شرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی وارد کننده و پخش کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم. همچنین بخشی در سایت ایران سایبان موجود است که می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید. این موضوع به خاطر احتمال فرسودگی سریع این ماده بر اثر باز و بسته شدن زیاد می باشد. پلی اتیلن بر خلاف پلی استر در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز مقاومت بسیار مطلوبی دارد. یکی دیگر از ویژگی های سایبان خوب، استفاده آسان برای همه افراد می باشد.

شرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی وارد کننده و پخش کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی را معمولا در ایران سایبان با روکش نانو تولید میکنیم که هم زیبا است و هم ضد آب میباشد .آلاچیق در ابعاد ۲،۳ و ۴٫۵ تولید میشود و در حالت جمع ابعادی کوچک دارد که به راحتی در صندوق عقب یک خودرو سواری جا میگیرد. اگر بدنه این نوع چترها رنگ نشود، بعد از مدت زمان کوتاهی زنگ می زند. چرخ های ژله ای که در زیر پایه این چترها قرار گرفته دارای کیفیت بالایی بوده تا بتوان برای مدت زمان زیادی از چتر پایه کنار وینچ دار استفاده کرد.

معمولا سایه بان ها در هر مکانی قابل استفاده هستند و هیچ گونه محدودیتی بابت استفاده از آنها وجود ندارد. سال ها قبل چادر ها سازه هایی ثابت به شمار می رفتند که دارای ستون هایی برای استحکام بیشتر بودند. در حال حاضر تولید سایه بان شکل صنعتی به خود گرفته و از حالت سنتی خارج شده است. سایبان های برقی نسل جدید سایبان های دستی هستند که کار افراد را تا حد زیادی راحت کرده اند. این سایبان ها به شما این امکان را می دهند که بدون دخالت دست و با استفاده از ریموت کنترلر و یا به صورت خودکار درجه سایبان را تنظیم کرده و از سایه و پوشش به وجود امده استفاده کنید.

بخوانید:  سمند: راهنمای کامل انواع سمند ال ایکس EF7 بنزینی، گازسوز‌ و دوگانه سوز+ جدول مشخصات مجله بیمه | bedrive

سقف متحرک

همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود. 🥇️ روکش سایبان باید در برابر آتش مقاوم باشد و در مدت زمان کوتاهی آتش نگیرد. اگر در تولید روکش سایبان از مواد ضد اشتعال استفاده نشود، روکش در مدت زمان بسیار کوتاهی در برابر آتش یا حرارت زیاد دچار آتش سوزی می شود و جان ساکنین ساختمان های مسکونی یا تجاری را به خطر می اندازد.

هر یک از انواع سایبان ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث تفاوت قیمت آن ها با سایبان های دیگر می شود. همان طور که میدانید کشورمان ایران، دارای آب و هوای متفاوتی می باشد. ما می توانیم در یک فصل، جنوب کشورمان را بسیار گرم و منطقه دیگر، کشورمان را با رطوبت بالا و سرد ببینیم.

تماس با ما

یکی از مزایای اصلی سقف برقی این است که می توان آن را تعمیر سایبان کالسکه نور پردازی کرد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند جلوه بصری بهتری را در فضای مورد نظر ایجاد کنند، علاوه بر نصب سقف برقی متحرک، می توانند نور پردازی حرفه ای را نیز انجام دهند. نور پردازی با استفاده از چراغ ها و ریسه ها و هر نوع وسایل روشن کننده امکان پذیر است.

سایه‌بان‌های جمع‌شدنی[ویرایش]

سازه های به کار برده شده در این نوع از سایبان های برقی از مرغوبیت بسیار بیشتری همراه می باشد. بلکه تکنولوژی و زیبایی آن به شکلی است که می توان در باغ ها، ویلاها و حتی منازل نیز از آن استفاده کرد. به بیان ساده تر شما با تهیه سایبان باکس دار، علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی را نیز به محل زندگی و یا محل کار خود اضافه خواهید کرد. چرا نیازمند سایبان مغازه متناسب با فضای فروشگاه خود هستید؟ سایبان مغازه در وهله اول باید از لوازم فروشگاه که در قسمت بیرونی ساختمان قرار گرفته در برابر تابش نور خورشید، انواع باد، بارش و بوران محافظت نماید. همچنین از دیرباز مردم ایران علاقه شدیدی به حضور در صفوف جهت نهایی کردن خرید خود داشته و جهت رفاه حال مشتریان در برابر رخدادهای طبیعی به سایبان مغازه نیاز مبرمی است.

بخوانید:  اتاق فرار ترسناک تهران، کرج-آل اسکیپ