روش محاسبه مصرف سوخت ماشین+جدول مصرف خودروهای مختلف( با عکس )

باک را مثل قبل دوباره پر کنید و مقدار آن را یادداشت کنید . در صورت نداشتن کیلومتر شمار کیلومتر کلی ماشین را بعد از بنزین زدن یادداشت کنید . در صورت داشتن کیلیمتر شمار سفر مقدار آن را بنویسید اگر هم کیلومتر شمار سفر ندارید مقدار کیلومتر را یادداشت کنید و از کیلومتری که در اول نوشته اید کم کنید تا کیلومتر رفته شده به دست آید . حتما باک را پر کنید و مقدار آن را یادداشت کنید همچنین مقدار کیلومتر رفته شده را نیز یادداشت کنید . در شرایط مختلف رانندگی کنید منظور داخل شهر ، ترافیک و بزرگراهها سپس به مدت چند هفته مثل بالا مقدار سوختی را که به ماشین میزنید را یادداشت کنید . باک ماشین را پر کرده و کیلومتر خود را صفر کنید یا کیلومتر کلی ماشین را بنویسید . توی باران تلاش کرده تا بهترین کیفیت از ماشین های شارژی را با مناسب ترین قیمت و با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا به این ترتیب گامی هر چند کوچک در جهت شادی و رضایت کودکان برداشته باشد. این ماشین ها مناسب برای کودکانی است که والدین آن ها ترجیح می دهند بیشتر بازی های حرکتی کنند.

ماشین های شارژی از لحاظ موتور به دو دسته دو موتوره و چهار موتوره تقسیم می شوند که انواع ماشین سواری و ماشین شاسی را دارا می باشند. مصرف داخل شهر ماشین اصولا مقدار بالاتری از رانندگی در جاده های خارج شهر میباشد که به دلیل کاهش ترمز ، کاهش ایستادن ، کاهش دنده دادن و بسیاری از عوامل دیگر است . البته مصرف بنزین در شرایط مختلف مثل سربالایی ، باد لاستیک ، کولر گرفتن ، ترافیک و بسیاری از موارد دیگر متغییر است بنابراین برای بدست آوردن مصرف متوسط ماشین در شرایط مختلف قرار دهید . یکی از مسائل مهم برای والدین در هنگام خرید ماشین شارژی قیمت آن است. اشاره کرد. سعی کنید در هنگام خرید ماشین اولین معیار شما کیفیت و امکانات آن باشد در غیر اینصورت ماشینی که خریداری می کنید ممکن است پس از مدتی غیر قابل استفاده باشد. در هنگام خرید ماشین شارژی بایستی موارد زیادی را مد نظر قرار دهید که از ان جمله می توان به میزان شارژ باتری، کیفیت ساخت ، موارد ایمنی همچون صندلی، کمربند ایمنی و … از جمله جذابیت های ماشین شارژی تنوع بالای مدل ها و رنگ های آن است که باعث می شود کودکان با هر سلیقه ای که دارند بتوانند از میان آن ها ماشین مورد علاقه خود را بیابند و از بازی با آن لذت ببرند.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | bedrive

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سایت بی درایو ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

از این رو ترجیح می دهند یک ماشین شارژی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنند. از همین رو از هیچ تلاشی برای ارائه بهترین کالاها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فروگذار نمی کند. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از ماشین شارژی برای کودکان آن است که می تواند مهارت های کودکان را پرورش دهد علاوه بر این باعث افزایش هوش حرکتی و حسی کودکان می شود که در یادگیری انان در آینده تاثیرات به سزایی خواهد داشت. ماشین شارژی یکی از اسباب بازی های کودکان است که در سال های اخیر طرفداران ویژه ای پیدا کرده است. بعد از مثلا ۴ باک بنزین زدن مقدار کل بنزین را بر کیلومتر طی شده تقسیم کرده و جواب را ضربدر ۱۰۰ کنید . باک را پر کنید و کیلومتر شمار سفر را ریست کنید . تا خالی شدن باک صبر کنید . با توجه به طریقه محاسبه میتوانید قبل از خالی شدن باک نیز اینکار را انجام دهید اما با خالی شدن دقیق تر انجام میشود . بازی با این ماشین ها باعث می شود کودکان تجربه ای بی نظیر داشته باشند و همچنین مناسب برای کودکانی است که دوست دارند از بزرگسالان تقلید کنند و به این ترتیب می توانند برای مدتی می توانند لذت رانندگی را بچشند.

ماشین شارژی ها به طور معمول نمونه ای از مدل واقعی ماشین ها هستند که شامل انواع ماشین های پرطرفدار از جمله پورشه، بنز، مازراتی و … ماشین های جدید اصولا دارای کیلومتر شمار سفر میباشند که شما میتوانید آن را هر موقعی که بخواهید صفر کنید . مسافت رفته شده را بر بنزین زده شده تقسیم کنید . مقدار سوخت ( به لیتر ) را بر مسافت ( به کیلومتر ) تقسیم کنید و عدد حاصله را ضربدر ۱۰۰ کنید تا مقدار مصرف سوخت در ۱۰۰ کیلومتر بدست بی آید . مثال : مسافت طی شده ۵۰۰ کیلومتر و بنزین زده شده در مرحله قبل ۴۰ لیتر میباشد . یعنی مصرف این ماشین ۸ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر یا همان صدی ۸ میباشد . با توجه به افزایش روز افزون قیمت بنزین دانستن مصرف سوخت واقعی خودرو کاری ضروری میباشد . محاسبه مصرف سوخت بنزین همچنین به ما کمک میکند تا در صورت مشکل داشتن خودرو به آن پی ببریم . یعنی مصرف بنزین هنگام رانندگی در ترافیک و داخل شهر و هم در اتوبان و خارج از شهر در صورت طی کردن ۱۰۰ کیلومتر چند لیتر است . ۵۰۰÷۴۰ ، عدد حاصله یعنی ۰٫۰۸ را ضربدر ۱۰۰ میکنیم .

بخوانید:  لیست هزینه شارژ کارتریج ها