سندر باکس آفلاین HD-A3 | asilight

سندر باکس آفلاین HD-A3 | asilight

و یکبار خاموش و روشن نمودن این تنظیمات اعمال شده و خود دستگاه این کار را بدون افت کیفیت انجام می دهد. نیازی به تنظیم آدرس IP نیست، می توان آن را با شناسه کنترلر به طور خودکار شناسایی کرد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی پویا سیستم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • جهت پخش محتوا به صورت انلاین در تلویزیون شهری رنتال با اجاره ای ما برای هر کدام از این پنل ها از یک کارت کنترل استفاده می کنیم که پیشنهاد کیان ال ای دی کارت کنترلی ،linsen -huidu-nova و …
  • یکی از بهترین انتخاب های برای ساخت نمایشگرهای تلویزیون شهری سایز های متوسط سندرباکس های شرکت HD هستن علاوه بر اینکه به صورت آنلاین و آفلاین استفاده می شوند بدون نیاز به ویدیو پرسسور عمل تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر را نیز انجام می دهند.
  • (شما می توانید برای مدل های دیگر با بخش مشاوره مجموعه کیان تماس حاصل فرمایید)کارت های R500 از یک پورت خروجی و یک پورت ورودی ورودی صدای استریو برخوردار می باشد .
  • تلویزیون شهری منحنی به دلیل جذابیت ها، در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و اخیرا مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است.

باکس HD-A3 دارای پردازنده قدرتمند 4 هسته ای و 8 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که از این حیث در میان تمام برد کنترلر های آنلاین و حتی آفلاین کاملا منحصر به فرد است. در سال ۲۰۱۳ سری جدیدی از تلویزیون های شهری وارد بازار شده است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این مدل تلویزیون شهری تلویزیون منحنی خمیده یا مقعر و محدب نام دارد که توسط شرکت های معتبر از آن رو نمایی شده است. ایده اصلی ساخت تلویزیون های منحنی به زمان های خیلی وقت پیش باز می گردد.

بخوانید:  خرید اقساطی ام‌ وی ام جدیدترین شرایط اقساط MVM اتوخسروانی | bedrive

سندر باکس HD-A4

زمانی تلویزیون بهترین رسانه برای جلب توجه خریداران بالقوه بود. کانالهای تلویزیونی زیاد شدند، کانالهای تبلیغاتی رایگان تاسیس شدند و رفته رفته تاثیر تبلیغات تلویزیونی روی مردم کم شد. سندر باکس A4 دارای دو حالت آنلاین و آفلاین و قابلیت پخش مستقیم از روی فلش مموری را داراست. پشتیبانی از پخش ویدئو با رزولوشن 1080P و پشتیبانی از ماژول های استاتیک تا اسکن 1/32 می باشد .این ویدیو پرسسور دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت ذخیره و پخش فیلم بیش از ۴ ساعت را ممکن می سازد .همچنین این مکان را دارد که به صورت آنی و آنلاین فیلم را با بهترین کیفیت از روی فلش پخش نماید. از این رو برای آشنایی بیشتر با تلویزیون شهری سعی می کنیم شما را با علم روز این ابزار آشنا نماییم بنابراین پیشنهاد می گردد پست امروز را از دست ندهید و با ما همراه باشید. مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد.

انتخاب تلویزیون شهری

قسمت دوم موارد مهم در تعیین قیمت تلویزیون های شهری را می توانید در اینجا مشاهده بفرمایید. کارت های R500 به خودی خود قابلیت برنامه ریزی ندارند و باید از یک سندر باکس استفاده کرد که بهترین سندر باکس برای مچ شدن به کارت های R500 سندر باکس A601 و A602 می باشد . شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در مورد پروژه های مد نظر خود می توانید به صورت رایگان از اطلاعات همکاران و متخصصین کیان ال ای دی استفاده هایدو | HUIDU کنید . سندر باکس A4 محصولی جدید از شرکت Huidu با قابلیت های بسیار بالا و کارایی بسیار راحت وساده. این باکس ها به عنوان یک فرستنده باید با کارت گیرنده (رسیور) HD-R5X کار کنند. و به تنهایی قادر به راه اندازی تلویزیون شهری نمی باشند.HD-A3 قدرتمندترین محصول شرکت هویدو تا کنون می باشد.

بخوانید:  سئو و دیجیتال مارکتینگ گنجینه سئو 2022 آنلاینر

برای نصب و استفاده از تابلوهای روان و تلویزیون های شهری در فضای باز با شرایط جوی مختلف باید به چند نکته خیلی مهم توجه کرد . چون ورود رطوبت و آب عملکرد تلویزیون شهری یا تابلو روان را مختل می کند و نمیتوان عملکرد مناسبی را از تلویزیون شهری توقع داشت . سازوکار کسب و کارها شفاف و روشن است، در بخش هایی که بیشترین تراکم جمعیت وجود دارد فروش ساده تر است؛ از این رو، آگهی های بازرگانی شما روی بیشترین مخاطبان تاثیر می گذارد.