بهترین ماشین شاسی بلند | bedrive

از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد. سیستم دو دیفرانسیل این خودرو دارای 3 حالت Auto، 2H و Lock است که با توجه به شرایط و تغییر آن می‌توانید به عنوان مثال، در حالت Lock آن زمانی که در خارج از جاده گیر کرده‌اید، به سادگی خودرو را از درون چاله خارج کنید. نکته جالب توجه در طراحی این خودرو دقت در اجرای زوایای روی گلگیرهای جلو و عقب بوده است. درست برخلاف بسیاری از کراس‌اورهای هم‌وطن که در نمای جانبی خود ساده و محافظه‌کار رفتار کرده‌اند.

  • یکی دیگر از ایرادهایی که به سانتافه گرفته می‌شود دید محدود عقب آن و قطعات پلاستیکی درون کابیش است.
  • در حال حاضر گران‌ترین خودرو برند مدیران خودرو در تیپ اکسلنت باقیمت ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود و برای تهیه نسخه اسپرت با سطح تجهیزات بیشتر باید ۱۵ میلیون توان دیگر پرداخت کنید.
  • ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
  • قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است.

امکانات رفاهی کابین هایما S7 توربوشارژ شامل ورود بدون کلید، استارت کی‌لس، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر و 4 حالته دستی سرنشین جلو است. با توجه به موتور 1.8 لیتری توربوشارژو امکانات فراوان هایما S7 توربو شانس موفقیت بسیار زیادی نسبت به رقبایش داشت، اما عرضه محدود هایما S7 توربو منجر به سخت‌تر شدن رقابت این خودرو شد. مونتاژ هایما S7 با موتور 2 لیتری از سال 97 متوقف شد و از زمستان 99 ایربگ‌های جانبی از روی برخی از مدل‌های تحویلی هایما S7 توربو نیز حذف شد.

بخوانید:  مود پژو پارس برای بازی GTA

۷ – رنو کولیوس

درهرصورت با توجه به اینکه سطح ارائه خدمات در هر دو این خودروها چندان بالا نیست، برادر کوچک‌تر ارزش خرید بالاتری دارد. قیمت فروش نمایندگی برای این خودرو در مرداد 1401 حدود 1,170 میلیون تومان خواهد بود. این طراحی به‌روز در کابین این خودرو نیز دیده می‌شود، با وجود صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال و نمایشگری بزرگ در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعات سرگرمی یا Infotainment فضای داخل کابین این خودرو را می‌توان در یک کلمه دلپذیر معرفی کرد. خودرو SWM G01 کراس‌اور کوچک و جمع و جور برند SWM است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی که ارائه می‌دهد در محدوده قیمتی خود رقیبی ندارد.

با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید

بعضی نمونه‌های قدیمی‌ X3 به پیشرانه سه‌لیتری و سیستم دودیفرانسیل X درایو مجهزند؛ اما غالب مدل‌های واردشده در سال‌های اخیر، به‌دلیل محدودیت‌های قانونی از موتور دولیتری توربوشارژ بهره می‌برند. با بدنه‌ X3 یا X4 این خودروها ۲۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن‌ها ۶٫۵ ثانیه و نهایت سرعتشان ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوختشان ۸ لیتر در صد کیلومتر است. قلب تپنده راوفور، یک موتور 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرت موتور را به‌خوبی به چرخ‌های جلو منتقل نمی‌کند.

مجله خبری خودرو بی درایو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. نظر ما درباره خودروهای بالا چیست؟ آیا ماشین های شاسی بلند دیگری نیز وجود دارند که بخواهید آن‌ها را به عنوان بهترین شاسی بلند در ایران به دیگران معرفی کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. اگر به دنبال خرید ماشین شاسی بلند خاص و متفاوتی هستید که کیفیت ساخت بالایی هم دارد، خرید نیسان جوک می‌تواند این انتظار شما را برآورده کند. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۲ لیتری و قدرت ۱۵۵ اسب‌بخار، مصرف سوختی معادل هشت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. اما در عین حال با وجود لذت رانندگی زیاد این خودرو، قدرت موتور و شتاب توسان در مقایسه با رقبایش پایین‌تر است.

بخوانید:  ماشین دایون Y5

http://besturnblog.ir