خرید آنتی اسکالانت گالن 20 لیتری فروش اینترنتی+قیمت به روز-دیجی شیمی

آنتی اسکالانت اوستا یا AVISTA VITEC یکی دیگر از انواع مدل های آنتی اسکالانت می باشد که در بازار ایران موجود است و PH آن بین ۵ تا ۶.۵ بوده و دانسیته ۱.۱ دارد. مشکل این نوع آنتی اسکالانت ها تک محصولی بودن آن ها است و نمی توان برای هر مدل آبی آن را استفاده نمود. دوزینگ پمپ یا به بیان دیگر مترینگ پمپ به پمپ هایی گفته می شود، که دوز مشخصی از یک مایع (سیال) را در سیستم پمپاژ یا تزریق می کنند، از این حیث به آنها پمپ تزریق نیز گفته می شود. در این پمپ ها پارامترهایی مانند دبی و فشار از اهمیت بالایی برخوردار می باشند، در نتیجه این دستگاه ها معمولاً به گونه طراحی می شوند، که دبی عبوری از پمپ قابل تنظیم باشد.

محیط نگهداری از آنتی اسکالانت

همچنینM41 بازدارندگی مناسبی از رسوب گذاری سولفات کلسیم، سولفات باریم و سیلیکا داشته که موجب شده از آن برای دستگاه هایی که مقدار سختی کل در آب خام ورودی ها آن ها بالاست کارایی بالایی داشته باشد. پکیج تزریق آنتی اسکالانت سیستمی است که تقریبا در تمام سیستم های RO وجود دارد. قبل از ورود آب خام به درون ممبران ها آنتی اسکالانت به آب خام تزریق می شود. میزان تزریق آنتی اسکالانت به درون سیستم RO با توجه به ویژگی های آب ورودی تعیین می شوند. راه دیگری که برای کاهش میزان رسوبات بر روی ممبران های RO مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از اسید است. یون کلسیم بیشترین درصد کاتیون های آب را به خود اختصاص می دهد بنابر این با جلوگیری از رسوب نمک های کلسیم از رسوب گذاری بخش بزرگی از کاتیون ها جلوگیری نموده اید.

فروش آنتی اسکالانت که از خانواده مواد شیمیایی هستند، برای جلوگیری از تشکیل و رسوب نمک های معدنی که مقیاس تشکیل می دهند آنتی اسکالانت طراحی شده است. سعی کنید حتما آنتی اسکالانت باکیفیت و مرغوب خریداری کنید زیرا نوع ارزان قیمت، کیفیت و مرغوبیت پایینی دارد و برای شما مشکل ساز خواهد شد و به ممبران و سیستم شما آسیب جدی وارد می کند. اگر به سیستم تصفیه آب شما و ممبران آن آسیب وارد شود، باید چند برابر برای تعمیر و یا تعویض آن هزینه کنید. هر چقدر برای تهیه محصول مرغوب و دارای کیفیت هزینه کنید، در هزینه های مربوط به تعویض ممبران صرفه جویی کرده اید. این نوع از آنتی اسکالانت ها دارای ساختارهای مولکولی هستند که شامل فسفات و اسید کربوکسیلیک می باشند.

  • آنتی اسکالانت مانند خون درون بدن انسان می‌باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • با توجه به مشخصات آب ورودی و آنالیز آن باید آنتی اسکالانت مناسب انتخاب شود.
  • یکی از بزرگترین مزایای آنتی اسکالانت بر پایه فسفونات قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر انواع است.
  • با اینکه استفاده از این ماده روشی موثر ، ارزان و مقرون به صرفه در سیستم های تصفیه است ولی باید به برخی از نکات در رابطه با آنها توجه کرد.
بخوانید:  ۱۰ پروژه جذاب طراحی داخلی کلینیک و فضاهای درمانی

GAC یا کربن اکتیو گرانولی برای از بین بردن ترکیبات آلی و ضد عفونی کننده های باقیمانده (مانند کلر و کلرامین) موجود در آب استفاده می شود. این ضدرسوب یکی از بهترین ها برای استفاده در دستگاه تصفیه آب صنعتی است. به همین منظور به صورت اصولی و به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید آنتی اسکالانت شما می توانید با محل شرکت آب پاکسازان به شماره ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ تماس حاصل نمایید تا ضمت ارائه مشاوره رایگان آنتی اسکالانت مناسب دستگاه خود را تهیه نمایید. همچنین آب پاکسازان واحد خدمات پس از فروش قوی و کاملی نیز دارد که در صورت بروز مشکل و خرابی در دستگاه تصفیه آب خود اقدام به تعمیر دستگاه تصفیه آب خود نمایید.

ارسال نظر

خرید آنتی اسکالانت گالن 20 لیتری فروش اینترنتی+قیمت به روز-دیجی شیمی

من برای دستگاه آب شیرین کن 50 مترمکعب آنتی اسکالانت اسیدی نیازمندم لطفا در خصوص خرید آنتی اسکالانت مرغوب اظهار نظر فرمایید. یکی از مهم ترین مسئله هایی که در خرید آنتی اسکالانت با آن مواجه هستیم، قیمت آنتی اسکالانت می باشد. برخی از افراد به دنبال خرید آنتی اسکالانت ro با کیفیت پایین می باشند، غافل از اینکه با خرید اینگونه آنتی اسکالانت ها تنها باعث صدمه زدن به ممبران و در نتیجه صدمه به دستگاه ro خواهند شد. لازم به ذکر است که بسیاری از تولید کنندگان مطرح ممبران در دنیا، شرط گارانتی ممبران را، تزریق آنتی اسکالانت مناسب و نیز کوچکتر بودن شاخص LSI از عدد 1/8 عنوان می کنند. لذا در صورتیکه شاخص LSI آب ورودی به ممبران، بیش از 1/8 باشد، می بایست با تزریق اسید آنرا تا زیر 1/8 رساند تا امکان استفاده از گارانتی ممبران ها وجود داشته باشد. علت را باید در کیفیت های مختلفی جست و جو کرد که این محصول داشته و می تواند بر سلامت دستگاه و فیلتر آن تاثیر بگذارد.

بخوانید:  سوالات استخدامی شرکت پتروشیمی ویژه آزمون های پتروشیمی 1401 | soalattalayi

:برای اسمز معکوس (Antiscalant) جدول انتخاب آنتی اسکالانت

بدیهی است که جلوگیری از تشکیل رسوب به این روش موجب طول عمر بیشتر دستگاه و کاهش هزینه های نگهداری از آن خواهد شد. آنتی اسکالانت جزو مواد مصرفی در سیستم های اسمز معکوس به شمار می روند که برای جلوگیری از تشکیل رسوب و تحمیل هزینه های ناخواسته به صورت مداوم باید به سیستم تزریق شوند. قیمت این مواد با توجه به کیفیت و برند مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. با توجه به اینکه آنتی اسکالانت ها نقشی اساسی در افزایش طول عمر ممبران دستگاه تصفیه آب دارد بنابراین با خرید آنتی اسکالانت با کیفیت میزان خرابی ممبران کاهش می یابد. قیمت آنتی اسکالانت هر چقدر هم که بالا باشد در مقایسه با هزینه های ناشی از خرابی ممبران باز هم ارزشمند است. این نکته را به یاد داشته باشید که قیمت ممبران آب شیرین کن صنعتی بسیار بیشتر از قیمت آنتی اسکالانت است.

فروش عمده ضد اسکالانت را برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن و رسوب زدایی به کار می برند. آب تصفیه نشده هنگام ورود به سیستم تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن دارای املاح معدنی نظیر کلسیم و منیزیم و نمک های محلول در آب می باشد. این املاح و نمک ها هنگام عبور آب از ممبران و غشاها، روی آنها رسوب می کنند و می نشینند و به مرور زمان باعث خرابی آنها و کاهش راندمان سیستم و دستگاه می شوند. آنتی اسکالانت یک ماده شیمیایی ضد رسوب است که در صنعت آب، فاضلاب، نفت و گاز استفاده می شود و به دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس، آب شیرین کننده ها و دستگاه های دیگر تزریق می شود. تزریق آنتی اسکالانت با ایجاد اختلالاتی در واکنش تولید رسوبات، موجب عدم تشکیل رسوب در مدت زمانی که آب از فیلترها عبور می کند میشود و رسوب حاصل از آب عبوری از فیلترهای ممبران را از بین می برد. بدین صورت مقدار مناسبی از آنتی اسکالانت (دوز مشخص متناسب با پارامترهای مربوطه) را بایستی با آب تصفیه شده رقیق نمود و توسط دوزینگ پمپ (پمپ تزریق) به داخل سیستم تزریق نمود.

بخوانید:  انواع سحابي ها هوپا، انجمن علم ایران

آنتی اسکالانت پیش تصفیه کننده ای است که قبل از ورود آب به غشاهای RO ، به آب خوراکی تزریق می شود. وجود آن واکنش بین منیزیم کلسیم و بی کربنات را به تأخیر می اندازد و سبب تصفیه سازی می شود. جهت خرید و فروش آنتی اسکالانت و اطلاع از قیمت با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید. برای جلوگیری از رسوب و ته نشینی مواد میتوان از اسید استفاده کرد ولی اسیدها صرفه اقتصادی ندارند.