قیمت و خرید آرم آلفا رومئو فروشگاه اینترنتی ماشین اسپرت | bedrive

این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. شما سروران گرامی می توانید با توجه به سن کودک خرید اسباب بازی را از وب سایت فروشگاه اسباب بازی بازی موز انجام دهید. این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید.

  • بستگی داره شما سرتر را به چی میگی؟ همتون ماشین را با پول می سنجید.
  • طبیعی است که این خودرو به دلیل ابعاد کوچک برخی امکانات را ندارد مانند داشتن فضای کوچک در اطراف دستگیره یا نداشتن فضایی برای قرار گیری گوشی به صورت ثابت.
  • از نظر قدرت لنسر متاسفانه از قدرت و شتاب خوبی در برابر جولیتا برخوردار نیست و همچنین تکنولوژی استفاده شده در الفارومئو بسیار بهتر از لنسر است.
  • کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.
به نظرم با قیمت فعلی علاوه بر جوانان و دوستداران این ماشین، گنگستر ها از جمله خریداران این ماشین هستند که می خواهند از توانایی ماشین در خیابان ها استفاده کنند. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. تنها 8.2 ثانیه طول می‌کشد تا از حالت عادی به عمق صندلی خود بچسبید و از یک رانندگی نرمال و با آرامش به یک تجربه پر آدرنالین تغییر فاز دهید. این مسئله، تا حد زیادی نمای عقبی خودرو را بهبود بخشیده و رضایت‌بخش است.

بخوانید:  زیست‌فناوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

آلفارومئو جولیتا

غول مجله خبری خودرو بی درایو که توانسته قدم‌به‌قدم با رقیبان آلمانی و آمریکایی و دیگر رقیبان کوچک‌تر همراه باشد و حتی در برخی موارد از آن‌ها پیشی بگیرد. در این مقاله قصد داریم با سرگذشت اسطوره ی میلانی و عضو دیگر این خانواده، خودرو آلفا رومئو میتو آشنا شویم. حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است. پس اگر به دنبال خرید این اتومبیل‌ها هستید بهتر است در ابتدا با ویژگی‌ها و امکانات و مزایا و معایب آن‌ها آشنا شده و سپس به خرید اقدام کنید . داخل کابین خودرو آلفا رومئو 4C طراحی بسیار ساده و تجهیزات اندکی داشته و به هیچ عنوان با کابین لوکس و پر از امکاناتی رو به رو نیستیم.

http://besturnblog.ir

جهت اجاره خودرو ایرانی از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو در تهراناز سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. چراغ های عقبی این خودرو از نوع ال ای دی هستند که دارای طراحی مناسبی هستند. یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است. در نمای مجاور، ابعاد کوچک این خودرو، وجود خطوط و منحنی های روی بدنه، شیب سقف و رینگ هایی که پره های آن دایره است، دیده می شوند.

بخوانید:  خصوصیات منحصربفرد آلفارومئو | bedrive

مشخصات فنی آلفارومئو جولیتا

همچنین اگر نیاز به جاسازی لوازم کوچک داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را زیر صندلی قرار دهید. این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است. پس از 35 سال غیبت آلفا در بازار ایران، سر انجام در سال 1389 شرکت آلفاموتور پس از توافق با فیات، توانست مجوز واردات محصولات آلفارومئو را کسب کند.

Battat-خرید اسباب بازی