لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | bedrive

این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند. همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند. حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است. برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر بکشد.

  • امیدواریم که این راهنمای خرید خودرو شاسی بلند بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
  • از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد.
  • موتور هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه می‌رسد.
  • شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است.
  • هایما اس 5 و اس 7 هردو دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و راندمان بسیار خوبی دارند.
  • در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

البته مجله خبری خودرو بی درایو سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور جک S5 است که از سال 1393 وارد بازار کشور شد. این خودرو به دلیل ویژگی‌های فنی خوبی که داشت و همچنین به خاطر قیمت پایین، خیلی زود مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفت. این خودرو ابتدا با یک پیشرانه دو لیتری و گیربکس دستی عرضه شد، اما بعدا گیربکس شش سرعته اتوماتیک هم در اختیار خریداران قرار گرفت.

بخوانید:  گیم مستر اتاق فرار ایران اسکیپ مگ | allescape

چری تیگو 7

ما در این مقاله خودرو بانک بهترین ماشین شاسی‌بلند از نظر اقتصادی، سفرهای کوهستانی، رفاه، طراحی ظاهری و مصرف سوخت را معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید یک خودرو با شاسی‌بلند دارید، ما را دنبال کنید تا تنها با صرف چند دقیقه زمان بهترین انتخاب را خواهید کرد. هیوندای توسان به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز شده ‌است که 155 اسب‌بخار قدرت و 192 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

لیست قیمت گرانترین ماشین های شاسی بلند ایران در سال 1401

در پایان مطلب، ذکر این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که بسیاری از شاسی‌بلندهای مشهور بازار ایران، مثل تویوتا پرادو و پورشه ماکان و لکسوس RX به‌دلیل نایاب‌بودن نسخه صفرکیلومتر و البته تلاش نویسنده برای جلوگیری از زیاده‌گویی معرفی نشدند. با توجه به تنوع سال ساخت، اختلاف قیمت زیادی میان لندکروزرهای وارداتی وجود دارد. برای مثال، مدل ۲۰۱۰ با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر حدود ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ اما قیمت متوسط برای لندکروزر مدل ۲۰۱۵ با شرایط مناسب و کارکرد کم‌ ۵ میلیارد تومان است.

اجاره خودرو شاسی بلند (سانتافه، توسان، پرادو، لندکروز و…)

امکانات ایمنی کابین فیدلیتی شامل 4 ایربگ، دو عدد ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو و دو عدد ایربگ‌های جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود. جالب است بدانید در تست‌های فنی , کمپانی بنز در رده‌های بسیار پایین‌تری قرار گرفته که نشان‌دهنده کیفیت فنی نامطلوب در این مدل از خودروهای بنز می‌باشد . از آنجا که در بالا تر توضیح دادیم , محبوبیت خودروهای شاسی بسیار بیشتر از خودروهای کروک است .

http://besturnblog.ir