لیست قیمت دیزل ژنراتور ارزان آبان ۱۴۰۱ شکوه صنعت

لیست قیمت دیزل ژنراتور ارزان آبان ۱۴۰۱ شکوه صنعت

از این فیلتر ها (یا صافی ها) در برخی از موتور های دیزل استفاده شده است. طریقه کار این فیلتر ها براساس گرفتن و غرق کردن گرد و خاک داخل روغن است. در فیلتر های دو مرحله ای سری ممکن است هر دو فیلتر از یک جنس و اندازه و دارای قطر منافذ یکسان باشند، اما در برخی طرح ها فیلتر اولیه دارای اندازه بزرگتر و قطر منافذ بزرگ است (حدود ۳۰ تا ۱۵۰ میکرون).

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد. دیزل ژنراتور دائم کار به دستگاهی گفته می شود که از آن برای فعالیت هایی که نیاز به تامیین برق به صورت مداوم و بدون قطعی برق و کارکرد دائم نیاز می باشد، استفاده می گردد.

علت محبوبیت ژنراتورهای دیزلی نسبت به ژنراتورهای گازی چیست؟

فیلتر های کاغذی در دو نوع یکپارچه یا یکبار مصرف و با المنت قابل تعویض ساخته می شوند. در فیلتر های با المنت قابل تعویض، جسم یا همان المنت فیلتر قابل جدا شدن بوده و در هنگام سرویس ها فقط المنت تعویض یا تمیز می شود. بدنه این فیلتر شفاف بوده و سوخت داخل آن نمایان است و به راحتی می توان تمیزی و یا گرفتگی آن را مشاهده نمود. فیلتر برخی موتور های جاندیر از این نوع است (فیلتر های ساخت استاندین). در این فیلتر ها، سوخت پس از ورود به داخل و بالای محفظه فیلتر، وارد آن شده و از سوراخ و منافذ ریز روی کاغذ عبور می کند.

یک خانه یا یک مزرعه ممکن است 22 الی 25 کیلووات برق لازم داشته باشد. این موتور دیزل ژنراتور 30 کیلوواتی معمولاً با توان 25 کیلووات و سرعت 1800 دور بر دقیقه به مدت زمان طولانی کار خواهد کرد. موتور های دیزل ژنراتور، معمولاً در هر زمانی منبع تغذیه ای بدون قطعی تامین می کنند؛ به خصوص در موارد اضطرار مانند قطعی برق ناگهانی. سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر 600 ساعت و فیلتر هوایی پس از هر 2400 ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد.

بخوانید:  لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | bedrive

در برخی از موارد خریداران هنگام تهیه دیزل ژنراتور به خصوص ژنراتور های دیزلی توان بالا از نیازهای آتی دستگاه و یا نیاز های خدماتی در حین نصب غافل می شوند. به عنوان مثال در مورد یک نیروگاه 6MW حتی کارشناسان برق الزام به استفاده از یکی از برند مشخص صنعت ژنراتور برق داشتند. کاملا واضح میباشد که دیزل ژنراتور های ساخت انگلستان و اروپا از دیزل ژنراتورهای چینی و ایرانی گران تر میباشند. دیزل ژنراتورهای چینی این روزها در جامعه امروزی مانند دیگر محصولات چینی بیشترین فروش را دارد. و البته قسمت قابل توجهه این موضوع قیمت مناسب در مقابل کیفیت خوب میباشد که توانسته لقب پرفروش ترین دیزل ژنراتور را به خودش اختصاص دهد.

قیمت دیزل ژنراتور 20 کاوا

کانوپی که هم به عنوان صداگیر دیزل ژنراتور و هم به عنوان محافظ دیزل ژنراتور در مقابل شرایط محیطی همچون گرد و خاک، باران و … عمل میکند، با توجه به کیفیت ساخت بر قیمت دیزل ژنراتور تاثیر بسزایی دارد. البته تمامی دیزل ژنراتور ها دارای کانوپی سایلنت نمیباشند (با جستجوی عنوان کانوپی سایلنت میتوانید به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید). قیمت هر تابلو کنترل به نوع آن (دستی، اتوماتیک و پارالل) و نیز کیفیت و برند قطعات آن وابسته اینجا است. قیمت دیزل ژنراتور بسته به نوع تابلو و برند قطعات آن به راحتی تا چندین میلیون تومان قابل تغییر است.

  • سلام‌، ببخشید من یک دیزل ژنراتور برای تولید برق ۲۰ کیلووات نیاز دارم.
  • انبار بزرگ شرکت و تأمین قطعات یدکی در همه زمان سبب خواهد شد تا شما همیشه با آبادیزل بدرخشید.
  • قیمت دیزل ژنراتور و انواع مختلف این محصول با معتبرترین برندهای روز دنیا در فروشگاه آبادیزل به فروش می رسد.
  • اگزوز که کار آن خروج دود حاصل از سوختن است می بایست توانایی تحمل دماهای بالای حاصل از عملکرد موتور را داشته باشد.
  • سیستم کنترل و مدیریت برق علاوه بر تاثیر بر قیمت دیزل ژنراتور ویژگی‌های مختلفی را ارائه می دهد.
بخوانید:  بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | bedrive

مارا با ذکر پیشنهادات و انتقادات خود در ارائه مطالب مفید به جامعه مهندسین در زیر صفحه یاری نمایید. دیزل ژنراتور ایرانی و پس از آن چینی ، یک انتخاب ارزان است که فروشندگان دیزل ژنراتور معمولا پیشنهاد میدهند. سنکرون سازی شامل تطبیق ولتاژ ، فرکانس و فاز قبل از اتصال ژنراتور به سیستم است. عدم همگام سازی قبل از اتصال می تواند باعث ایجاد جریان اتصال کوتاه یا ایجاد اصطحلاک و سوختن ژنراتور یا قطع بریکر آن شود. فرآیند همگام سازی یا سنکرون پارالل می تواند به صورت خودکار توسط یک ماژول سنکرون سازی خودکار یا به صورت دستی توسط اپراتور آموزش داده شده انجام شود. در مواقعی که دیزل ژنراتور در مناطق مسکونی یا اداری استفاده می شود جهت کاهش صدای دیزل ژنراتور از کانوپی استفاده می شود.

انتخاب دیزل ژنراتور با توان ضعیف تر می تواند پاسخ گویی برق مورد نیاز دستگاه هایتان نباشد و از طرفی خرید دیزل ژنراتور با توان قوی تر از میزان لازم می تواند باعث هدر رفت هزینه و اسهلاک قطعات در طولانی مدت شود. از این رو در ادامه این مطلب به بررسی مهم ترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید دیزل ژنراتور به آن توجه ویژه داشته باشید می پردازیم. بسیاری از افراد بر این باورند ژنراتور گازوئیلی با قدرت کمتر برای مصارف برق اضطراری مناسب تر استT به این علت که این نوع دیزل ژنراتور به صورت پاره وقت و در مواقع قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد. اما درعمل اینگونه نیست و اکثر خریداران ژنراتور دیزلی به این اشتباه دچار می شوند.

بخوانید:  قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | bedrive

فرق دیزل ژنراتور با موتور برق چیست؟

ژنراتور های بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه می گردد. پارامترهای مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامترهایی مانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار وارده بر آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می توان بدست آورد. در انتخاب ژنراتورها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار، تامین بار و عوامل مختلف دیگری تاثیرگذار هستند. از دلایل ارجحیت ژنراتور دیزل نسبت به انواع گازسوز آن، تعداد بیشتر تامین کننده‌های قطعات یدکی، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد برای استفاده و نگهداری و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده‌تر آن است.

به عنوان مثال مسئله محدودیت فضا، ساخت داکت رادیاتور و یا کانوپی سایلنت جهت کاهش صدا متناسب با محل نصب … از جمله مسائلی است که حتی استفاده از برترین برندهای سازنده ژنراتور برق نیز نمی تواند هرگز مشکل شما را برطرف سازد. دیزل ژنراتورها دارای اجزای تشکیل دهنده ای هستند که هر کدام از آنها به تنهایی یک کار خاصی رو در این دستگاه انجام میدهند. شارژر باتری دیزل ژنراتور یکی از اجزای تابلو برق دیزل ژنراتور می باشد که وظیفه کنترل و نظارت بر خروجی برق باتری و در صورت لزوم شارژ آن را دارد از این رو بسیار اهمیت دارد که باتری توسط دیزل ژنراتور به طور متناسب با ولتاژ آن شارژ شود.