ماشین کودک آلفا رومئو پخش اسباب بازی توحید فروش عمده اسباب بازی توحید تویز | bedrive

این خودرو با طراحی خاص خود، یکی از سریع ترین خودروهای بازار داخلی کشورمان به شمار می رود که به علت محدودیت واردات خودرو تنها تعداد اندکی از آن در بازار موجود می باشد و به همین علت، قیمت آن بسیار بالا می باشد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد. مشخصات خودرو آلفا رومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی از دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو و ۶ سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری توربو استفاده می کند. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد.

قیمت آلفارومئو جولیتا

نام آ.ل.ف.ا که اختصاری از آنتونیما لومبارادا فابریکا اتومبیلی بود، از روز نخست ظاهر شد، که با علائم نظامی خاندان ویسکانتی درون یک دایره نوشته میشد. دایره که به 2بخش تقسیم شده دارای یک صلیب سرخ بر زمینه ای سفید در سمت چپ است و یک مار_اژدهای خاندان ویسکانتی که درحال بلعیدن دشمن است در سمت راست آن قرار دارد. ایتالیاییها ،خبره خلق صدای گوشنواز از موتورهای حتی کم حجمند. این دو خودرو در دو کلاس و تیپ مختلف هستند و اصلا با یکدیگر مقایسه نمی شوند.

http://besturnblog.ir

یک بخش آن صلیب سرخ بر روی زمینه سفید است که به منزله پرچم شهر میلان می باشد، بخش دیگر اژدهایی تاجدار را نشان می دهد که در حال خوردن و بلعیدن مسلمان بور بوده و نشانگر دوره جنگ های صلیبی است. در بین سال های 1932 تا 1968 اداره آلفارومئو به شرکت دولتی ایتالیایی فین مکانیکا سپرده شد، در سال 1986 شرکت خودروسازی بزرگ فیات ایتالیا شرکت آلفارومئو را خرید. شرکت آلفا رومئو از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه و زیر نظر شرکت فیات اداره می شود. آلفارومئو جولیتاخودرویی هاچ بک است که از سال 2010 تا کنون تولید شده است و توسط آلفا موتور در ایران نیز عرضه می شود.

چهره مجله خبری خودرو بی درایو آلفارومئو در یک نگاه عمیق، چهره فولکس‌های قدیمی را یاد آور میشود. جنس بدنه ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو از پلی‌پروپیلن است که نسبتا دارای جنس مقاوم در برابر ضربه و شکستگی است. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. به این ترتیب، ما بتدریج شاهد طراحی کلاسیک ابزار گرد که هنوز هم در تمام داشبوردهای آلفارومئو مورد استفاده قرار میگیرد شدیم، که دارای شمارشگر دور موتور و سرعت سنج در مقابل راننده هستند. درمورد ماشینهای مسابقه، یا ماشینهای کاملا اسپورت مانند تی زی 2 و 33استرادیل _سرعت سنج به قسمت کناری و روبروی سرنشین جلو منتقل شد.

  • نوع تنفس موتور این خودروی ایتالیایی توربوشارژ و شیوه انتقال نیروی آن دیفرانسیل جلو است.
  • خودرو آلفا رومئو 4C از چهره ای خاص و اسپرت گونه برخوردار است.
  • درود ارش جان، ممنون بابت احترامی که قائل شدید،همچنین امیدوارم از خریدتان رضایت کامل داشته باشید و خاطرات خوشی را با خودرویتان ثبت کنید.
  • اما به علت شرایط موجود در بازار داخلی کشورمان و تعداد اندک این خودرو همچنین قیمت بسیار بالا نسبت به بازارهای جهانی و قطعات کم یاب، ارزش خرید بالایی ندارد.
بخوانید:  سئو خارجی یا "off page seo" چیست؟ گلد لینک -بهترین بک لینک

این خودرو با مصرف سوخت درون شهری ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر طراحی و تولید شده و مصرف سوخت برون شهری آن هم ۴.۶ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است. این خودرو در ابعاد ۴۳۵۱ در ۱۷۹۸ در ۱۴۶۵ میلیمتر طراحی و تولید شده و وزن کلی آن هم چیزی در حدود ۱۳۱۰ کیلوگرم است. در واقع طول این خودرو ۴۳۵۱ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۹۸ میلیمتر است. این اتومبیل از ارتفاع ۱۴۶۵ میلیمتری برخوردار شده و دارای محور ۲۶۳۴ میلی متر است. در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و …

Hasbro-خرید اسباب بازی