خرید و قیمت ماشین شاسی بلند اسباب بازی کد 130 ترب | bedrive

در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود. از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است. نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این ماشین ، پرترافتار و شکیل باشد.

  • سیستم‌های هشدار دهنده به راننده دیگنیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود.
  • در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است.
  • صندلی‌های عقب هایما S7 توربوشارژ دو تکه تاشو است و گرمکن صندلی این خودرو محدود به صندلی‌های جلو آن است.
  • مصرف سوخت SWM G01 به ازای هر 100 کیلومتر 9.6 لیتر است که با توجه به حجم باک 54 لیتری‌اش مسافت 560 کیلومتر را به صورت متوسط با هر بار بنزین زدن طی می‌کند.
  • مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است.

لاماری ایما اولین خودرو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است. پیشرانه هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور د4251ر دور در دقیقه می‌رسد. شرکت هیوندای برای وصل نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک استفاده کرده است. در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است. کمتر از 4 سال است که نمایندگی رسمی نیسان به نام جهان نوین آریا، فعالیت‌های خود را در بازار داخلی آغاز کرده است.

بخوانید:  باتری آلفارومئو جولیتا باتری مناسب آلفا رومئو جولیتا با قیمت مناسب و کیفیت بالا چند آمپر است ؟ | bedrive

شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران

رانندگی با این خودروها حس برتری و موفقیت را القا و راحتی بیشتر و امکان تردد در مسیرهای ناهموار را نیز برای سرنشینان فراهم می‌کند. قیمت اجاره خودرو بر اساس تعداد روزهای مورد نیاز و نوع ماشین متفاوت می باشد ، از لیست زیر خودروی مورد نظر را انتخاب و برای مشاهده تعرفه روی آن کلیک کنید. این اتومبیل کوچک یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در سطح استانداردهای بین‌المللی است. ماشین های شاسی بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. اما حقیقت این است که به خاطر قیمت قطعات، تجهیزات رفاهی بیشتر و صد البته ظاهر جذاب‌تر این حق اس ۵ بود که قیمت بیشتری داشته باشد.

زیباترین خودروهای ایتالیایی، زیباترین ماشین های طراحی شده توسط طراحان ایتالیایی

همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود. میانگین مصرف سوخت هیوندا توسان 2018 حدود 8 لیتر است که کم مصرف بودن این خودرو شاسی را نشان می دهد. این خودرو همچنین به یک موتور چهار سیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی مجهز می باشد که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است.

طبقه‌بندی خودروهای شاسی‌بلند[ویرایش]

تمامی مجله خبری خودرو بی درایوهای موجود شاسی بلند در سعادت رنت دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد. محصولی که خریداران از آن رضایت کافی داشته و حتی به چشم جایگزینی برای محصولات داخلی به آن نگاه می کنند. در نسخه توربوشارژ ویژگی هایی نظیر افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور را شاهد هستیم. در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است. در صورتیم که به دنبال اطلاعات فروش اقساطی هایما اس 7 هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. هایما در دو نسخه اتوماتیک و دستی در کشور وارد شده است و در نسخه اتوماتیک به صورت فول آپشن ارائه می شود.

بخوانید:  خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

http://besturnblog.ir