بازار قیصریه اصفهان آدرس به همراه تصاویر | brassonline

دسترسی به بیش از ۱۳۰۰ هتل و … اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان رزرو هتل با بهترین قیمت، تنها برخی از دلایلی است که باعث شده است بتوانیم تا امروز به بیش از ۱۱ میلیون نفر در سراسر کشور خدمات ارائه دهیم. یکی دیگر از بازارهای قدیمی اصفهان، بازار هنر این شهر بوده که به واسطه معماری منحصر به فردش، از زیباترین بازارهای ایران نیز بشمار می آید. نهادها و بخش‌هایی که در بازار به فعالیت اقتصادی می‌پردازند را اصطلاحاً سرا و تیمچه می‌نامند.

مرکز خرید جشنواره

طبقه همکف آن، به نمایشگاه دائمی موبایل اختصاص یافته است و طبقه زیرین این مرکز خرید به خدمات پس از فروش برندهای مختلف و نام‌آشنای موبایل اختصاص یافته است. هم‌چنین ۵ طبقه از آن به طور مشخص بر روی غرفه‌های فروش موبایل تمرکز دارد و محصولاتی با برندهای مشهوری همانند اپل، اچ تی سی، سامسونگ، هواوی و سونی در آن به فروش می‌رسند. این‌گونه شما علاوه بر بازدید از بازار می‌توانید دیگر بناهای شاخص این میدان را از نزدیک مشاهده کنید. برای دسترسی مستقیم به بازار می‌توانید پس از ورود به میدان از سردر قیصریه وارد بازار شوید. فروش ظروف دست‌ساز و سنتی از آن چیزهایی است که بوی گذشته‌های اصیل را در میان دکان‌های کوچک و بزرگ بازار به بازار آلیاژ برنج خراسان مشام می‌رساند.

تور اصفهان عید نوروز

لازم به ذکر است که اولین آب‌نمای موزیکال شهر اصفهان در این مرکز خرید قرار دارد. در این مرکز خرید فروشگاه‌های انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و کتاب‌فروشی وجود دارند که کالاهای خود را با کیفیت خوب و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. توصیه می‌شود مجتمع چهارباغ اصفهان را با مجتمع چهارباغ بالا (مجتمع فیروزه) اشتباه نگیرید. «مرکز خرید پنج طبقه» یکی از مراکز خرید ارزان اصفهان است که با تنوع، کیفیت خوب و قیمت‌های مناسب کالاهای خود، طرفداران بسیاری در میان اهالی شهر اصفهان دارد. در این پاساژ می‌توان انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی و… «مجتمع تجاری مریم» با تنوع و قیمت مناسب کالاهای خود از محبوب‌ترین مراکز خرید ارزان اصفهان به شمار می‌رود.

بخوانید:  سیستم دزدگیر اماکن و منزل

این مطلب صرفا به بعد گردشگری و خرید و اهمیت جاذبه‌های بازار اصفهان می‌پردازد و نگاه تخصصی معماری و تاریخی به این بازار ندارد. دوشنبه بازار خمینی‌شهر اصفهان پر از دست‌فروش‌هایی است که اجناس قیمت مناسبی را به مشتریان می‌فروشند. بازارهای هفتگی اصفهان فرصت خوبی برای رفع نیازهای روزانه مردم هستند. هم خرید است و هم گردش در هیاهوی بی‌مثال دست‌فروش‌هایی که مشتاقانه مشغول فعالیت‌اند. اگر به خرید از این بازارها علاقه‌مندید آدرسشان را به ذهنتان بسپارید. انواع گوشی‌های جدید و به روز در این نمایشگاه به فروش می‌رسد و متخصصان گوشی‌های موبایل در این نمایشگاه فعالیت دارند و توضیحات لازم را به افرادی که برای خرید آمده‌اند، ارائه می‌دهند.

  • بازاریان اصناف گوناگون و بازرگانان بسیار زیادی در گذشته در این مسجدها به عبادت می‌پرداختند.
  • محله بازار در استان اصفهان و در محدوده‌ی مرکزی شهر اصفهان واقع شده است.
  • بازار تفنگ‌سازها یکی دیگر از قدیمی‌ترین بازارهای میدان امام اصفهان (میدان نقش‌جهان) است که قدمت آن به زمان شاه‌عباس کبیر برمی‌گردد.
  • مثلاً در خود بازار بزرگ هم می‌توان شاهد از دست‌رفتن بخش‌هایی از بازار بود.
  • این مرکز خرید در همسایگی مجتمع تجاری پارک قرار گرفته و مسافران می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند و هم‌زمان از هر دو مجتمع تجاری در خیابان چهارباغ بالا دیدن کنند.

هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و اقوام ایرانی از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار می شود. در این بازار بزرگ، تعداد زیادی مغازه وجود دارد و در آن نمونه‌های مختلف فرش دست‌بافت با قیمتی مناسب ارائه می‌شود تا عموم مردم توانایی خرید فرش خوب را داشته باشند و این از محاسن بازار حکیم اصفهان به‌شمار می‌آید. به بازار اصفهان رفتیم؛ سری به آثار تاریخی آن زدیم و پیشنهاداتی را برای گشت بهتر در این جاذبه به شما ارائه دادیم.

بخوانید:  مروری بر تاریخچه برند جک JAC از ابتدا تا اکنون مجله بیمه | bedrive
بازار قیصریه اصفهان آدرس به همراه تصاویر | brassonline