دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

نصب دریچه‌‌ها اهمیت بسیاری داشته و در ظاهر ساختمان نیز تأثیر می‌گذارند. در این مقاله قصد داریم انواع مختلفی از دریچه‌ها را به همراه مزایا و معایب هر کدام معرفی کنیم. در ساخت دریچه کولر ابتدا پروفیل های دریچه طبق اندازه درخواستی مشتری برش زده میشود. سپس قاب های بریده شده را به یکدیگر را مونتاژ کرده و پره های دریچه طبق اندازه برش زده میشود. سپس طبق فاصله استاندارد به صورت افقی و یا عمودی در کنار یکدیگر قرار داده میشود. چون باید پره ها باید متحرک باشند به وسیله سیم مفتول و با فشار مناسب محکم می شوند.

دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

در اکثر نواحی کشورمان دستگاه تهویه مطبوع، گرمایشی و سرمایشی به عنوان تجهیزات اصلی افراد محسوب می شوند. این دریچه‌ها را می‌توان در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید کرد. به همین دلیل می‌توانید برای تمام طراحی‌ها و دکوراسیون‌های متفاوت از آن‌ها استفاده کرد. برای ساخت این دریچه‌ها از درپوش‌های مناسبی نیز استفاده می‌شود.

خرید اینترنتی دریچه کولر

از این رو انتخاب یک دریچه مناسب با فضای محیط داخلی منزل، اداره یا فروشگاه مدنظر امری مهم به‌شمار رفته و اگر از تجربه کافی در این زمینه برخوردار نیستید، از متخصصین امر مشورت بگیرید. مهمترین ویژگی دریچه کولر آلومینیومی امکان تغییر جهت ایستای پره های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده می باشد. در واقع با تغییر مسیر این پرّه ها هوای خروجی از دهانه به راحتی به چپ، راست یا مستقیم و به شکل دلخواه منتقل خواهد شد.

بخوانید:  گوگل ادوردز (Google Adwords) چیست؟

بهترین زمان تعویض دریچه کولر

دریچه کولر آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر می باشد، زیرا فلز آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات است. دریچه کولر آلومینیومی بهترین و با کیفیت ترین محصول حال حاضر در بازار است. پس از اتصال پره ها و قاب دور تا دور به یکدیگر، محصول وارد کوره ی رنگ الکترو استاتیک می شود.

پیش فروش

از محبوب ترین دریچه کولر در میان مردم نوع آلومینیومی آن می باشد. این نوع دریچه عمر بسیار زیادی دارد؛ زیرا در این محصول از ورق آلومینیوم استفاده شده است. دریچه آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر است؛ چراکه آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات بوده و بهترین و با کیفیت ترین دریچه در بازار از این نوع دریچه است.

برای اینکه با کاربرد هر یک از دریچه های مذکور بیشتر آشنا شوید می توانید ویژگی های آنان را در ادامه دریچه کولری مطالعه نمایید. شرکت تهران دما پیش از این دریچه کولر خطی را با استفاده از متریال آلومینیومی تولید می کرد. اما با گذشت زمان با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت و تولید دریچه کولر از ورق آهن (گالوانیزه) نمود. تهران دما دریچه کولر آهنی خطی را در انواع مختلفی از رنگ ها روانه ی بازار می کند. بیشتر ساختمان‌های بزرگ دارای دستگاه‌های هوا رسانی برای ایجاد تهویه مناسب ساختمان هستند.

  • شرکت تهران دما تولیدات متنوعی را ارائه می نماید به همین دلیل مشتریانی که از تهران دما دریچه کولر آبی تهیه می کنند، حق انتخاب زیادی دارند.
  • این مهم بخاطر تقاضای هر ساله ی مردم افزایش چشم گیری داشته است.
  • یکی دیگر از مهمترین عوامل در تعیینِ قیمت دریچه کولر، کیفیتِ رنگ دریچه است.
  • از دریچه کولر گرد بلندگویی می توان هم به عنوان دهش و هم به عنوان مکش استفاده نمود.
  • فریمِ این دریچه کولر از ورقِ خم کاری شده به عرض ۳.۵ سانت میباشد که تمام تیغه های عمودی و افقی که ذکر شد در قالبِ بسترِ این فریم جانمایی و به کار برده شده اند.
بخوانید:  خرید فروش سمند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

قیمت دریچه کولر دیواری با توجه به جنس ورق مصرفی و هچنین مدل محصول تنظیم می گردد. هر یک از دریچه های تنظیم هوای آلومینیومی و آهنی قیمت های متفاوتی دارند. دریچه کولرهای آلومینیومی به دلیل کیفیت متریال مصرفی و طول عمر بالایشان، نسبت به دریچه هوای آهنی قیمت بالاتری دارند. مشتریان فروشگاه اینترنتی تهران دما جهت کسب اطلاع از قیمت دریچه کولر دیواری می توانند با کارشناسان تهران دما تماس بگیرند. در کارگاه صنعتی تهران دما انواع مختفی از دریچه کولر تولید و روانه ی بازار می گردد. از جمله متریال های تولید شده در این شرکت می توان به دریچه کولر آلومینیومی، دریچه کولر آهنی و انواع مختلفی از دریچه تنظیم هوای چوبی درپوش دار اشاره نمود.