ماشین دایون Y5

خودروی جدید تولیدی این شرکت، رنج روور ولار مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نمونه ای است در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند سایز متوسط لوکس که علاوه بر توانایی های خارج از جاده تولیدات این شرکت، سلیقه خریداران را نیز لحاظ نموده و با ظاهر بسیار زیبا و امکانات متنوع رفاهی، کمکی رانندگی و ایمنی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود، تجربه بسیار لوکسی را نیز در اختیار آنان قرار می دهد. همانطور که مشاهده کردید، بیشتر خودروسازان برای سال ۲۰۱۸ میلادی تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید خودروهای شاسی بلند سایز کوچک قرار داده اند. تنها پیشرانه موجود برای لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۱۸ یک موتور ۶ سیلندر خورجینی مجهز به سیستم توربو شارژر بوده که توانایی تولید نیروی کافی برای این خودروی عظیم الجثه را دارد. این ماشین امکانات فراوانی را به سرنشینان ارائه کرده و هر سه ردیف صندلی های موجود در آن مجهز به تجهیزاتی مانند خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم کنترل الکتریکی و نورپردازی محیطی با استفاده از لامپ های LED مجهز شده اند. تمامی خودروهای تولیدی شرکت بریتانیایی لندرور (Land Rover) نمونه هایی با قابلیت های عبور از مسیرهای صعب العبور و خارج از جاده و مجهز به پیشرانه های قدرتمند هستند. اینو غیر از حیله گری محض چیزی نمیدونم.

شورولت تراورس که یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۱۸ نیز به حساب می آید، در انتهای سال جاری و با قیمت پایه ای در حدود ۳۰.۰۰۰ دلار (معادل ۱۲۰ میلیون تومان) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. برای سال ۲۰۱۸ میلادی نیز با توجه به نمونه های به نمایش درآمده در نمایشگاه های خودرو، تعداد زیادی از آنها با تغییر روبرو شده و تعدادی مدل جدید نیز قرار است به بازارهای جهانی عرضه گردند. اما امسال این خودروساز با ارائه هیوندای کونا به جمع بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۱۸ پیوسته است. ب ام و X3 مدل ۲۰۱۸ قرار است که در ماه نوامبر راهی بازارهای جهانی شده و با اندکی افزایش قیمت نسبت به مدل فعلی و با مبلغی در حدود ۴۰.۰۰۰ دلار (معادل ۱۶۰ میلیون تومان) در اختیار علاقمندان قرار گیرد. خودروهای شاسی بلند یا SUV با توجه به قابلیتها و جذابیتهای ظاهری، چند سالی است که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته سایت بی درایو اند. از رسانه ی خوبتون تقاضا میکنم موضوعو منعکس کنن چرا که ایلیا خودرو (کیان موتور وارنا) حتی بخش نظراتو بسته. این خودرو در آینده نزدیک (نیمه اول سال ۲۰۱۸) و با قیمت پایه ای در حدود ۴۲.۰۰۰ دلار (معادل ۱۶۸ میلیون تومان با احتساب دلار ۴.۰۰۰ تومانی در زمان نگارش) در دسترس علاقنمدان خودروهای شاسی بلند قرار خواهد گرفت.

بخوانید:  خرید و قیمت ماشین شاسی بلند اسباب بازی کد 130 ترب | bedrive
آئودی Q5 مدل سال ۲۰۱۸ در حال حاضر در بازارهای جهانی در دسترس خریداران قرار داشته و با قیمت پایه ای در حدود ۴۱.۵۰۰ دلار (معادل ۱۶۶ میلیون تومان) به فروش می رسد. کابین این ماشین برای سال ۲۰۱۸ میلادی دچار تغییرات زیادی شده و تکنولوژی های استفاده شده در آن نیز به روز شده اند. برای سال ۲۰۱۸ میلادی، تمامی مدل های ب ام و X3 از سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ به صورت استاندارد استفاده خواهند کرد. پیشرانه های استفاده شده در ولوو XC60 مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نیز شامل سه نمونه از موتورهای موجود برای مدل بزرگ تر ولوو XC90 است. خودروی جدید هیوندای کونا با توجه به ظاهر و قابلیت های دینامیکی، نام خود را به عنوان یکی از نمونه های ارزشمند و قابل احترام این کلاس بدنه از خودروها مطرح نموده است. اما هنوز اطلاعاتی در خصوص تیپ های مختلف و قیمت آن به صورت رسمی اعلام نشده است. یهویی بدون هیچ اعلام قبلی ۱۰ روز مهلت پرداخت دادن.

بیش از ۳ ماه پیش ماشین دایون y5 رو با قیمت غیرقطعی ۹۳۲ میلیون پیش فروش کردن. لطفا قیمت ماشینو آپدیت کنیدبرا ما که نصف پولو دادیم قیمتو بعد ۳ ماه گذوشتن یکمیلیاردو پنجاه و نه میلیون اگه میدونستم ایلیا قراره این بازیو سر مشتری در بیاره هیچوقت این کارو انجام نمیدادم. فورد اکو اسپرت مدل سال ۲۰۱۸ میلادی جدیدترین عضو شرکت خودرو سازی آمریکایی فورد در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند فوق کوچک یا کراس اوور (Sub Compact SUV یا Crossover) خواهد بود. لینکلن نویگیتور ۲۰۱۸ تا قبل از شروع سال ۲۰۱۸ میلادی راهی بازارهای جهانی شده و با قیمت پایه ای در حدود ۷۲.۰۰۰ دلار (معادل ۲۸۸ میلیون تومان) یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۱۸ خواهد بود. آئودی Q5 برای سال ۲۰۱۸ میلادی دچار پوست اندازی کامل شده و با ظاهر و امکاناتی جدید، یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۱۸ در گونه سایز کوچک لوکس خواهد بود.

بخوانید:  خرید ام‌وی‌ام شرایط نقد و اقساط دی 1401 مدیران خودرو | bedrive