باربیکیو ایستاده ذغالی مدل Bela فروشگاه اینترنتی نالینو | villasaze

این دستگاه به عنوان باربیکیو آیلند ( باربیکیو در فضای باز ) نیز قابل استفاده می باشد.هیچ فرقی نمی کند که شما از ابعاد استاندارد باربیکیو ذغالی اطلاع دارید یا خیر. باربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد، گزینه‌ی دیگری است که به هنگام خرید باربیکیو می‌توانید آن را انتخاب کنید. این مدل از قدیمی‌ترین و رایجترین کباب پز ها می‌باشد که در اکثر خانه‌ها، ویلا‌ها و یا رستوران‌ها و باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طعم دودی و ذغال، یکی از طعم‌های دلخواه مردم در کشورهای مختلف می باشد، به ویژه در کشورمان ایران طعم دودی مورد پسند اکثر مردم می باشد. و در آخر هم این که کباب پز های گازی دردسر های پخت پز و آماده سازی ذغال را ندارند. ولی برای باربیکیو ذغالی حتما باید ذغال را آماده کرده و سپس پخت و پز را انجام دهید.

باربیکیو مدل G 50 گازی 50 سانتی متری

مثلا تقریبا تمامی کباب پزهای تولید باربیکیو در تهران کیچن مجهز به گاز شهری و گاز کپسول مایع هستند و این کار را می‌تواند برای کاربر آسان کند. اما باربیکیوهای ذغالی از ذغال به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و از طرف دیگر نیاز به تهویه مناسب دارند زیرا دود و خاکستر زیادی تولید می‌نمایند. معمولا اکثر باربیکیوهای ذغالی زمان بیشتری نسبت به باربیکیو گازی برای آماده شدن نیاز دارند. البته باربیکوهای ذغالی دارای فن دمنده هستند که احتراق ذغا‌ل‌ها را تسریع می‌بخشند. فن دمنده در باربیکیو ذغالی را می‌توان شبیه به تنظیم شعله در باربیکیو گازی دانست.

برای این که با باربیکیو ذغالی بیشتر آشنا شوید و بدانید که کدام یک از آنها برای شما مناسب تر است بهتر است تا انتهای مطلب بهترین کباب پز همراه ما باشید. در صورت وجود هرگونه پرسش و یا نیاز به مشاوره، می‌توانید به رایگان با کارشناسان ویلا مبل مشاوره کنید. همچنین می‌توانید در اینستاگرام ویلامبل، نظرات مشتریان و همچنین تصاویر محصولات را مشاهده و حتی از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. همه می‌دانیم که اولین و قدیمی‌ترین نوع باربیکیو، باربیکیو زغالی است. برای داشتن پختی یکنواخت لازم است تا چوب یا زغال به طور کامل برافروخته شود که برای اینکار حدودا ۴۵ دقیقه زمان نیاز است.

  • این مدل از قدیمی‌ترین و رایجترین کباب پز ها می‌باشد که در اکثر خانه‌ها، ویلا‌ها و یا رستوران‌ها و باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • همه می‌دانیم که اولین و قدیمی‌ترین نوع باربیکیو، باربیکیو زغالی است.
  • این قفسه‌ها که در بالای جایگاه پخت قرار دارند محل خوبی برای گرم ماندن کباب‌های آماده شده هستند.
  • برای کسانی که عاشق گوشت کبابی هستند، باربیکیوها جزو دارایی‌های ارزشمند آنهاست.
  • باربیکیوهای ذغالی نیاز به صبر و تمرین بسیار نیاز دارند و حتی گاها تا 40 دقیقه طول می‌کشد تا زغال به درجه حرارت موردنیاز برسد اما نمی‌توانیم انکار کنیم که نتیجه غذای خوش طعم‌تر است.
بخوانید:  قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

بهتر است باربیکیوی انتخاب کنید که فضای کافی مثل میز کار را داشته باشند. مثلا اکثر باربیکیوهای گازی استیل آیلند دارای شعله آشپزی، سرخ کن، سبد سرخ کن، میزکار، کابینت و کشو و میز بغل هستند. می‌توان گفت که باربیکیو ذغالی و گازی محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر انواع باربیکیو دارند و انتخاب از بین آن‌ها به سلیقه و نیاز کاربر برمی‌گردد.

باربیکیو گازی ذغالی امین مدل BWRC-062

باربیکیو ایستاده ذغالی مدل Bela فروشگاه اینترنتی نالینو | villasaze

در یک روز آفتابی با خورشیدی درخشان و آسمانی آبی, ماندن در خانه آخرین چیزی است که می خواهیم چراکه همه ی ما به نوعی از بودن در طبیعت لذت می بریم. آشپرخانه فضای باز ایده ای برگرفته از تمدن کهن انسانی و پدیده رو به رشد زندگی مدرن یکی از بهترین و در دسترس ترین راه های لذت بردن از آشپزی و به خصوص کباب کردن در طبیعت می باشد. باربیکیو آیلند آتش مهر قلب تپنده آشپزخانه فضای باز شماست که با طراحی مدولار گستره ای از امکانات دلخواه از قبیل اجاق گاز، یخچال، سرخ کن، سینک ظرفشویی، میز کانتر و ….. با داشتن یک باربیکیو آیلند آتش مهر در ویلا یا حیاط منزلتان و یا حتی در فضاهای کوچکتری مثل تراس و پاسیو، علاوه بر افزودن به ارزش ملکتان در تمامی روزهای سال ضربان آشپزی در دستان شماست. باربیکیو گازی دارای شعله‌های شبیه به زغال چوب است اما به راحتی همانند اجاق گاز قابل تنظیم می‌باشد. یکی از امکانات دیگر فوق‌العاده این نوع باربیکیو قابلیت سوخت دوگانه آن می‌باشد، به این صورت که هم میتوان از گاز شهری برای سوخت استفاده کرد و هم از گاز کپسول مایع در مکان‌هایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد.

بخوانید:  آگهی استخدام رشته زبان انگلیسی در آذربایجان شرقی و تبریز ایران استخدام