افزایش استقبال مشتریان از “خدمات در محل” امدادخودرو ایران.

شرکت ایران خودرو در اسفندماه امسال آمادگی خود را برای مشارکت در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو 1403 اعلام کرد و استقبال از «خدمات در محل» این شرکت همچنان رو به افزایش است. به خصوص که در روزهای پایانی سال هستیم، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند قبل از عزیمت به سفرهای نوروزی به جای مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش برای انجام خدمات یا تعمیرات منظم یا مراجعه به خودرو، از خدمات امدادادورو ایران استفاده کنند.

اگر شما نیز صاحب محصولی از گروه صنعتی ایران خودرو هستید، می توانید با تماس با شماره 096440 یا سایت 096440.com و اپلیکیشن های بسپر و ایساکو از خدمات “سرویس در محل” این شرکت استفاده کنید. لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد می توان این خدمات را برای خودروهایی غیر از محصولات ایران خودرو نیز ارائه کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کاهش سفرهای بین شهرها و صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان

استفاده از خدمات خودرو در محل می تواند اضطراب و استرس ناشی از رسیدن به موقع به محل کار را کاهش دهد. با برنامه ریزی و دریافت به موقع خدمات در محل، می توان از بسیاری از مشکلات فنی خودرو جلوگیری کرد. این سرویس کلیه نیازهای مربوط به سرویس خودرو را به صورت حرفه ای و با کیفیت و در مکان و زمان انتخابی مشتریان ارائه می کند.

“سرویس در محل” به مشتریان این امکان را می دهد که تعمیرات و همچنین خدمات دوره ای خودروهای خود را در مکان و زمان مورد نظر خود انجام دهند. با دریافت این سرویس از جاده های پر تردد و گرمای شهر دور می شوند.

بخوانید:  رقابت لوکانو7 و رنجرور ایووک!

استفاده از قطعات استاندارد و گارانتی آنها توسط شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که علاوه بر نظارت بر روند کار، کیفیت قطعات مورد استفاده را نیز تضمین کنند.

از طرفی فعالیت شرکت تامین ایران خودرو در راستای نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو بوده و کلیه تجهیزات و قطعات مورد استفاده با گارانتی خدمات پس از فروش ایران خودرو انجام می شود.

امداد خودرو ایران نیز با بکارگیری نیروهای متخصص خدمات ارائه شده توسط امدادگران این شرکت را به مشتریان تضمین می کند.

کارگران امداد و نجات خودرو در ایران علاوه بر انجام تعمیرات و سرویس های منظم خودرو، این نکات را با ارائه مشاوره های فنی به روز برای حفظ و افزایش عمر خودرو تا حد امکان به مشتریان اطلاع می دهند.

ارائه خدمات تعمیر در محل

ارائه خدمات در محل به مشتریان توسط امدادخودرو ایران این امکان را برای شهروندانمان فراهم کرده است که در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به تردد در سطح شهر و در محل مورد نظر از خدمات این شرکت برخوردار شوند.

در منوی خدمات در محل برای مشتریانی که امکان مراجعه به نمایندگی را ندارند، امکان انجام خدمات خودرو و همچنین تعمیرات و بازدیدهای فنی به منظور انجام خدمات مورد نیاز با استفاده از قطعات یدکی استاندارد و تایید شده توسط -خدمات فروش بدون نگرانی از شرایط گارانتی خودرو دریافتی از فروش ایران خودرو (ایساکو).

خدمات روتین خودرو شامل تعویض روغن، فیلتر، لنت ترمز، شمع، تسمه تایم، هرزگرد و … می باشد که این خدمات توسط امدادگران مجرب در ایران در محل مورد نظر مشتری انجام می شود تا زمان و هزینه برای مشتری کاهش یابد.

بخوانید:  بازار به سرمایه گذاری مهمی برای چینی ها تبدیل شده است

انجام خدمات تعمیرات سبک و نیمه سنگین و نصب خودرو در محل یکی از اولویت های خدمات این شرکت می باشد و در صورت نیاز به حمل خودرو این سرویس به صورت یک سرویس عمومی به کلیه مشتریان ارائه می گردد.

لازم به ذکر است خدمات تعمیرگاه سبک و نیمه سنگین شامل تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، ژنراتور، تعویض باتری، تعویض روغن، خدمات مربوط به قفل و کلید خودرو و همچنین تعویض شیشه می باشد که مشتریان بر اساس نیاز خودروی خود در مکان و زمان مورد نظر خود دریافت کنند.

خدمات عمومی مشتریان محدود به برند خاصی نیست و شامل حمل و نقل منظم خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت گیری، باز کردن درب خودرو، تعمیر پنچری و تعویض قطعات یدکی می باشد که برای سرنشینان انجام می شود. خودروها، صرف نظر از برند سازنده خودرو.

اعلام آمادگی سازوکار امداد و نجات ایران برای ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی

در سومین روز از اسفندماه سال جاری همایش ایمنی پلیس با حضور امدادگران شرکت آمبولانس ایران برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش آماده سازی این ناوگان برای شرکت در طرح خدماتی و امدادی نوروزی 1403 گروه صنعتی ایران خودرو و همراهی با سایر ناوگان امدادگران و خدمات رسان بود.

در این همایش نحوه استقرار امدادگران در مکان های صحیح بزرگراه ها و اقدامات لازم در هنگام تصادف و یا تعمیر خودروهای مشتریان و همچنین نکات ایمنی مربوط به خودروهای امدادی در هنگام تصادف و تسهیل در عبور و مرور شهروندان تشریح شد. حضور امدادگران از تهران و ادارات منطقه.

بخوانید:  روزنامه دنیای خودرو - شماره 1878

در این همایش سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توصیه هایی را در خصوص ارائه خدمات به درستی و ایمن، نحوه نصب علائم و رعایت استانداردهای لازم برای تامین ایمنی عابرین پیاده در هنگام امداد و نجات و همچنین ارائه خدمات ارائه کرد. نحوه شناسایی عامل تصادف به ویژه در جاده های شلوغ به منظور هدایت یاری به شهروندان و کاهش بار ترافیکی جاده ها در ایام تعطیل و ایام خاص.

در ادامه این همایش، سرهنگ موسوی رئیس آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز بر نحوه امداد رسانی، نحوه استفاده از ابزار ایمنی و اقدامات کمک های اولیه تاکید کرد و افزود: امیدواریم روزهای پایانی نیز باشد. رویکرد کلی ما با همکاری آمبولانس ایران بهترین خدمات ممکن را ارائه خواهیم داد و شاهد باشیم. کشور.”

پوشش امدادی راه های کشور در تمام روزهای سال

در این همایش حجت فدایی مدیر خدمات سیار شرکت امداد خودرو نیز با اشاره به لزوم ارتقای ایمنی راه های کشور گفت: هر ساله ایران امداد خودرو در راستای افزایش پوشش جاده های کشور در ایام نوروز تلاش می کند. نوروز با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی.»

وی ادامه داد: به روز رسانی دانش و مهارت امدادگران و تسلط بر ناوگان خودروهای امداد و نجات جاده ای ایران ضمن اطمینان از ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ایام نوروز و سایر ایام سال بسیار حائز اهمیت است و از منظر عملی به افزایش ایمنی کمک می کند. جاده های کشور.»

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248486/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%84-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86