آلفارومئو جولیتا ماشین آلفارومئو جولیتا : مشخصات آلفارومئو جولیتا | bedrive

وقتی جولیتا اومد از نوار سمت چپش موتورها رو انتخاب کن میبینی . جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است. یک شگفتی و رکورد در تعداد فروش برای این کلاس خودرو در ایران ثبت می شد.

ارتباط با خودروبانک

این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه مجله خبری خودرو بی درایو بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است. انچه اکنون برای راننده مهم است این است که کنترل کامل وسیله را در دست داشته باشد و وسیله ی نقلیه اش یک قسمت امن و احاطه کننده برای مسافرین باشد که همه چیز در آن براحتی دردسترس است. احساس کنترل توسط راننده توسط حس امنیت و راحتی مسافرین همراه میشود.

Capriolo-خرید اسباب بازی

خیر دوست من، این خودرو پنج درب بوده ، و دستگیره های درب های عقب در کنار ستون C طراحی شدند، و هدف نمایان کردن حس و طراحی اسپورت (کوپه مانند) در این خودرو بوده . این سیستم با شرایط کاربری بسیار ساده ای در اختیار راننده می باشد، تنها کافیست تا سلکتور تعبیه شده در نزدیکی اهرم دنده را در حالت مورد نظر قرار دهد. کسی میتونه بگه قیمت فول 2015 یا 2014 این ماشین تو منطقه آزاد چقد میشه؟؟؟ ما تو انزلی هستیم. اما در رابطه با سوال شما،اگر استفاده های بیرون شهری و جاده های خاکی دارید از نظر من هیچکدام از این خودروها مناسب نیستند اما بین این دو خودرو لنسر نرم تر از جولیتا عمل می کند.

بخوانید:  بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | bedrive

http://besturnblog.ir

لازمه اینم بگم من خودم درگ بین جولیتا با آزرا , سوناتا,بی ام و 325 ,کادنزا و همان مزدا که میگیو دیدم و فقط کادنزا پا به پای جولیتا میومد و با توجه به اینکه تو درگ زیاد مهارت راننده دخالت در نتیجه نداره نشون میده که جولیتا واقعا عالیه. در ضمن همین موتور با استفاده از یک کیت آبارت قدرتی در حدود 240 اسب ایجاد می‌کنه که عملا توی این کلاس یک هیولاس. تعميرات آلفارومئو در مقايسه با ماشين هاي آسيايي بسيار پيچيده تر است و يكي از دلايل آن كمپكت بودن ماشين است به عنوان مثال تعويض دينام اين ماشين و دسترسي به آن بسيار پيچيده است.

  • البته خب با توجه به تعداد خودروهای این برند در ایران نباید انتظار رند بودن و در دسترس بودن تمامی لوازم مانند برندهای بورس بازار را داشته باشید.
  • به نظرم با قیمت فعلی علاوه بر جوانان و دوستداران این ماشین، گنگستر ها از جمله خریداران این ماشین هستند که می خواهند از توانایی ماشین در خیابان ها استفاده کنند.
  • چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است.
  • اما در اروپا این محصول با این مشخصات موتوری در شرایط پرداخت نقدی از دلار شروع می شود.
  • همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید.

برخورداری از سقف کشویی و شیشه‌ای پانوراما و سنسور نور چراغ از دیگر امکانات تعبیه شده در این خودروی کوچک است. شما می‌توانید چراغ‌های این خودروها را به صورتی کاملا خودکار و مطابق با زاویه فرمان تنظیم کنید. این اتومبیل نیز مانند سایر انواع این محصولات از ویژگی‌های مخصوص به خود بهره‌مند بوده و مشخصات فنی و امکانات منحصر به فردی هم دارد. به دلیل دارا بودن این ویژگی‌ها بسیاری از افراد به دنبال خرید این خودروها هستند. اما بعضی دیگر نیز به طور کامل با ویژگی‌ها و مشخصات این اتومبیل‌ها آشنا نبوده اما تمایل به خرید آن‌ها دارند. فضای صندوق عقب نیز با اینکه بزرگ نیست اما با توجه به قابلیت تا شدن صندلی های عقب میتوان ظرفیت را تا ۷۵۰ لیتر افزایش داد.

بخوانید:  قیمت جک, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

موتور ۶ سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری آلفارومئو استلویو