خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | bedrive

سیستم تمام چرخ محرک با قابلیت پیش‌بینی و تشخیص قدرت مورد نیاز هر محور در مسیرهای خاکی، برفی یا حتی یخی، رانندگی را با این شاسی بلند محبوب را آسان‌تر کرده است. هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها متفاوتی هستند و شاید مهم‌ترین مزیت آنها در مقایسه با شاسی بلندهای خارجی، قیمت مناسب‌‌تر باشد. در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات خودتان را درباره این خودروهای SUV با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.

  • این خودرو روی‌هم‌رفته انتظارات دوستداران خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است.
  • تیگارد X35 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره‌مند است که به توربوشارژ نیز مجهز است.
  • بهمن موتور تاکنون فیدلیتی را تنها در تیپ پرایم به بازار عرضه کرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی، نسخه بروز شده این خودرو را با نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند.

از شاسی بلندهای مدرنِ بازار فعلی، که مانند خودروهای سواری بر اساس ابعاد به بخشهای کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌شوند، می‌توان از مواردی مانند مدل تویوتا لندکروزر، دیسکاوری شرکت لندروور، ب‌ام‌و ایکس۵، مرسدس-بنز کلاس-جی و کادیلاک اسکالید نام برد. اگر یک نمونه قبراق و سالم از این خودرو را یافتید، گزینه خوبی برای استفاده طولانی‌مدت است. این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید. بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو هم متوسط است و برای فروش آن باید کمی صبور باشید، هر چند مشتری برای این خودرو مانند مدل‌هایی مثل ام‌جی جی‌اس نایاب هم نیست. البته در هر صورت خودروهای دست دوم کره‌ای مانند کیا اسپورتیج و هیوندای توسان‌های مدل‌های 2008 تا 2010 بازار بهتری دارند.

بخوانید:  معرفی انواع مدل های ماشین ام وی ام mvm در بازار خودرو ایران خودرو 45 | bedrive

بررسی مشخصات دیگنیتی ، شاسی بلند چینی متفاوت!

مجله خبری خودرو بی درایو توسان از لحاظ طراحی داخلی و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. هیوندای توسان از نظر سواری و لذت رانندگی نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. نسخه بنزینی تویوتا CHR از موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربو با 116 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و نیروی موتور آن نیز به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. مدل هیبریدی نیز علاوه ‌بر پیشرانه بنزینی 1.8 لیتری، از یک پیشرانه الکتریکی نیز برخوردار است که در مجموع، 122 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند.

بررسی مشخصات جک S5 اتوماتیک

اما با این وجود رنو کولیوس را نه بهترین شاسی بلند در ایران اما یکی از بهترین‌ها می‌توان دانست. القا حس برتری در خودرو با شاسی‌بلند، یکی از دلایل خرید آن توسط برخی از افراد است. ماشین‌های شاسی‌بلند در دو سایز بزرگ و متوسط تولید می‌شوند که ارزش بالائی را به خریداران القا می‌کند. مدل‌های متنوعی از ماشین شاسی‌بلند وجود دارد که هریک دارای مزیت‌های متفاوتی است.

همچنین امکان اجاره خودرو فیدلیتی در سایت ناواران تدارک دیده شده است و متقاضیان می‌توانند این خودرو را از ناواران اجاره کنند. نکته جالب توجه در خصوص کرایه خودرو فیدلیتی، قیمت کمتر آن در مقایسه با دیگر شاسی بلند 7 نفره موجود در ناواران یعنی کیا سورنتو است. این دو نسخه از نظر امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و نسخه 7 نفره تنها دو صندلی بیشتر دارد.

بخوانید:  سمند: راهنمای کامل انواع سمند ال ایکس EF7 بنزینی، گازسوز‌ و دوگانه سوز+ جدول مشخصات مجله بیمه | bedrive

http://besturnblog.ir