نقد و بررسی مدل های متنوع سمند + جزئیات و تصاویر | bedrive

امروزه مجله خبری خودرو بی درایو LX با بهره مندی از ایمنی بالا و امکانات مناسب به یکی از محبوبترین خودروهای ایران و حتی برخی از کشورهای هدف صادراتی شده است. با این وجود ما قصد داریم در ادامه این گزارش از نمناک به نقد و بررسی مدل های متنوع خودرو سمند خواهیم پرداخت. باتری سمند این دو مدل هیچ تفاوتی باهم ندارند و هر دو دارای آمپر یکسان می باشند. ما نمایندگی کارخانه صبا باتری می باشیم و شما می توانید برای راهنمایی های بیشتر در خصوص باتری سمند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. هنگام خرید باتری، قیمت باتری سمند سورن در انتخاب شما تاثیر زیادی خواهد داشت، بنابراین به دنبال یک باتری با کیفیت همراه با قیمت مناسب می روید. درواقع به همین دلیل است که به سایت صبا باتری مراجعه کرده اید چرا که باتری صبا، ویژگی که شما به دنبالش هستید را دارد.

  • قیمت سمند سورن پلاس تیپ 2 امروز 23 بهمن 1401 با 7,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 18 بهمن 1401، 525,000,000 تومان قیمت خورد.
  • بنده یه پارس موتور زانتیا دارم قبلشم 405 داشتم که واقعا از هر دو راضی بودم و هستم ولی گفتم بنظر دوستان اگر پارس رو بفروشم یه سمند صفر بخرم بهتر نیست چون من زیاد استفاده ندارم به همین خاطر الکی پولم خوابیده لطف کنید راهنمایی کنید متشکرم.
  • تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد.
  • عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت.
بخوانید:  راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

هرچند علیرغم تمامی این نکات مثبت مشکلاتی مثل وزن سنگین خودرو که در نهایت به شتاب کمتر و مصرف سوخت بیشتر منجر شده میتواند خریداران LX را نا امید سازند. بخصوص که پیشرانه قدیمی 8 سوپاپ XU7 در قیاس با مدل EF7 اشتهای بیشتری برای بلعیدن سوخت از خود نشان میدهد. مشکل دیگر سمند در افت کیفیت متریال کابین و به صدا افتادن زودهنگام اتاق است که البته بدلیل کیفیت متغیر محصولات عرضه شده این موارد تا حدودی به شانس شما هم بستگی خواهد داشت. در هر صورت سمند در میان انتخاب‌های بسیار محدود این رده و با وجود تمامی کمبودهایی که دارد، همچنان میتواند برای استفاده‌های خانوادگی و سفرهای برون شهری انتخاب نسبتاً قابل قبولی به حساب آید.

ماشین های شوتی/شوتی سمند/پژو

این ماشین از سال 1381 تا کنون در خط تولید این شرکت بزرگ خودروسازی قرار دارد. قاب باتری متورم و بد شکل که از نشانه های نیاز به تعویض باتری سمند است، معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که باتری سمند شما بیش از حد شارژ شده باشد یا در معرض دمای بالا قرار گرفته باشد. یک باتری با شکل عجیب یا متورم، نشانه مطمئنی از نیاز به تعویض است. نشت مایع باتری خودرو در صورت شارژ بیش از حد یا آسیب دیدگی باتری، به این معنی است که زمان تعویض باتری سمند فرا رسیده است. موتور ماشینی که دارای راه اندازی کند است یا برای روشن شدن چندین بار تلاش می کند، نشانه واضح و بالقوه ای است که باتری سمند شما در آخر کار خود قرار دارد.

سمند،EL مدل 87

سمند ef7 خیلی شتابش از 405 و پارس و حتی 206 sd بیشتر قیمتش هم خیلی مناسب . رانا از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد. همچنین از نظر کیفیت سواری هم میتوان برتری نسبی را به سمند اعطا کرد. صندلی‌های سمند نشیمن قابل قبولی دارند و فضای کلی اتاق هم برای استفاده‌های خانوادگی کافی به نظر میرسد. همچنین به علت حالت حجیم داشبورد و ستون‌های بزرگ ماشین، در داخل سمند احساس امنیت بیشتری در قیاس با 405 خواهید داشت، هرچند همین موارد به کاهش دید نسبی در قیاس با محصولات پژو منتهی شده است. صندوق عقب LX سال هم فضای مناسبی در اختیار قرار میدهد که برای مسافرت‌های خانوادگی عالی است.

بخوانید:  فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

سمند سریر

اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب… محکم و کم خرج و آپشنهایی دارد که روی کمترین خودروئی میشود دید. البته از مدل 92 به بالا بیشتر آپشنها حذف شده و نوع ورق بدنه نیز ضعیف شده. پیشرانه XU7 سمند سال با 1761 سی‌سی حجم و 8 سوپاپ قادر است 100 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که در قیاس با نسخه 16 سوپاپ EF7 چیزی در حدود 13 اسب بخار قدرت و 2 نیوتن‌متر گشتاور ضعیف‌تر است. همچنین این پیشرانه با توجه به حجم بیشتر و راندمان پایین‎‌تر، در هر صد کیلومتر رانندگی ترکیبی حدود 0.85 لیتر بنزین بیشتری هم از باک طلب خواهد کرد.

http://besturnblog.ir