خدمات شبکه انواع خدمات شبکه تعرفه خدمات شبکه شرکت داده پردازی نیلرام

خدمات شبکه راه اندازی زیرساخت شبکه از کابل کشی شبکه اولیه و نصب تجهیزات سخت افزاری شبکه (تجهیزات شبکه) تا نصب سرور و نصب کامپیوترها و بعد از آن پشتیبانی شبکه را شامل می شود. از آنجا که سیستم های کامپیوتری بخش جدانشدنی از دنیای تکنولوژی امروز هستند همه سازمان ها و شرکت ها که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند نیازمند استفاده از خدمات شبکه هستند. با توجه به تجربه جهانی در خصوص برون سپاری خدمات به شرکت های تخصصی، شرکت ها باید یکبار برای همیشه دغدغه امنیت اطلاعات شرکت و پشتیبانی کامپیوتر ها را به یک شرکت خدمات شبکه واگذار کنند تا آرامش و تمرکز را به تجارت خود هدیه دهند. در حال حاضر شرکت های زیادی خدمات‌ شبکه را ارائه می‌دهند که شرکت ترازنت با سابقه طولانی از تاسیس تاکنون توانسته است یکی از بهترین شرکت های خدمات شبکه لقب بگیرد و طیف گسترده مشتریان سرشناس که به ما اعتماد کرده اند نشان از کیفیت خدمات شبکه ارائه شده دارد.

خدمات شبکه انواع خدمات شبکه تعرفه خدمات شبکه شرکت داده پردازی نیلرام

کارشناسان پشتیبانی شبکه می توانند حدود 90 درصد از مشکلات شبکه را به صورت آنلاین و ریموت از راه دور برطرف کنند. 10 درصد از دیگر مشکلات مربوط به مواردی می شود که نیاز به قطع اینترنت دارند و یا اینکه نیازمند بررسی سخت افزاری می باشند که به ندرت اتفاق می افتند و کارشناسان پشتیبانی شبکه وظیفه دارند کمتر از 24 ساعت در مجموعه کارفرما حضور پیدا کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند. از این رو پشتیبانی شبکه می‌تواند به‌ما کمک کند که در کسری از زمان بتونیم نیازهای کامپیوتری خود که می‌تواند به صورت نرم افزاری و سخت افزاری باشد برطرف نماید. شرکت هورداد سیستم نوین ارائه دهنده و پشتیبانی انواع خدمات پشتیبانی شبکه در تمامی نقاط تهران می‌باشد.

بخوانید:  بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

وایرلس P2P که توپولوژی یا الگوی ارتباط نقطه به نقطه نیز نامیده می شود، ساده ترین نوع معماری شبکه است که همچنین می توان با استفاده از لینک رادیویی وایرلس جهت اتصال دو تیم ترازنت مکان برپا کرد. دکل مخابراتی سازه‌‌ای فلزی است که برای نصب دیش‌های ماکروویو، تقویت آنتن‌های موبایلی و آنتن‌های بیسیم و رادیو، در ارتفاع بالاتر و به منظور برقراری ارتباطی پایدار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویپ کوتاه شده عبارت Voice over Internet Protocol است که به آن تلفن اینترنتی یا IP هم گفته می شود. قابلیتی که ویپ دارد این است که این امکان را به وجود می آورد که بتوان از اینترنت برای مکالمات تلفنی استفاده کرد. در تلفن ویپ، برخلاف تلفن های سنتی که از خطوط سیم استفاده می شد، از فناوری دیجیتال استفاده می شود. و به طبع برای ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات باید ذخیره سازهایی با فضاهای زیاد داشته باشیم تا بتوانیم اطلاعاتمان را نگهداری کنیم.

  • پشتیبانی شبکه ارتباط بین سیستم شما و منابع موجود در سرورها را پوشش می دهد.
  • در هر کدام از روش های خدمات کامپیوتری در محل و از راه دور کار پشتیبانی توسط نیروهای ماهر و با تجربه انجام می شود.
  • بعد از انتخاب نوع سخت افزار نوبت به نصب آنها و سیم کشی فیبر نوری می‌رسد.
  • اکثر پروژه های پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان در مناطق 1، 2، 3 و 6 تهران هستند.

ما در رایان پشتیبان همواره با داوطلبان ماهر فنی با مهارت‌های بین فردی عالی برای موقعیت پشتیبانی فنی همکاری می‌کنیم. افسران پشتیبانی فنی مشکلات فنی را برطرف می‌کنند ، بازخورد مشتری را به موقع ارائه می‌دهند و از برنامه‌های جدید و سایر وظایف پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، افسران پشتیبانی فنی ملزمند مستقیماً با مشتریان صحبت کنند و همچنین مستندات کتبی ایجاد کنند که نیاز به ارتباط کتبی و کلامی عالی دارد.

بخوانید:  همه چیز درباره صرافی کوینکس که حتما باید بدانید احراز

تعداد پشتیبانی نامحدود

این اصطلاح برای طیف وسیعی از نرم افزارها و سخت ها افزارها استفاهده می شود که در قالب یک شبکه به هم متصل شده اند و نیاز به خدماتی برای پشتیبانی و نگهداری دارند. این منابع در یک شبکه توزیع شده اند و توسط یک گروه مرکزی مدیریت می شوند. در حقیقت یک شبکه رایانه ای زمانی ایجاد می شود که چند کامپیوتر به یکدیگر و یا به یک سرور مرکزی متصل شده باشند. رایانه ها در قالب یک شبکه می توانند به فایل ها، پرونده ها، برنامه های کاربردی و سخت افزارها دسترسی داشته باشند. به خدماتی که به این مجموعه از نرم افزارها و سخت افزارهای به هم پیوسته ارائه می شود را “خدمات شبکه” گویند.

تجهیزات اکتیو شبکه ،مجموعه تجهیزاتی هستند که توانایی اعمال یک فرآیند مشخص روی سیگنال‌ها و دیتای عبوری از شبکه را دارند. خدمات اکتیو شبکه نیز یکی از زیر مجموعه های خدمات شبکه است و همانطور که از نام این خدمات مشخص است، خدمات اکتیو همان فعالیت‌های نرم افزاری و پیکربندی امن تجهیزات شبکه هستند. به طور کلی تمام کارهایی که در شبکه به صورت نرم افزاری انجام می شود را جزو خدمات اکتیو به حساب می آورند. تهران به عنوان پایتخت کشور ایران بسیاری از شرکت ها و سازمان ها را در خود جای داده است. اغلب شرکت های دولتی و خصوصی یا به صورت مستقیم در تهران فعال بوده و یا دارای دفتر و شعبه در این شهر است. اکثر این مجموعه ها به منظور بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در بهبود عملکرد خود، از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند.

بخوانید:  مود پژو پارس برای بازی GTA

بهبود کیفیت خدمات (QoS)