مرسدس بنز شاسی بلند 2022

مرسدس بیش از 40 سال ظاهر این مدل واگن را بدون تغییرات خاصی حفظ کرده است ، حتی پس از طراحی مجدد برای سال 2019. خطوط تند ، لولاهای در معرض و نوارهای جانبی روکش شده هرگز آن را بر روی هیچ SUV دیگری استفاده نکرده است ، چه رسد به هر چیز دیگری با ستاره بنز در جلو – حتی تا حدی توسط استاندارد محافظ برس کروم در G550 پنهان شده است. پس از طراحی مجدد 2019 – اولین تجدیدنظر كامل در چند دهه اخیر جی کلاس عمدتاً از برخی اصلاحات جزئی برخوردار بود. هر G-Wagen با چهار چرخ متحرک دائمی ، سه قفل دیفرانسیل که به طور جداگانه قدرت هر چرخ را فشار می دهد و یک سیستم تعلیق سیم پیچ فنری از کارخانه خارج می شود و مهارت عالی در جاده را فراهم می کند. فضای داخلی بلند و کمی باریک است ، به دلیل استفاده از تجهیزات آفرود ، بنابراین سه بزرگسال می توانند در صندلی عقب قرار بگیرند. صندلی های جلو و عقب با پشتیبانی فوق العاده ، توانایی حمل بار بیش از حد متوسط و مواد منفرد ، کمک می کند تا 10 از 10 کامل در بحث راحتی و کیفیت به دست آورد.

در زیر یک پشته مرکزی با دریچه های هوای شبیه به موتور جت ، کلیدهای ضامن برای سه قفل دیفرانسیل و کنترل های مختلف دیگر قرار دارد. کلاس G یک عملکرد شگفت آور در جاده و خارج از جاده دارد همچنین کلاس چهار چرخدار عضلانی است و تقریباً از پس هر نوع زمینی برمی آید. قطعا نه ، G کلاس به شکل مستطیل و بلوک آجری است ، با سوخت و مسافرینی که در آن هستند نزدیک به 6000 پوند وزن دارد و بسیار قدرتمند است. این استفاده چشمگیر از فضا با توجه به این شکل در مقایسه کاملاً کوچکتر از رنجرور است. با این حال مخصوص افرادی است که یا نیازمند آن هستند یا عاشق این شاسی و در نهایت حاضر به هزینه کردن برای آن. شرکت قدرتمند و معروف مرسدس آلمان از خودرو مرسدس بنز شاسی بلند 2021 از کلاس جی 63 رونمایی کرده است. مرسدس بنز شاسی بلند 2021 چگونه خودرویی است؟ امروز قصد داریم نگاهی به موارد جدید مرسدس بنز جی کلاس 2021 بیاندازیم. به طور رسمی ، EPA G550 را در 13 mpg شهر ، 17 بزرگراه ، 14 ترکیبی متصل می کند.

بخوانید:  خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | bedrive
صفحه های تصویری و نمایشی 12.3 اینچی در زیر یک صفحه شیشه ای به توجیه قیمت آپشن ها کمک می کند که به راحتی با گزینه های مختلف تا 150،000 دلار افزایش می یابد. اگرچه بیشتر ویژگی ها استاندارد هستند ، طیف گسترده ای از بسته های تزئینی اختیاری قابل دستیابی است ، از رنگ اضافی (تا 6500 دلار) ، بیت های سبک AMG ، صندلی های ماساژ ، چرم نرم و موارد دیگر می توانند به راحتی 20000 دلار به آن اضافه کند. از نظر بار ، درب عقب از کنار هم دور می شود و 37.4 فوت مکعب با صندلی عقب و 79.5 مکعب با آن جمع می شود. ولی در مدل 2021 یک صفحه نمایش استاندارد سنج دیجیتال و شارژ بی سیم تلفن هوشمند اکنون در مدل استاندارد و دو نسخه طراحی شده در دسترس موجود است G550 با 416 اسب بخار توئین توربوی V-8 و AMG G63 ، که 577 اسب بخار و 627 پوند فوت گشتاور را از یک نسخه مخصوصاً اسپورت V-8 ارائه شده است همه آنها چهار مجهز به چهار چرخ 4WD و دارای سه دیفرانسیل قفل هستند و اگرچه تعویض جلو به سیستم تعلیق مستقل جلو باعث راحتی بیشتر آنها در جاده شده ، اما G-Wagen (از Geländewagen آلمانی یا “وسیله نقلیه بین شهری”) یک چهارچرخ قابل توجه تا زمانی که مجهز به چرخ های آلیاژی 22 اینچی اختیاری نباشد.

در این گزارش از یوزرو به معرفی یک نمونه فوق العاده از این ماشین ها خواهیم پرداخت. طبیعتا از نظر مصرف بنزین جز ماشین های اقتصادی و کم مصرف نیست! آیا مرسدس بنز چی کلاس 2021 از نظر مصرف سوخت بنزین اقتصادی است؟ جدیدترین مرسدس بنز G کلاس 2021 چیست؟ آیا مرسدس بنز جی کلاس 4WD است؟ امیدواریم تیم خبری یوزرو توانسته باشد تا گزارش خوبی از مرسدس بنز شاسی بلند 2021 منتشر کرده سایت بی درایو باشد. اگر از این خبر لذت برده اید لطفا ضمن نشر دیدگاههای خود در زیر یوزرو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و به دوستان خودتان معرفی نمایید. در حال حاضر مطابق آخرین اخبار خودرو و بررسی خبرنگاران یوزرو ، نمی توانیم بگوییم ، اما امید زیادی داریم که این مدل بتواند بهترین استانداردهای ایمنی خودرو در دنیا را بدست بیاورد هر چند در حال حاضر بخش عمده ایی از آنها را کسب نموده است. این بدان معنا نیست که افراد ریز جثه نمی توانند از آن استقاده کنند بلکه یک گام بزرگ به این معنی است که برای همگان رانندگی با این اتوموبیل لذت بخش است. راحتی و کیفیت ، بزرگ و جادار ، G-Wagen دارای فضای داخلی دوست داشتنی برای مسافران و بار است.

بخوانید:  محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | bedrive