راهنمای خرید ماشین شاسی بلند

با این حال، روی هم رفته کیا اسپورتیج خودرویی است که سواری خوبی را به کاربرانش ارائه میدهد و انتظارها را از خرید یک شاسی بلند براورده میکند. اگر به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، کیا اسپورتیج میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. محصول دیگر هیوندای، توسان، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین و بهترین ماشینهای شاسی بلند بازار ایران است. یکی دیگر از دلایل استقبال از این کلاس خودرو، میل جوانان به سفرهای جادهای و آفرود است که شاسی بلندها برای این منظور سایت بی درایو خودروهایی مناسبند. نکته بسیار خوب دیگر هیوندای سانتافه، بازار خرید و فروش بسیار خوب این خودروست. اگر به دنبال خرید بهترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران هستید، هیوندای توسان را حتما در میان گزینههای خود قرار دهید. اما با این وجود رنو کولیوس را نه بهترین شاسی بلند در ایران اما یکی از بهترینها میتوان دانست. این خودرو نام بزرگ تویوتا را به همراه دارد و یکی از گزینههای لیست بهترین شاسی بلند در ایران است. بیشتر بخوانید: بهترین شاسیبلندهای چینی در بازار ایران کدامند؟ بیشتر بخوانید: ماشین کوپه چی بخریم؟

بیشتر بخوانید: با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخریم؟ بیشتر بخوانید:بهترین خودروهای ژاپنی بازار ایران کدامند؟ در سالهای اخیر به دلیل تغییر در سبک زندگی، علاقه مردم ما به سمت خرید ماشین شاسی بلند بیشتر شده است. اما به دلیل فضای کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. تویوتا تا پیش از C-HR و پریوس، زبان طراحی سادهتر و متفاوتی داشت، اما این دو خودرو با ظاهری کاملاً متفاوت تولید شدند. نیسان زبان طراحی جدیدی را در جوک تجربه کرد که سبب شروع یک روند متفاوت در طراحی و صنعت خودروسازی شد. اما شتاب ضعیف و فاصلهٔ کم این خودرو با زمین را نیز نباید دست کم گرفت. شتاب این خودرو در برابر رقبا کمی ضعیف است که گویا در نسخهٔ جدید آن این مشکل برطرف شده است. اما در عین حال با وجود لذت رانندگی زیاد این خودرو، قدرت موتور و شتاب توسان در مقایسه با رقبایش پایینتر است. با این حال، خودروهایی که در این راهنما از آنها نام برده شده، در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار خودرو، بهترین گزینههای موجود برای خرید ماشین شاسی بلند خارجی به شمار میآیند.

بخوانید:  ۱۸ تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران نیمه شب | allescape

این ماشین شاسی بلند خارجی به ترمزهای قوی و مصرف سوخت مناسبش مشهور است. طراحی جذاب و آپشنهای متنوع تیوولی در کنار مصرف سوخت اقتصادی این خودرو و خدمات پس از فروش بسیار خوب شرکت رامک خودرو از دلایل فروش بسیار خوب این خودرو بوده است. مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگهای برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است. تویوتا CHR یکی از متفاوتترین شاسی بلندهای موجود در ایران است. بدون شک این خودرو یکی از بهترین خودروهای ساخت کره در بازار ایران است. اسپورتیج به پشتوانه فروش خوب محصولات کیا موتورز در ایران، وارد کشور شد و یکی از پرفروشهای این بازار لقب گرفت. طراحی ظاهری کیا اسپورتیج نسبتاً جذاب و عملکرد این خودرو نیز خوب ارزیابی شده است. از نقاط ضعف اسپورتیج هم میتوان به هندلینگ ضعیف در جادههای پرپیچ و خم، سیستم تعلیق خشک و عایق بندی نامناسب آن اشاره کرد. رنو این خودرو را بر روی پلتفرم نیسان ایکس تریل و با همکاری کمپانی نیسان تولید کرد. امیدواریم که این راهنمای خرید خودرو شاسی بلند بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما میتوانید با ورود به بخش آگهیهای خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید.

رنو کولیوس یکی از زیباترین و با کیفیتترین و شیک ترین ماشین های شاسی بلند در ایران است که در سالهای اخیر وارد کشورمان شده است. جالب است که بسیاری لقب زشتترین شاسی بلند ایران را به این خودرو دادهاند و بعضی دیگر آنرا متفاوتترین و خاصترین نمونه شاسی بلند میدانند. سانتافه را میتوان بدون شک، یکی از محبوبترین و پرفروشترین شاسی بلندهای بازار خودروی ایران دانست که از بدو ورود به کشور مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و بسیاری را ترغیب به خرید خودرو شاسی بلند کرد. بسیاری هیوندای سانتافه را بهترین شاسی بلند در ایران میدانند. سانگ یانگ تیوولی هم یکی از گزینههای بهترین ماشین شاسی بلند موجود در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد. دیتاهای حاصل از آگهیهای دیوار نشان میدهد که قیمت یک دستگاه سانگ یانگ تیوولی صفر در بازار کشور حدود ۱ میلیارد تومان تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است (بسته به نوع تیپ و سال ساخت). بررسی آگهیهای دیوار نشان میدهد که قیمت یک دستگاه هیوندای توسان ix35 مدل ۲۰۱۸ حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. دادههای موجود در دیوار نشان میدهد که قیمت یک دستگاه رنو کولیوس ۲۰۱۸ حدود ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است. اما گیربکس این خودرو در موارد اندکی کمی کندی از خود نشان میدهد.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت ام وی ام امروز | bedrive