بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | bedrive

دوست عزیز تعجب میکنم مجله خبری خودرو بی درایوی اصیل ژاپنی یعنی گرند ویتارا را با ماشینهای چینی در یک رده آورده اید. مدل فیس لیفت ایکس 55 شرکت ام وی ام، خودرویی به نام X55 پرو است که ظاهری جذاب‌تر و البته جوان‌پسندتر پیدا کرده است. ام وی ام X55 تولید سال 2017 است و اولین فیس‌لیفت خود را در سال 2020 تجربه کرده و در تابستان سال 1399 در اختیار چینی‌ها، قرار گرفته است. اما آن نسخه‌ای که ام وی ام برای ایران درنظر گرفته، فیس‌لیفت دوم آن بود که سال گذشته معرفی شد. قیمت شاسی بلند تیگارد X35 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 2019 بین 600 تا 700 میلیون تومان است.

  • با این حالت مدل دنده دستی آن هیچگاه ارائه نشد، اما امکاناتی مانند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، تنظیم ستون فرمان و رینگ‌های سایز بزرگ تنها در مدل اتومات آن یافت می‌شود.
  • سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
  • هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است.
  • قیمت سوئیست DX3 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1400 در حدود 840 میلیون تومان است.

برای اجاره ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید. برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید. هیوندای سانتافه DM در دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت وارد بازار ایران شده است. به دلیل تنوع سفارش‌گذاری‌ها، امروزه نسخه‌های مختلفی از سانتافه در ایران وجود دارند که شامل لو آپشن، نیمه‌فول و تمام فول می‌شوند. اگر قصد خرید هیوندای سانتافه را دارید، بهتر است بدانید که صندلی‌های ردیف سوم سانتافه فضای چندانی را برای این شاسی‌بلند کاربردی فراهم نمی‌کنند، اما برای قرارگیری کودکان و افراد کوتاه‌قد مناسب به نظر می‌رسند. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.

بخوانید:  ↑ Fowler, H.W.; Fowler, F.G., Eds

مکث تیارا، شاسی بلند هفت 7 نفره تازه وارد

در نتیجه از هر نقطه ایران و بدون نیاز به چک یا سفته، می‌توانید نسبت به اجاره ماشین از ناواران اقدام کنید. سانگ یانگ رکستون G4 یکی از آخرین خودروهای وارد شده به بازار ایران است که در سال 97 به مشتریان معرفی شد. سانگ یانگ رکستون G4 علاوه‌بر آن‌که یک شاسی بلند 7 نفره با قابلیت آفرود است، بزرگترین رینگ‌ها را در بین خودروهای هم‌کلاس خود دارد. رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است. قسمت بار این خودرو نیز در صورت تا کردن صندلی‌های ردیف سوم، حجم مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم های کمکی و امکانات رفاهی فردا T5

امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد. همچنین از سیستم‌های هشداردهنده راننده هن تنگ X7 می‌توان از سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر نام برد. متأسفانه فردا SX5 یکی دیگر از خودروهای چینی بازار ایران است که بازار خرید و فروش خوبی ندارد، با قیمت بالا و ارزش خرید پایین و خدمات پس از فروش ضعیف خرید و فروش این کراس اور چینی بسیار بد و بی رونق است. سیستم‌های هشدار دهنده هایما S7 اتوماتیک توربو شامل سنسور فاصله عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. از سیستم‌های کمکی راننده ام وی ام x55 می‌توان به داشتن کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و حالت رانندگی دوگانه اکو و اسپرت اشاره کرد.

بخوانید:  قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | bedrive

دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند. از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان کی‌لس خودرو، بالا و پایین برند شیشه‌ها و باز و بسته کردن قفل در و حتی روشن و خاموش کردن موتور خودرو استفاده کرد.

http://besturnblog.ir