ماشین شاسی بلند 13 شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور همراه مکانیک | bedrive

متأسفانه با تمام ویژگی‌های مثبت این موتور مدل تنفس طبیعی آن قدرت کافی برای حرکت دادن راحت فردا SX5 را ندارد. این موتور تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد. سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود.

  • 2 کیسه هوا، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری از امکانات خوب تیگارد x35 محسوب می‌شوند.
  • انتقال قدرت موتور هیوندای توسان به هر چهار چرخ خودرو، به وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته تیپ‌ترونیک اتوماتیک انجام می‌شود.
  • قیمت جهانی میتسوبیشی ASX مدل 2018 در اروپا، حدود 20 هزار دلار است و مجهز به سیستم 4 چرخ محرک است.
  • بزرگترین نقطه‌ضعف سانگ یانگ رکستون G4 در مقایسه با رقبا، عرضه محدود و دسترسی سخت به خدمات در تمامی نقاط کشور است.

مجله خبری خودرو بی درایو سایپا به‌منظور حفظ رقابت با سایر خودروسازان، وارد عرصه تولید خودروهای SUV شده و در حال حاضر یک مدل خودروی شاسی بلند چینی را مونتاژ می‌کند. به گزارش جهان نيوز، خودروهای شاسی بلند یا SUV جزو پرطرفدارترین خودروها در دنیا و همچنین در کشور خودمان هستند. این خودروها به دلیل داشتن ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی هستند که قصد خرید خودروی جدید دارند. این خودرو جدید، از همان موتور 1.5 لیتری سابق استفاده می‌کند که برای چین، در دو مدل قابل سفارش است.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | bedrive

دانگ فنگ خودروهای شاسی بلند

آفرود چیست؟ یک ماشین آفرودی خوب و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای دانستن مفهوم آفرود و الزامات یک خودرو آفرودی استاندارد این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید. چنانچه شما بخواهید یکی از این خودرو ها را جهت خرید انتخاب کنید کدام مورد را انتخاب می‌کنید . اما اگر روزی صاحب این خودرو شدید در جاده‌های شهری هیچ‌گاه قفل دیفرانسیل را روشن نکنید؛ چراکه این قابلیت با دیفرانسیل LSD یا Limited Slip Differential متفاوت است و قفل دیفرانسیل اجازه هیچگونه Slip را به اکسل نمی‌دهد. در هر صورت این خودرو با پلتفرم T600 زوتی ساخته‌شده است و در ایران تنها در تریم فول آپشن آن که با نام فلگشیپ شناخته می‌شود، ارائه شده است و از لحاظ آپشن تفاوتی با تیپ فلگشیپ سری اول کوپا ندارد.

جک S5

به واسطه طراحی مناسب، مصرف سوخت بهینه، آپشن های جذاب و کارایی خوبی که این خودرو از خود نشان داد، به زودی تبدیل به یکی از محصولات کاربر پسند بازار ایران شد. این خودرو نیز در دسته شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است و می توانیم آن را در لیست شاسی بلندهای ارزان قیمت ایران قرار دهیم. چانگان CS35 نخستین شاسی بلند شرکت چینی چانگان بود و در اولین روزهای تولید در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد. چانگان در بین خودروهای شاسی بلند بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت خوبی است و خریداران این خودرو رضایت خود را از چانگان CS35 اعلام کرده اند. با اینکه در کشور تولیدکنندگان معتبر و مطرح خودرو وجود دارند و حجم بالایی از تقاضای خرید خودرو را پوشش می دهند، اما بااینحال صنعت خودرو ایران اتکای بسیار زیادی به خودروهای وارداتی دارد. عدم وجود شاسی بلندهای ایرانی در بازار باعث شده تا کراس اوورهای چینی به عنوان شاسی بلند ارزان جایگاه مناسبی در بازار به دست آورند.

بخوانید:  معرفی و مقایسه انواع خودرو جک سینوس فرش SiCG | bedrive

مدتهاست که به خاطر تحریم ها همون دو تا شرکت پژو و رنو هم که توی ایران منافع زیادی هم داشتند، کشور را ترک کرده اند. سلام به جای وارد کردن ماشین چینی اونم گرون بهتر نیست کارخانه های ماشین های فرانسوی ژاپنی رو توی ایران احداث کنیم. ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد. ایکس ۵۵ پرو زهترین خودرو کراس اور مدیران خودرو است که از هر نظر از هایما و فیدلیتی سر تره. سیستم ایمنی کابین KMC K7 4 ایربگ، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و دو ایربگ جانبی است.

http://besturnblog.ir