهادی ما کتاب فیزیک یازدهم تجربی میکرو گاج است که هر فصل این کتاب دقیقا مطابق با فصل های کتاب درسی نوشته شده است.

بار هستی، رک‌ترین کتاب فلسفی دنیا

هدف این کتاب مهارت تست زنی و همچنین آشنایی با انواع سوالات کنکوری برای دانش آموزان است. پک کتاب های کمک درسی میتونه گامی برای قبولی در آزمون کنکور سراسری و دریافت رتبه ی بالا باشه. حالا ممکنه که به علت اقتصادی که ایجاد شده هزینه ی کتاب معضلی برای افراد باشه.

  • همچنین پیوستگی میان محتوای درسی، نیاز به مرور منابع آموزشی سال‌های گذشته را بیشتر حس می‌شود.
  • قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی به عوامل مختلفی از قبیل، جنس و حجم کاغذ استفاده شده، ناشر کتاب، نوع کتاب و همچنین نوع کیفیت چاپ و تصویرسازی بستگی دارد.
  • کتابانه به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع کتاب‌های درسی و غیردرسی، تهیه و امکان خرید انواع کتاب های یازدهم تجربی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.
  • از جمله موارد قابل توجه برای تمامی دانش آموزان ریاضی و تجربی، انتخاب و خرید کتاب کمک درسی مناسب است.
  • کتاب ریاضی یازدهم تجربی گاج ای کیو یک کتاب ۳۱۲ صفحه ای تالیف پیام کریمی نیا است.
بخوانید:  فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive
می دونیم که دغدغه انتخاب و خرید کتاب های کمک آموزشی کنکور همیشه یکی از مهم ترین چیزهایی بوده و بخشی از ذهن و فکر شما رو درگیر می کنه. این رو هم میدونیم که نمیشه برای افراد مختلف نسخه واحد پیچید و به همه یک چیز رو توصیه کرد. بنابراین تصمیم گرفتیم یه نظر سنجی درباره بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه یازدهم برگزار کنیم. اینجوری علاوه بر اینکه با بهترین منابع کنکور 99 آشنا میشید، کتاب های پرطرفدار رو میشناسید و در واقع دارید با سلیقه دانش آموزان و دبیران اونها هم آشنا می شید. کتاب تست ریاضی یازدهم تجربی خیلی سبز چاپ ۹۶ در ۴۲۴ صفحه تالیف سروش موئینی، رسول محسنی منش و کوروش اسلامی است.

بهترین منابع کمک درسی و تست یازدهم تجربی 3گام | ketabko

تست‌های کتاب تا حد بسیار زیادی مشابه تست‌های کنکور سراسری هستند. درسنامه‌های خلاصه و مفید این کتاب با بیان ساده کاملاً قابل فهم بوده و دانش آموزان به راحتی می‌توانند با مطالب ارتباط برقرار کنند. همچنین نکات کلیدی و جمع‌بندی مطالب از دیگر محتواهای کاربردی کتاب تست شیمی یازدهم نشر الگو محسوب می‌شود. گفتنی است که تمامی مطالب کتاب اصلی در این کتاب به طور مختصر پوشش داده شده و در پی آن سوالات تستی و تمرینات متنوع آورده شده است. کتاب‌های کمک درسی در پایه یازدهم تجربی نیز با ارائه مطالب درسی به صورت مفصل و حل انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کتاب PDF پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی 2 – پایه یازدهم

بخوانید:  ماشین لرنینگ به زبان ساده (یادگیری ماشین) + هر چیزی که باید ازش بدونین

فقط یک برنامه مروری دقیق و روزانه است که می تواند زبان را برای شما درس بسیار ترازآوری بسازد. کاغذهای کتاب گاج کاهی بوده و در نتیجه کیفیت کاغذها و سفیدی آن‌ها در این کتاب کمتر از سایر کتب است. برای بالاتر بردن سطح خود از کتاب های نردبام و ای کی یو استفاده کنید. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند.

نگاهی به برندگان نوبل ادبیات در ده سال اخیر