معرفی و مشخصات کامل سمند LX محصولی از ایران خودرو | bedrive

اگر باتری سمند شما زودتر از موعد مقرر نیاز به تعویض پیدا کرده است باید به دنبال دلیل این اتفاق باشید و آن را رفع کنید. در بیشتر موارد برق دزدی در این امر مقصر است اما برای این که از این موضوع اطمینان حاصل کنید باید تست برق دزدی برای باتری خودرو انجام دهید. اتفاقات ساده مثل از یاد بردن خاموش کردن لامپ سقفی قبل از ترک کامل خودرو، به صورت مکرر و در بلند مدت، می تواند باتری سمند شما را با کاهش طول عمر مواجه کند. اگر تعویض باتری سمند خود را به ما بسپارید، این تضمین به شما داده می شود که علاوه بر تحویل باتری صبا با جدید ترین تاریخ و مناسب ترین قیمت، ضمانت نامه تعویض باتری و خدمات پس از فروش باتری صبا نیز برای شما حفظ خواهد شد. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد .

  • بهتر است در خودرو سمند از باتری 66 آمپر استفاده کنید، اول به این دلیل که باتری فابریک از نظر ابعاد و آمپر سازگاری بیشتری با خودرو دارد.
  • این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد.
  • سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد.
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • توصیه میکنم بجای اینکه دنبال خدمات پس از فروشش باشی دنبال یه بیمه بدنۀ خوب برای ماشینت باش.
بخوانید:  قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند. سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است.

سمند،LX EF7 مدل 88

به مجله خبری خودرو بی درایو بنده که تمام ماشینای ایرانی رو از پراید مدل ۸۵ صفر تا ۲۰۶ و پارس و النود داشتم بدون اغراق می گم سمند ال ایکس سره . در نمونه های گازسوز این خودرو از موتور EF7 و در نمونه بنزینی از مدل XU7JP/L3 استفاده شده است. هر دو موتور دارای حجمی مناسب با شتاب قابل قبول می باشند و در طی سالیانی که بر روی خط تولید قرار دارند امتحان خود را پس داده اند. حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند.

طراحی خارجی سمند

به عنوان بخشی از موارد حائز اهمیت در تعمیر و نگهداری باتری سمند از نوع اسیدی ، باید سطح اسید باتری سمند خود را هر شش ماه یکبار بررسی کنید. مراقب لایه‌بندی اسیدی باشید، که زمانی اتفاق می‌افتد که باتری‌ خودرو شما با شارژ کمتر از ۸۰ درصد باقی می‌مانند، هرگز شارژ کامل دریافت نمی‌کنند یا در رانندگی های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر باتری سمند طبقه بندی شده ای دارید، الکترولیت ها در پایین متمرکز می شوند و قسمت بالایی فقیر می مانند، درنتیجه باتری سمند lx شما در معرض خطر است، خصوصاً اگر ماشین شما عمدتاً در زمان خاموش بودن دینام با لوازم جانبی مصرف کننده ی برق در حال استفاده باشد.

بخوانید:  تاریخچه شرکت خودروسازی مدیران خودرو MVM مجله بیمه | bedrive

سمند مدل 95

همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. به هر حال خودروهای سمند بنابر دو دهه تولید در کشور، دارای فراوانی در لوازم یدکی هستند و به همین دلیل اگر برای خودرو سمند شما مشکلی ایجاد شد، خیلی سریع می توانید اقدام به تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کنید. بین سال های 1383 و 1384 شرکت ایران خودرو ضمن انجام بهبودهایی در بدنه خودرو و تغییراتی جزئی در ظاهر آن، تجهیزات و امکانات بیشتری برای این خودرو لحاظ نمود و آن را مدل LX نامید.

http://besturnblog.ir