قیمت دریچه کولر پلاد

قیمت دریچه کولر پلاد

از دریچه آلومینیومی کولر نیز می‌توان به‌عنوان دریچه سقفی یا دیواری استفاده کرده و با توجه به مرغوبیت جنس، رنگ و طول عمر جهت استفاده منازل شخصی‌ساز گزینه مناسبی است. دریچه کولر نوع دیگری از دریچه هواست که استفاده از آن در داخل ساختمان های مختلف برای آسایش ساکنان مفید و حتی ضروری محسوب می شود. همان طور که می دانید، استفاده از وجود سیستم گرمایشی و سرمایشی در هر ساختمان یکی از الزامات مهم و کلیدی است.

دریچه کانال کولر گرد، زنبوری، تایلی، چوبی، پلاستیکی و مدرن از جمله این دریچه‌های فانتزی خواهد بود. نحوه ی پخش دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار بسیار خوب و زیاد است. این کالا با بخاطر شکل قرار گیری پره هایی که دارد، قابلیت این را دارد که هوا را به 4 جهت مختلف پرتاب کند. محصول دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار یک کالای بینظیر و کاربردی به منظور نصب در سقف یک محیط است.

دریچه‌های کولر پلاستیکی قابلیت شستشو دارند و در معرض زنگ‌زدگی و اکسید شدن قرار نمی‌گیرند. در صورت کثیفی دریچه، می‌توان آن را به راحتی شستشو داد و از ورود مواد آلوده به داخل دریچه جلوگیری کرد. ساختار این دریچه به شکل پره‌های عمودی در جلو و پره‌های افقی در عقب می‌باشد.

باد خنک حاصل از دریچه کولر در ساعات گرم تابستان، لذتی بهشتی بوده و تنها در صورت عدم‌دسترسی به برق شهری شما را از این حس خوش‌آیند دور خواهد نمود. معماران ساختمانی در طراحی بناهای امروز مسیری با عنوان کانال کولر را برای عبور جریان هوای گرم و سرد در نظر گرفته و با استفاده از انواع دریچه کولر سعی در کنترل آن دارند. اما ساختمان‌های که کمی فضای سنتی و قدیمی‌تری دارند نیز می‌توانند از مدل‌های کولر آبی، گازی یا حتی چیلر نیز بهره ببرند.

بخوانید:  خرید اقساطی ام‌ وی ام جدیدترین شرایط اقساط MVM اتوخسروانی | bedrive

کدام نوع دریچه کولر برای استخر مناسب است؟

با توجه به این که ، دریچه کولر یکی از بخش های مهم سیستم های سرمایشی و گرمایشی است؛ می توان به نقش مهم آن در فراهم آوردن آسایش زندگی افراد پی برد. به همین دلیل است که دریچه هوای کولری با کاربردهای متنوع و ویژگی های خاص خود به یکی از اجزای لاینفک سیستم هوادهی هر ساختمان تبدیل شده است. اینکه بدانید از کجا باید دریچه کولر بخرید ممکن است گاهی چالش برانگیز باشد. در حال حاضر تولید کنندگان بسیاری در سراسر ایران این محصول را ارائه میدهند.

نحوه ی پخش دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار

مشتریان زیادی از ما درخواست دریچه کولر با رنگ دلخواهشان را دریچه کولر دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دریچه کولر ویژه و سفارشی برای افراد تولید نمائیم. در این قسمت به روش های تولید دریچه کولر در کارگاه های تهران دما می پردازیم. تهران دما با بهره گیری از متدهای روز دنیا اقدام به طراحی دریچه کولرهای جدید و به روز می نماید. در مرحله ی بعدی دستگاه های خط تولید دریچه کولر را خریداری می کند. در پایان با استفاده از نیروی انسانی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته و به روز دریچه های تنظیم هوا را تولید و برای مصرف کنندگان آماد می نماید.

  • دریچه پلاستیکی به دلیل جنس خاص خود در برابر تغییرات آب و هوایی، رطوبت و فشار بسیار مقاوم می باشند و از زنگ زدگی و خوردگی در امان هستند.
  • دریچه کولر دمپردار پر مصرف ترین محصول در میان مردم می باشد.
  • در پایان با استفاده از نیروی انسانی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته و به روز دریچه های تنظیم هوا را تولید و برای مصرف کنندگان آماد می نماید.
بخوانید:  قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | bedrive

نمای ظاهری دریچه کولر خطی صفر درجه از خطوط موازی با تیغه های کله قندی کوچک ساخته شده با پروفیل آلومینیوم، تشکیل شده است. این نوع دریچه کولر هوای داخل کانال را بدون هیچ تغییری در زاویه ی پرتاب به محیط منتقل میکند. این دریچه ها هم برای سیستم های دمنده و هم سیستم های مکنده هوا میتواند استفاده شود. علاوه بر دریچه های کولر سقفی متداول، دریچه کولر خطی نیز بسیار پرکاربرد هستند.

با استفاده از این نوع خرید، مشتریان با انجام تنها یک تماس تلفنی و دریافت مشاوره از کارشناسان دریچه کولر تهران دما، ابعاد محصول خود را ارائه می نمایند. سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی های لازم اقدام به ساخت محصول مورد نظر مشتریان می کنند. در کارگاه صنعتی تهران دما انواع مختفی از دریچه کولر تولید و روانه ی بازار می گردد.

استفاده از رنگ کوره ای برای تولید دریچه کولر، سبب یکدست شدن رنگ بر روی دریچه کانال می شود. علاوه بر این رنگ کوره کیفیت بیشتری نسبت به رنگ آمیزی معمولی دارد. شرکت تهران دما تمامی محصولات دریچه کولر خود را با استفاده از کوره رنگ می کند. انواع دریچه کولر سقفی در مدل های گوناگون تولید و عرضه می گردد. این کالا همانطور که از نامش پیداست، به منظور هوادهی از سقف هر محیط طراحی شده است.