شرکت آریان موتور قصد دارد در سال 1403 هجری شمسی 40 درصد از بازار خودروهای تجاری را به دست آورد

در این مراسم مدیر محصولات تجاری JAC از برنامه های این شرکت برای افزایش 40 درصدی سهم بازار خبر داد. محصول 12 تنی این شرکت نیز رونمایی می شود و سال آینده وارد بازار می شود. مدیر محصولات تجاری Shakmoto همچنین از عرضه دو نوع کشنده Shakmoto x6000 در سال آینده خبر داد که به عنوان محصول پرچمدار این شرکت عرضه می شود.

آریان دیزل قصد دارد سهم بازار خود را در سال 1403 به 40 درصد برساند

مدیر بخش محصولات بازرگانی JAC در نشست خبری این شرکت خودروسازی در خصوص برنامه های این شرکت برای افزایش سهم بازار گفت: در حال حاضر 24 درصد سهم بازار را داریم و در نظر داریم در آینده به سهم بازار 40 درصد برسیم. سال و تلاش خواهیم کرد، بیایید محصولاتی با مزیت های رقابتی به بازار معرفی کنیم و با گسترش بازار انجام دهیم.

سعید محمودی افزود: محصول 12 تنی یکی از این محصولات است که می تواند به توسعه بازار کامیون کمک کند.

برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان فرسوده قابل اجرا نیست

وی در خصوص نوسازی ناوگان کشور و مشارکت آرژن دیزل در این بخش گفت: با توجه به موتور و قدمت خودروهای تجاری که احتمالاً حدود 30 سال عمر دارند و اکثر آنها فرسوده و فرسوده هستند. در این سال‌ها پروژه‌های نوسازی زیادی انجام شد و آخرین آن پروژه کلید در دست بود.»

وی ادامه داد: مشکل اصلی این طرح ها که باعث عدم اجرای آنها شده بودجه است، باید بسته های کمکی برای ورود مدل های جدید و قدیمی ناوگان ارائه شود و وام های کم بهره با بازپرداخت طولانی مدت ارائه شود. این وام ها نیازمند منابع ناکافی در سیستم بانکی کشور است.» در این شرایط بعید می دانم در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه های نوسازی باشیم.

بخوانید:  لوازم یدکی در تبریز و بازار چراغ برق تهران

وی گفت: ناوگان فرسوده کشور نیازمند نوسازی و نیازمند امکانات است. در صورت عدم ارائه این تسهیلات به متقاضیان، تمدید انجام نخواهد شد.

شرکت آریان موتور قصد دارد در سال 1403 هجری شمسی 40 درصد از بازار خودروهای تجاری را به دست آورد

واردات تراکتور و کامیون تاثیر مثبتی بر بازار نداشت

همانطور که مدیر بخش محصولات بازرگانی JAC درباره واردات مدل های کارکرده گفت: قرار بود واردات تراکتور و کامیون به کاهش قیمت خودرو در بازار کمک کند و اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه را پوشش دهد و کمبود را جبران کند. اما پس از واردات این خودروها هیچ کدام از این موارد اتفاق نیفتاد و کمکی به کاهش قیمت نکردند، زیرا این خودروها با تسهیلات بانکی به فروش نمی‌رسند و متقاضیان باید آن را نقدا خریداری کنند.

وی افزود: در سال آینده در نظر داریم طرح های فروش اجاره ای را در بازار اجرا کنیم که 50 تا 60 درصد قیمت خودروها را به صورت اجاره پرداخت می کنیم.

سرنوشت ون جک

محمودی همچنین درباره ورود این شرکت به بازار وانت خاطرنشان کرد: وانت جک در سال 1378 به مجموعه محصولات ما اضافه شد و تا ابتدای سال جاری در محدوده محصولات ما حضور داشت، اما از نظر اندازه و ابعاد به صرفه نبود. قیمت. اندازه بازار کمتر از 500 واحد بود. رسید.”

وی گفت: ارائه خدمات پس از فروش یکی از گران ترین محصولات برای ما بود و تنها برای 500 دستگاه مجبور به ارائه این خدمات شدیم.

وی با بیان اینکه احتمال ورود شرکت ها به این بازار بازار غیرواقعی است که به دلیل تورم با آن مواجه هستیم، گفت: بیش از 80 درصد خریداران خودروهای تجاری مصرف کننده نهایی نبودند و شرکت هایی که وارد این بازار شدند بر اساس بازار غیرواقعی این کار را انجام دادند. “

بخوانید:  رد درخواست افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت

رونمایی از محصول 12 تنی در بخش بازرگانی سبک

محمودی در خصوص توسعه محصولات و برنامه های این شرکت گفت: سال آینده از محصول 12 تنی در بخش بازرگانی سبک رونمایی خواهیم کرد. همچنین در حال کار بر روی فیس لیفت برای کامیون های جرثقیل هستیم که در اواخر سال 2014 یا اوایل سال 2014 اتفاق می افتد. همچنین در بازار خودروهای زیر 6 تن فعالیت می کنیم و اطلاع رسانی خواهد شد. یک کسب و کار متنوع است و نقش بزرگ تری ایفا خواهد کرد.» در توسعه ناوگان کشور.

اولین کامیون برقی JAC سال آینده رونمایی خواهد شد

مدیر تولیدات بازرگانی JAC با اشاره به روند تولید خودروهای برقی گفت: امروزه صحبت از خودروهای برقی در صنعت خودرو بسیار داغ است و دلیل اصلی آن این است که می توانند بخشی از آلودگی را کنترل کرده و سرعت آن را کاهش دهند. اینکه آیا منابع تامین برق وجود دارد یا اینکه این منبع برق از سوخت های تمیز یا کثیف تامین می شود یک موضوع جداگانه است. از دیدگاه خودروسازان، تولید خودروهای تجاری الکتریکی گران‌تر از مدل‌های احتراق داخلی است. این اختلاف قیمت بین 2 تا 2.5 برابر است.

امروز حداقل برای مدل های کسب و کار باید صرفه اقتصادی در نظر گرفته شود.» وی افزود: «اگر به ورود آنها به ناوگان نگاه کنیم، باید حمایت های مالی به گونه ای انجام شود که برای مصرف کننده انگیزه و جذاب باشد. این انگیزه است. در بخش اسب سواری آماده تر است اما سال آینده اولین نمونه از کامیون های برقی JAC در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

بخوانید:  قیمت خودرو در سال جدید چقدر است؟

محمودی تصریح کرد: این مدل‌ها برای حمل‌ونقل درون شهری و حمل‌ونقل شاعرانه در نظر گرفته شده‌اند زیرا محدودیت‌های آنها در رانندگی در جاده‌ها بیشتر از گازوئیل است و جذابیت آن در حمل‌ونقل شهری بیشتر خواهد بود.

Shekmoto X6000 در دو نوع Economy و Deluxe ارائه می شود

مدیر بخش محصولات بازرگانی شکموتو همچنین درباره سبد محصولات شکموتو در سال آینده گفت: سال آینده دو نوع تراکتور اقتصادی و تراکتور لوکس x6000 را در سال آینده وارد بازار خواهیم کرد.

سروش قاسمیه گفت: X6000 محصول شاخص ماست که در نیمه دوم سال آینده عرضه می شود و به برند شکموتو کمک می کند و در بازار بی نظیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه خدمات داریم و شبکه نمایندگان ویژه را بررسی خواهیم کرد، گفت: فقط در صورت نیاز برای بهبود شبکه خدمات، نمایندگی‌هایی اضافه می‌کنیم.

قاسمیه گفت: سال آینده دو نوع تراکتور اقتصادی و تراکتور لوکس x6000 را در سال آینده وارد بازار خواهیم کرد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248502/%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DB%B4%DB%B0-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B3