خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

در حال حاضر گران‌ترین خودرو برند مدیران خودرو در تیپ اکسلنت باقیمت ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود و برای تهیه نسخه اسپرت با سطح تجهیزات بیشتر باید ۱۵ میلیون توان دیگر پرداخت کنید. بنابراین انتظار داریم که هزینه‌های نگهداری این خودرو همچون ایکس ۲۲ کنترل شده تر باشد و تا حدی به شاسی‌بلندهای ساخت دو خودروساز اصلی نزدیک‌تر باشد. همان‌طور که گفته شد نمونه‌های اتومات توربو این خودرو قیمتی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان پیداکرده است و از بازه این بررسی خارج‌شده است، اما نمونه‌های با گیربکس دستی آن به خاطر کارکرد بیشتر را می‌توانید باقیمت ۷۰۰ میلیون تومان پیدا کنید. البته با توجه به حساسیت توربوی این خودرو انجام کارشناسی فنی برای آن تا حدی الزامی است.

  • محصولات جک در ابتدا به عنوان شاسی بلند ارزان شناخته می شدند اما در حال حاضر با توجه به قیمت های نجومی نمی توان لقب ارزان را برای آن ها به کاربرد.
  • رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است.
  • در سال‌های اخیر، این محصول با پیشرانه ۲٫۴ لیتری مجهز به فناوری DGi وارد ایران شد.

طراحان سانگ یانگ رکستون G4 بخش عمده‌ای از فضای بار را در نسخه هفت نفره محدود کرده‌اند تا در ازای آن، سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند. در نتیجه ردیف سوم صندلی‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد. بزرگترین نقطه‌ضعف سانگ یانگ رکستون G4 در مقایسه با رقبا، عرضه محدود و دسترسی سخت به خدمات در تمامی نقاط کشور است.

بخوانید:  فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

رنو کولیوس

ما این در مقاله مجله خبری خودرو بی درایو بانک بهترین ماشین شاسی‌بلند با ویژگی‌های متفاوت را مورد بررسی قرار دادیم. به نظر شما کدام ماشین شاسی‌بلند بهتر از بقیه است؟ نظرات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. نیسان جوک یک شاسی‌بلند خوب با مصرف مناسب بنزین، سیستم فنی و موتور خوب و شتاب بالا است. البته این ماشین دارای کابین کوچک و قطعات گران قیمتی است که در کنار ظاهر خاص خود کمتر موردتوجه قرار گرفته است. بازار خرید نیسان ایکس تریل به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری، توانسته است به‌خوبی از رقبای کره‌ایی و فرانسوی خود پیشی بگیرد. ماشین شاسی بلند ASX، کراس‌اوور شهری میتسوبیشی ژاپن است که از جدیدترین زبان طراحی کمپانی میتسوبیشی نیز بهره می‌برد.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی سوئیست DX3

نسخه ارزان‌تر مشابه سال‌های قبل به جعبه‌دنده CVT مجهز است؛ اما مدل جدید با جلوپنجره و ظاهر متفاوت، از جعبه‌دنده اتوماتیک پنج‌سرعته به‌همراه سیستم مدیریت تعادل اضطراری و تقسیم ترمز بهره می‌برد. قیمت مصوب مدیران‌خودرو برای تحویل ۳۰ روزه این خودروها، به‌ترتیب ۵۶۴ و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. در دهه‌‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰، شرکت جیپ‌سازی ایران، انواع جیپ واگونیز (جیپ آهو) را با بدنه پهن‌پیکر و چرخ‌های بزرگ مونتاژ می‌کرد. در سال‌های بعد از انقلاب و قطع رابطه تجاری با آمریکا نیز، جیپ‌سازی ایران با تغییر نام به پارس‌خودرو، نیسان پاترول و نیسان رونیز را مونتاژ می‌کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه راهنمای خرید خودرو در ویلاگ دیوار، مطالب مشابه دیگری در زمینه مشاوره خرید خودرو مطالعه کنید. چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین و ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید ماشین شاسی بلند به شمار می‌آید. اگر به دنبال قیمت ماشین های شاسی بلند موجود در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر سری به سایت دیوار بزنید. سانگ یانگ تیوولی هم یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند موجود در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد.

بخوانید:  معرفی و بررسی تخصصی بروکر نورد اف ایکس

http://besturnblog.ir