معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

پس از اینکه موتور ماشین جک s5 روشن کنید و شروع به حرکت کنید دو نکته باعث می شود که شما احساس رضایت کنید. اولین نکته این است که که فرمان این خودرو بسیار نرم می باشد و دلیل نرم بودن فرمان این خودرو این است که از سیستم چرخ دنده‌ای با کمک برقی Servomotor استفاده می شود و همین باعث می شود که فرمان این خودرو بسیار نرم باشد. هر دو نسخه اتومات و دستی جک s5 دارای یک نوع موتور هستند و فقط میزان تولید قدرت در این دو نسخه متفاوت است. اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید. به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی…

لیست قیمت محصولات جک

چنانچه گفته شد مقدار پیش پرداخت خرید خودرو در این مجموعه عبارت است از کمترین مقدار قابل پرداخت برای یک خودروی خارجی که برای اطلاع از مقدار دقیق آن و با سنجیدن شرایط می توانید با مشاوران شرکت سایا خودرو در تماس باشید. با خرید اقساطی خودرو جک S3 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه فروش خودرو به صورت یک جا نیست و کافی است که مبلغ ان را به صورت ماهانه و قسط بندی بپردازید. مرسی از شما دوستان که مارا تا پایان این مقاله همراهی کردید شما میتوانید که برای مشاهده مشخصات ماشین های بیشتر میتوانید به صفحهماشین و مشخصات فنیمراجعه نمایید همچنین میتوانید که برای مشاهده مقاله های بیشتر به بخشمقالاتمراجعه نمایید. جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. قیمت بازار جک S5 نیز حدود 2 تا 3 میلیون تومان از قیمت نمایندگی بیشتر است. موسسه ای در چین که C-NCAP نام دارد و کار این موسسه تست تصادف خودرو ها می باشد.

بخوانید:  قطعات تابلو روان تهران

http://besturnblog.ir

شرکت خودروسازی جک در اوایل سال 2000 و تا 2007 برای بهبود تولیدات خود اقدام به همکاری با شرکت هیوندا موتورز کرد و به همین دلیل است که بسیاری از ویژگی های خودروهای این شرکت الهام گرفته از طرح های هیوندا است. موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم. همچنین با خرید اقساطی خودرو قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و دیگر لزومی ندارد که به یکباره تمام پول خود را صرف خرید یک خودروی استهلاک پذیر کنید که مجبور باشید زمان زیادی را به سوخت رسانی و تعمیر آن اختصاص دهید.

آپشن‌ها و امکانات JAC S5

درنتیجه وقتی صحبت از چنین مجله خبری خودرو بی درایو غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. انواع متنوعی از خودروهای جک در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود طراحی بی نظیر و منحصر به فردی دارد. در هر کدام از این خودروها مشخصات فنی، امکانات رفاهی با توجه به ساختار هر کدام تعبیه شده است. تنوع و ارائه این خودروها در مدل های مختلف جوابگوی نیاز هر فرد با هر سلیقه ای است. هر کدام از این خودروها در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

Jac S5 یک شاسی بلند شهری دیفرانسیل جلو است و ظاهری بسیار زیبا دارد. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند. صفحه نمایش لمسی در وسط کنسول میانی قرار گرفته است که این صفحه نمایش دارای قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث می باشد. یکی از آپشن هایی که در نسخه اتوماتیک اضافه شده است سیستم تهویه مطبوع دوگانه می باشد، و وجود نداشتن پخش‌کننده هوای صورت در ردیف عقب یکی از ایرادات آن می باشد.

  • مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.
  • کرمان موتور که نماینده رسمی کارخانه جک در ایران است، ابتدا در سال 93 خودرو جک اس5 مجهز به گیربکس را عرضه کرد و بعد از دوسال و استقبال بسیار خوب از این اتومبیل، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت.
  • با خرید اقساطی خودرو جک S3 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه فروش خودرو به صورت یک جا نیست و کافی است که مبلغ ان را به صورت ماهانه و قسط بندی بپردازید.
  • درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.
بخوانید:  خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive