راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | bedrive

ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد.

  • این خودروی ژاپنی با موتور دو لیتری، در گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس داخلی بود، اما رفته رفته از محبوبیت آن کاسته شد و امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که بخواهد شاسی بلند بخرد و به دنبال گرند ویتارا باشد.
  • امکانات رفاهی دیگر این خودرو شامل سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات، صندلی‌های برقی دارای حافظه، 6 ایربگ شارژ وایرلس و کول باکس در محفظه کنسول وسط صندلی جلو با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد.
  • این موتور قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است.
  • امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم.
  • پیشرانه هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور د4251ر دور در دقیقه می‌رسد.
بخوانید:  خرید و قیمت ماشین شاسی بلند اسباب بازی کد 130 ترب | bedrive

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. من الان x33s دارم، به نسبت هزینه ای که کردم از سانتافه قبلی که سوار بودم بهتر هست.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی فردا SX5

جدیدترین مجله خبری خودرو بی درایو بلند ام وی ام در بازار داخلی با نام X55 عرضه شده است که دو تیپ به نام‌های اکسلنت و اکسلنت اسپرت دارد. این شاسی بلند، به وضوح در رده بالاتری نسبت به X22 و X33 قرار می‌گیرد و با توجه به موتور قدرتمند و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند به شمار می‌رود. با داشتن گیربکس دوکلاچه، امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X55 را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد. هایما یک برند چینی است که در چند سال اخیر همکاری خوبی با ایران خودرو داشته و دو مدل از محصولات آن جزو شاسی بلندهای پرفروش بازار ایران به شمار می‌روند. خودروی هایما S7 از طراحی ظاهری نسبتا مدرنی برخوردار است و از نظر ایمنی و دارا بودن تجهیزات مختلف نیز نمره قابل قبولی می‌گیرد. در ضمن این خودرو به‌خاطر قیمت مناسبی که دارد، یکی از انتخاب‌های اصلی برای افرادی است که می‌خواهند SUV بخرند.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار | bedrive

ام وی ا م مدل 90

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و با توجه به باک 45 لیتری آن مسافتی که فردا SX5 می‌تواند با هر باک پر طی کند، 620 کیلومتر است. همچنین از سیستم‌های هشدار دهنده ریگان Coupa می‌توان به سنسور فاصله جلو، سنسور فاصله عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین اشاره کرد. ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد. با این حالت مدل دنده دستی آن هیچگاه ارائه نشد، اما امکاناتی مانند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، تنظیم ستون فرمان و رینگ‌های سایز بزرگ تنها در مدل اتومات آن یافت می‌شود.

معروف‌ترین شاسی بلند 7 نفره بازار، هیوندای سانتافه

سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است! استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است. فردا SX5 دومین محصول فردا خودرو است که از زمستان سال 1399 به بازار عرضه شده است. فردا SX5 در واقع همان Dongfeng X5 است که با نام متفاوتی در بازار ایران فروحته می‌شود.

http://besturnblog.ir