خرید فروش سمند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است. بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت سمند LX کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو سمند LX را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

  • من یک سال f7 داشتم،بنزینی،شتابش بیشتر از سمند ساله و مصرفش کمتر اما قطعاتش سخت پیدا میشه…
  • حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.
  • در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی.
  • این محصول در مقایسه با محصولات خارجی امکانات و تجهیزات کمتر، موتور ضعیف‌تر و ظاهری بسیار ساده‌تر دارد؛ اما به عنوان یک محصول ایرانی که دوگانه‌سوز هم هست، انتخاب مناسبی برای خریداران ماشین‌ ملی است.

مجله خبری خودرو بی درایو سمند سورن پلاس تیپ 2 امروز 23 بهمن 1401 با 7,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 18 بهمن 1401، 525,000,000 تومان قیمت خورد. اگر پاسخ شما به سوال مطرح شده توسط ما، مثبت باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما از باتری صبا استافده کنید تا چرا که این باتری به دلیل داشتن سطح کیفیت بالا و عملکرد قوی، در برابر استارت های متعدد دوام بیشتری نسبت به سایر برند های خودرویی دارد. همچنین به دلیل دولتی بودن این باتری، هزینه های خرید شما کمتر خواهد بود.

بخوانید:  قیمت و خرید آرم آلفا رومئو فروشگاه اینترنتی ماشین اسپرت | bedrive

سمند،LX EF7 مدل 95

با این وجود در میان خودروهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد. ایران خودرو در سال 81 اولین خودروی ملی خود یعنی سمند را به بازار عرضه کرد. این اتومبیل که بر پلتفرم پژو 405 قرار دارد در ابتدا قرار بود جایگزینی برای پیکان باشد که این امر محقق نشد.

قیمت سمند خودرو صفر وکارکرده

البته در طول این سالها تغییرات جزئی و کلی بسیاری روی این ماشین انجام شده که از جمله آنها میتوان به عرضه مدل تشریفاتی سریر، سمند LX، سورن و سمند پلاس اشاره نمود. در سالهای اخیر عرضه محصولات چینی جدید باعث شده که سمند دیگر جذابیت روزهای گذشته را نداشته باشد اما همچنان بدلیل قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تر از بسیاری از سدان‌های خانوادگی موجود در بازار، میتواند انتخابی عاقلانه هرچند از سر اجبار به حساب آید. سمند LX سال هم یکی از نسخه‌های همان سمند قدیمی خودمان است اما با برخی تغییرات جزئی در ظاهر و باطن به بازار عرضه میشود. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.

بخوانید:  قصهای که قهرمان ندارد

با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. زیر کاپوت سمند LX سال با همان پیشرانه نام آشنا و بسیار قدیمی XU7 روبرو میشویم. اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود. نکته دوم هم در بحث هزینه‌های نگهداری است، چرا که به اعتقاد برخی موتور XU7 جان‌سخت‌تر بوده، ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد. همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به موتور EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم.

http://besturnblog.ir