ماشین لباسشویی بوش مدل WAT2847XIR BOSCH WAT2847XIR

امروزه تمامی وسایل خانگی برای موفقیت در بازار فروش باید در کنار تجهیزات و امکانات داخلی بالا ، از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار باشند. لباسشویی مدل WAT2847XIR نیز با پیروی از این اصل در کنار کیفیت و بازدهی فوق العاده، از طراحی شیک و مدرنی بهره میبرد. ماشین لباسشویی مدل WAT2847XIR محصولی با کیفیت و پیشرفته بوده و توسط برند معتبر بوش طراحی و ساخته شدهاست. لباسشویی بوش مدل WAT2847XIR مجهز به موتور پیشرفته و قدرتمند BLDC میباشد. موتور این خودرو چهارسیلندر است که قدرتمند نیست. درب درام نیز بدون فعال سازی این قابلیت و همواره پس از شروع سیکل شستشو قفل خواهد شد. قابلیت VarioPerfect: این قابلیت به دو بخش Eco Perfect و Speed Perfect تقسیم شده و کاربر میتوان با توجه به نیاز خود از هر کدام از این بخشها استفاده نماید. بوده و در کنار عملکرد فوق العاده ، انرژی بسیار کمی مصرف می نماید. به علاوه قرار گرفتن آن در کنار دیگر وسایل خانگی سبب افزایش جذابیت کلی آشپزخانه منزل شما خواهد شد.لباسشویی مدل WAT2847XIR دارای عرض 60 سانتیمتر، عمق 59 سانتیمتر و ارتفاع 85 سانتیمتر بوده و گزینهای ایدهآل برای آشپزخانههای متوسط و یا بزرگ میباشد. مصرف سوخت ترکیبی آن 2/7 لیتر در 100 کیلومتر است.

اگر میخواهید ماشین پراید شما دوگانهسوز باشد میتوانید این مدل را خریداری کنید. اگر میخواهید همه آپشنها را در اختیار داشته باشید به شما تیپ EX را پیشنهاد میدهیم. تیپ LX دارای فرمان هیدرولیک است اما فاقد ترمز ABS و ایربگ میباشد. Active Water Plus (سیستم آب هیدرولیک): این سیستم با به کارگیری پمپها و فیلترهای پیشرفته در مدت زمانی کوتاه دما آب را تغییر داده و از هدر رفتن حجم بالای آب جلوگیری میکند. این موتور با به کارگیری فنآوری مدرن EcoSilenceDrive در کنار عملکرد فوقالعاده و بازدهی بسیار بالا ، از صدایی ناچیز برخوردار است. در مبحث مصرف آب نیز لباسشویی مدل WAT2847XIR با به کارگیری فنآوریهای مدرن و پیشرفته به مقدار قابل توجهی در هر دوره شستشو در مصرف آب صرفهجویی میکند. اما ویژگی Speed Perfect با افزایش سرعت دوره شستشو در وقت و زمان شما صرفهجویی مینماید. به عنوان توضیح ، ویژگی Eco Perfect با افزایش مدت زمان سیکل شستشو به طرز فوقالعادهای در مصرف آب و انرژی صرفهجویی میکند. به طور کلی طراحی موجی شکل دیگ دستگاه به صورت موثری در کیفیت نهایی شستشو و آبکشی البسه تاثیر گذار خواهد بود. VarioDrum (طراحی موجی شکل دیگ): با بهرهمندی از این طراحی و روزنههای نامتقارن دیگ ، آب به صورت بارشی و یکنواخت بر روی البسه فرود میآید.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | bedrive

Aqua Stop (سیستم ضد نشت آب): این سیستم شامل یک شلنگ دو جداره ، یک شیر ایمنی و یک خروجی آب بوده و احتمال نشت آب از داخل دستگاه به محیط منزل شما را به حداقل ترین حالت ممکن رسانده و در صورت ایجاد این مشکل نیز در کوتاهترین زمان آب ورودی به دستگاه را قطع میکند. Reload Function (قابلیت افزودن لباس در حین شستشو): برای افزودن تعداد دیگری از البسه خود به لباسشویی در حال کار ، کافی است سیکل شستشو را متوقف کرده و بعد از باز کردن درب درام و قرار دادن لباس های اضافی مجددا فرآیند شستشو را آغاز نمایید. تایمر تاخیر: با استفاده از این قابلیت مفید و پر کاربرد میتوانید زمان مشخص را برای شستن لباسها تعیین نمایید. 3D AquaSpa (سیستم شستشوی آبشاری): لباسشویی مدل WAT2847XIR با بهرهمندی از این سیستم، البسه شما را از سه جهت متفاوت در معرض آب قرار داده و با ترکیب آن با مواد شوینده پاکسازی فوقالعاده و بدون نقص را ارائه خواهد داد. این دستگاه با ارائه پیشرفتهترین فنآوریها و جدیدترین برنامههای شستشو در کنار قیمتی بسیار مناسب یکی از برترین لباسشوییهای موجود در بازار جهانی میباشد. در قسمت بالا این کالا پنل لمسی ، دکمه انتخاب برنامههای شستشو و محفظه مواد شوینده قرار گرفته و در قسمت پایین و گوشه سمت چپ دستگاه درب مخصوص خارج کردن آب اضافی تعبیه شده است.به طور کلی و در بخش طراحی ، لباسشویی مدل WAT2847XIR با بدنهای نقرهای رنگ و ترکیب آن با اجزاء مدرن بسیار زیبا جلوه مینماید.

بخوانید:  ارزان ترین خودرو ام وی ام صفر چند؟ | bedrive

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سایت بی درایو لطفا از سایت ما دیدن کنید.

قفل کودک: با فعالسازی این ویژگی ، پنل لمسی و دیگر دکمههای فیزیکی قرار گرفته بر روی بدنه دستگاه قفل شده و از تغییر تنظیمات و برنامههای محصول توسط کودک خردسال شما جلوگیری میشود. جالب است بدانید که حداکثر صدا تولید شده توسط این محصول در زمان شستشو تنها 49 دسیبل قدرت داشته و این مقدار در حالت خشککن تا عدد 75 دسیبل افزایش مییابد. به طوری که مصرف سالیانه انرژی دستگاه پیشرو تنها 152 کیلووات است. بدنه محصول پیشرو به رنگ نقرهای مات بوده و درب درام نیز به صورت براق ساخته شده است. هم چنین محصول پیشرو در بازار ایران همراه با گارانتی معتبر و شناخته شده بوش سرویس به خریداران عزیز تحویل داده میشود. البته این عدد نیز مقدار تقریبی بوده و میزان واقعی مصرف انرژی محصول کاملا وابسته به نوع استفاده از آن خواهد بود. البته میزان مصرف آب دستگاه همانند میزان مصرف انرژی نسبت مستقیمی با تعداد دفعات استفاده از لباسشویی و نوع برنامه انتخاب شده خواهد داشت. پراید همیشه تستهای در تصادف از بغل را رد میشد. رئیس سازمان پزشکی قانونی پراید را در بین وسایل نقلیه در کشتهشدن ایرانیان رکورددار عنوان کرده است. و با دانستن این نکته به شما این اطمینان داده میشود که این دستگاه به هیچ عنوان خللی در آرامش منزل شما ایجاد نخواهد کرد.