خرید و فروش و قیمت سمند امروز | bedrive

تازگیها احساس میکردم کمک مجله خبری خودرو بی درایو خیلی نسبت به روزهای اولی که تحویل گرفتم نرمتر شده ولی فکر میکردم چون به کوبشش عادت کرده ام این احساس را دارم. البته به نظرم اگر لاستیک خوب هم زیر ماشین بندازم کاملا این مشکل حل میشه چون لاستیکاش بی کیفیته. در مورد بنزین هم بخاطر بوی بنزینی که در خارج خودرو و اطراف باک احساس میکردم رفتم نمایندگی و متوجه شدم خرطومی باک شکسته است و از آن بنزین تبخیر می شود که عوضش کردم و امیدوارم این مشکل هم حل شود. مثلا وقتی دور موتور را به سه هزار میرسانیم در دنده یک از سرعت 20 و در دنده 2 از سرعت 40 و در دنده 3 از سرعت 60 و در دنده 4 از سرعت 80 تجاوز نمی کند.

  • خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد.
  • بین سال های 1383 و 1384 شرکت ایران خودرو ضمن انجام بهبودهایی در بدنه خودرو و تغییراتی جزئی در ظاهر آن، تجهیزات و امکانات بیشتری برای این خودرو لحاظ نمود و آن را مدل LX نامید.
  • همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود.

توصیه کارشناسان به شما استفاده از باتری فابریک سمند است که منظور باتری 66 آمپر صبا باتری است. با تهیه این باتری می توانید استفاده مفیدی از باتری سمند خود داشته باشید. باتری 74 آمپر صبا باتری که آمپر بیشتری نسبت به باتری 66 آمپر تولید می کند، طبیعتاً دارای سرب بیشتری است و الکترولیت کمتری را در خود جای می دهد. به همین علت است که باتری 66 آمپر با داشتن مقدار الکترولیت بیشتر، در برابر گرما مقاومت بهتری از خود نشان می دهد. بهترین و مناسب ترین انتخاب برای باتری خودروی شما ، باتری های کارخانه صبا باتری می باشند.

بخوانید:  نگاهی به خودروهای شاسی بلند چینی بازار خودرو ایران

وضعیت در بازار ایران

دو سال پس از اولین تولید، ایران خودرو فیس‌لیفتی از این ماشین با نام سمند ال ایکس را روانه بازار کرد که بسیار پرطرفدار ظاهر شد. موتور EF7 محصول مشترک خودروسازی ایران خودرو و شرکتی آلمانی است. این موتور بر اساس علم روز ساخته شده و راندمان حجمی را در این موتور به طور کامل بهبود بخشیده است. همچنین به موتور EF7 لقب موتور ملی نیز داده‌اند و این لقب به این معناست که پایه و اساس موتور EF7 توسط متخصصین ایرانی ارائه شده است. شرکت ایران خودرو موتورEF7 را روی خودروی سمند سوار کرده و همچنین فروش اقساطی سمند دوگانه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

سمند سورن پلاس صفر1401

ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. امروزه، حفظ محيط زيست در صنعت خودرو از جايگاه مهمي برخوردار است، به همين منظور خودروهاي شركت از جمله سمند LX، به تجهيزات استاندارد آلايندگي يورو 4 مجهز شده ­اند. از مزاياي ديگر سمند LX، برخورداري از كارت طلايي خدمات پس از فروش است كه دارنده اين خودرو ضمن بهره ­مندي از خدمات مختلف در سراسر كشور به صورت رايگان و سريع، از خدمات بيمه بدنه نيز بهره‌مند خواهد بود.

بخوانید:  مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | bedrive

http://besturnblog.ir