بهترین ماشین های شاسی بلند ایران از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی زومیت | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو‌های هشداردهنده شاسی بلند چینی تیگو 7 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است. قدرت این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به محور جلو و عقب، به کمک یک سیستم هوشمند دو دیفرانسیل ارسال می‌شود. میزان مصرف بنزین این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است که برد این شاسی‌بلند چینی را با هر باک پر، به طور متوسط 820 کیلومتر می‌کند.

  • هیوندای سانتافه با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری خود با قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار، و مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، یک خودروی پرقدرت و کم مصرف است.
  • فردا SX5 در واقع همان Dongfeng X5 است که با نام متفاوتی در بازار ایران فروحته می‌شود.
  • آفرود چیست؟ یک ماشین آفرودی خوب و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای دانستن مفهوم آفرود و الزامات یک خودرو آفرودی استاندارد این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید.
  • فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است.

البته همان‌قدر که هایما S7 از نظر ظاهری خوب و مناسب است، از لحاظ مشخصات فنی کمبودهایی دارد. البته گفته می‌شود که این شتاب پایین، با وزن بدنه هایما S7 نیز در ارتباط است. در مجموع اگر قیمت اتومبیل های ایرانی شاسی بلند برای شما اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید به آن فکر کنید همین هایما S7 است. تویوتا پرادو نسل چهارمی که در بازار ایران حضور دارد، به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری مجهز شده است. این موتور نیرویی معادل ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک جعبه‌دنده ۵ سرعته اتوماتیک به‌علاوه دو عدد دیفرانسیل با قفل مرکزی به‌سوی هر چهارچرخ ارسال می‌شود. نسل چهارم تویوتا پرادو VXL در بازار ایران به دو تیپ آفرود و آنرود دسته‌بندی می‌شود.

بخوانید:  خودروهای ام وی ام موجود در بازار ایران | bedrive

چری تیگو 7 (اکسلنت) 1398 مشکی

جک S5 یک خودرو شاسی‌بلند چینی کوچک و جمع و جور است که به توسان چینی شناخته می‌شود. این خودرو اولین بار در سال 93 به بازار ایران ارائه شد که بعد از استقبال گسترده از آن در سال 95 شرکت کرمان موتور اقدام به ارائه این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه کرد. محصول دیگر هیوندای، توسان، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین و بهترین ماشین‌های شاسی بلند بازار ایران است. نسل‌های مختلف این خودرو، با طراحی مدرن و جذاب و با آپشن‌های کامل و کم‌نظیر خودرویی کم نقص را معرفی می‌کنند. بنابراین، هنگام خرید ماشین شاسی بلند باید با توجه به نیاز خود، از میان تعداد زیادی این خودروها یکی را انتخاب کنید. در این مطلب به اختصار تعدادی از شاسی بلندهای محبوب کشورمان را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

بررسی مشخصات فنی دایون Y5

خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است. این شاسی بلند گوشه‌های گردی دارد و طراحی جلو پنجره و چراغ‌های آن نیز خاص است. رنو کپچر با سه موتور 0.9 لیتری، 1.2 لیتری و 1.5 لیتری عرضه می‌شود و گیربکس پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد.

گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی AISIN است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برای خودرویی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد.

بخوانید:  مشخصات فنی و قیمت روز انواع خودرو آلفارومئو کارنامه | bedrive

http://besturnblog.ir