سمند ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایوبته این نقطه ضعف‌ شاید در برابر رقیبی مثل برلیانس H230 که 5 ستاره موسسه CNCAP چین را در چنته دارد (و البته مقداری گرانتر از سمند LX است) یک امتیاز منفی به حساب آید اما در قیاس با سایر رقبای این رده قیمتی چیز عجیبی نیست! تازه به نظر میرسد که سمند از نظر استحکام ستون‌ها و بدنه از دیگر اعضاء خانواده خود یعنی پژو 405 و پارس مقداری برتر باشد. یکی دیگر از مزیت‌های سمند نسبت به خودروهای ارزان قیمت این بخش از بازار در پایداری قابل قبول در سرعت‌های بالاتر نهفته است. البته سمند بدلیل نبود آپشن کنترل پایداری هوشمند نمیتواند در این پارامتر هم نمره کامل را دریافت کند اما در قیاس با رقبایی نظیر تندر 90 عملکرد نسبتاً بهتری دارد.

  • این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.
  • اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید.
  • اگر نظر و تجربه ی ما را بخواهید، بهترین گزینه خرید باتری از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مطمعن همچون امداد باتری کهن است.
  • در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید.

مطلبتون راجبه باتری سمند و تعویض و جایگزین کردن آن بسیاز مفید و خوب بود. جهت ثبت سفارش باتری صبا مناسب خودرو ی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . باتری های بدون نیاز به تعمیر و نگهداری آب بندی شده اند و نیازی به رسیدگی خاصی ندارند. امروزه بیشتر باتری های خودرو بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند، اما برخی هنوز اصرار بر استفاده از باتری اسیدی دارند چرا که هزینه کمتری بابت خریدش پرداخت کنند.

بخوانید:  فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive

مزایای سمند LX

سعی کنید در صورت امکان حتما از کاور مخصوص باتری سمند جهت محافظت از گرما استفاده کنید چرا که باتری خودرو در صورت افزایش دما، آسیب پذیرتر می شود. در صورت خرید باتری سمند سورن از امداد باتری کهن ، ارسال باتری به صورت رایگان برای اکثر مناطق شهر تهران مانند افسریه، آجودانیه، فرمانیه، سعادت آباد و … امکان پذیر است. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به‌صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد.

سمند X7 دوگانه سوز، مدل ۱۳۸۳

شما به عنوان یک انسان که بدنتان از درصد بالایی آب تشکیل شده است، وقتی در یک روز فوق العاده گرم بیرون می روید، در معرض خطر کم آبی هستید. این موضوع در مورد باتری سمند سورن شما نیز صادق است، چرا که این باتری نیز همانند بدن شما از درصد بالایی آب تشکیل شده است و برای ادامه حرکت به مایعات متکی هستند. گرمای شدید تابستان می تواند منجر به تبخیر آب در محلول اسیدی باتری شما شود و در نتیجه باعث کاهش قدرت شروع به کار خودرو و طول عمر کوتاه تر باتری سمند شود.

عشقبازی با سرعت ماشین ????

وگرنه همه می‌دانند که هیچ خودروی ایرانی را نمی‌شود با بی ام دبلیو مقایسه کرد . شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

بخوانید:  خرید فروش ام وی ام صفر و کارکرده در تهران شیپور | bedrive

http://besturnblog.ir