توسعه محصول و ارتقای کیفی با حفظ بالاترین سهم تولید خودرو در کشور

از توسعه محصول و افزایش کیفیت تا محصولات جدید و خدمات برتر
عظیمی در ادامه پیام خود آورده است: «پاسداشت چنین روزی در ایران اسلامی، برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش‌های ملی است؛ همان‌گونه که مولای متقیان علی (ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می‌فرماید؛ درهای رزق بسته است، آن‌ها را با حرکت و فعالیت بگشایید، زیرا کار باعث برکت است. از این رو، با تأسی از گفتار و کردار بزرگان دین‌ و اندیشه و نیز با توجه به‌نقش مهم کارگران در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، به‌جاست که صمیمانه‌ترین و خالصانه‌ترین سپاس‌ها و قدردانی‌ها را نثار منزلت و جایگاه کارگران کنیم.» وی همچنین اظهار داشت: «با هدف‌گذاری صورت‌گرفته در سال ۱۴۰۲ و با پیروی از فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری تحت‌عنوان مهار تورم و رشد تولید و همچنین با همت و تلاش‌های مسئولانه شما همکاران گران‌قدر در بزرگ‌ترین خودروسازی ایران و خاورمیانه، ضمن حفظ بالاترین سهم تولید خودرو در کشور، می‌کوشیم در جهت توسعه محصولات، افزایش کیفیت، تولید محصولات جدید، ارائه خدمات پس از فروش برتر و درنتیجه جلب بیش از پیش رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، رسالت خود را نسبت به‌کشور و ملت بزرگوار ایران اسلامی به‌جای آوریم. قطعا حرکت در مسیر رشد و بالندگی در زمینه‌های مرتبط، بدون بهبود و هم‌افزایی در حوزه‌های منابع انسانی میسر نخواهد شد.»

درخشش ایران‌خودرویی‌ها در جشنواره نخبگان کار و تولید
درهمین راستا،‌ مراسم تجلیل از نخبگان سی‌وچهارمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» استان تهران، هفته گذشته در شرکت ساپکو برگزار و طی آن از کارگران نمونه تجلیل شد. این آیین، هم‌زمان با هفته کارگر و برای قدردانی از کارگران و تبیین نقش و جایگاه آنان در شرکت‌های تولیدی، با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، استاندار تهران، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و کارگران و کارفرمایان شرکت‌های تولیدی و صنعتی برگزار شد. در این مراسم علی‌اکبر مرادعباسی، معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران‌خودرو با تقدیر از جایگاه کارگران در زنجیره تولید گفت: «کارگران نقش مهمی در رسیدن به‌شعار سال مبتنی بر افزایش تولید و مهار تورم دارند.» وی افزود: «در سال‌هایی که تحریم و موانع متعددی بر صنعت‌خودرو کشور تحمیل شد، با گذشت، تلاش، کوشش و همدلی کارگران و تکیه صنعت‌خودرو بر بازوان توانمند کارگران کشور رشد تولید و عرضه بیش‌تر خودرو به‌بازار رقم خورد.» مرادعباسی با بیان این‌که برگزاری چنین جشنواره‌ای سبب افزایش انگیزه و امید در کارگران خواهد شد و نتیجه نهایی آن در افزایش تولید و ارتقای کیفیت برای مشتریان محصولات ملموس خواهد بود، اظهار کرد: «تدوین و بهبود قوانین نقش مهمی در افزایش تولید و توسعه دارد که با همکاری اداره کل تعاون، رفاه و کار اجتماعی استان تهران این امر محقق می‌شود.» بنابراین گزارش، در بین منتخبان این جشنواره، هشت کارگر نمونه در قالب دو کارگروه نمونه ایران‌خودرو نیز معرفی شدند و با اهدای لوح و تندیس از آنان تقدیر شد.
امین منتظری علمدار، مهدی پوربشیری، بهراد صرافان و احمد محمدحسنی برای یکی از کارگروه‌ها با موضوع طراحی و ساخت منیپلیتور حمل داشبورد و جیگ‌های خط مکانیکی سالن مونتاژ یک به‌منظور ایجاد قابلیت تولید خودرو تارا در این سالن و احسان ولی، سپهر سالور، منوچهر قربانی، رامین انوری و احمد محمدحسینی برای کارگروه طراحی و ساخت سیمولاتور کاتالیست و سنسور اکسیژن به‌منظور ارزیابی عملکرد ECU و کاتالیست مانیتورینگ در آزمون‌های EOBD برندگان سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کارگری از ایران خودرو بودند. همچنین در این جشنواره، شهاب عطایی شاغل در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ایسیکو به‌عنوان یکی از کارگران نمونه استان تهران در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. ایسیکو سال گذشته 6 طرح به‌سی‌وچهارمین جشنواره امتنان ارسال کرد که از میان آن‌ها، طرح شهاب عطایی از ایسیکو با عنوان «سامانه آزمون شایستگی» در میان آثار منتخب قرار گرفت.

بخوانید:  وارداتی ها رقیب قدری برای چینی های سدان هستند

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244398/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D9%87%D9%85-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو طی پیامی به‌مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به‌جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت‌خودرو کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو تبریک گفت. علیمردان عظیمی در پیام خود آورده است: «یازدهم اردیبهشت یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش‌های بی‌بدیل جامعه کارگری است؛ قشری که بی‌تردید، ارزنده‌ترین و دشوارترین مسئولیت را در رونق و رشد اقتصادی کشور برعهده دارد. این روز بزرگ را ارج می‌نهیم؛ چراکه تداعی‌گر همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش عرصه‌های کار و تولید در سراسر جهـان و ایران اسلامی است. مردان و زنانی بی‌ادعا و تاثیرگذار که بنا به‌فرموده بنیان‌گذار جمهوری‌اسلامی ایران، امام خمینی (ره)؛ حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آن‌هاست.» وی افزود: «هرگز فراموش نخواهیم کرد که شما کارگران عزیز و خدوم چگونه خستگی‌ناپذیر در اوج تحریم‌ها، چالش‌های اقتصادی و… با همتی ستودنی و پشتکاری وصف‌ناپذیر صحنه‌های زیبایی از خودباوری را به‌نمایش گذاشتید. اگر درشرایط کنونی مجموعه بزرگی همچون گروه صنعتی ایران‌خودرو با گام‌های بلند و استوار در مسیر رشد و تعالی پیش می‌رود، بی‌شک مرهون کار و اندیشه یکایک کارگران متعهد و مسئول است.»