اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

بازی های ما در مجموعه وست روم اسکیپ طراحی شده بر اساس دو ژانر ترسناک و دلهره آور هستند. همواره تلاش کرده ایم تا برترین اتاق فرار ترسناک در تهران باشیم و بر اساس سلیقه مخاطب کار کنیم. اگر شما هم از افراد دسته دوم هستید و به چالش‌های این‌چنینی مثل حل معما و تجربه فعالیت‌های هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب برای شماست تا با بهترین اتاق فرارهای تهران آشنا شوید و تجربه‌ای متفاوت به‌دست آورید. اتاق فرار دارای متغیرهای مختلفی است که کیفیت تجربه بازی به آن‌ها وابسته است.

مجموعه اتاق فرار جنوب تهران

شما با رفتن به اتاق فرار اوراکل با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد. یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود سئوی سایت اسکیپ روم کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد. موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند. در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید.

دسته بندی ها.

اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند. در این بازی ابزارهای حل معما و راهنماهایی در گوشه و کنار فضا پنهان شده است، و یکی از وظایف بازیکان این است که آن ابزار و راهنماهای پنهان را پیدا کنند. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید.

بخوانید:  معرفی انواع مدل های MVM به همراه "جدول لیست قیمت" فروشگاه تهران سئول | bedrive
بازی های اتاق فرار برای موبایل تنوع بسیار زیادی داشته و می تواند تا حد مطلوبی شور و هیجان این بازی ها در دنیای واقعی را از طریق دنیای مجازی به فرد القا کند. در چند سال اخیر و با روی کار آمدن اسکیپ روم های متعدد، افراد زیادی وسوسه میشوند تا حداقل یک مرتبه این بازی های مهیج و ترسناک را تجربه کنند. در شرایطی که دسترسی به اسکیپ روم ها آسان نباشد، بازی های موبایل اتاق فرار برای موبایل می توانند جایگزین خوبی به شمار روند. تاج اکسیپ روم در ادامه به پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار برای سیستم عامل های اندروید و ios اشاره نموده و لینک دانلود آنها را ارائه خواهد داد. مجموعه وست روم اسکیپ ارائه کننده بازی های معمایی مهیج و ترسناک اتاق فرار (اسکیپ روم) در تهران می باشد که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان این نوع سرگرمی ها قرار گرفته و همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید.

اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. برای شروع این سرگرمی در ابتدا شما نیاز به یک گروه دارید که قالبا پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان چون تجربه اولتون هست یک گروه ۳ تا ۷ نفره تشکیل بدید. فقط لازمه گروهتون اشخاصی باشن که دوست دارید باهاشون بهتون خوش بگزره. از بازی‌هایی صرفا سرگرم‌کننده تا بازی‌های جدیِ مبتنی بر مدل‌های علمی، از بازی‌های کاملا آنلاین تا بازی‌های محیط واقعی ، و هر فعالیتی که بتوان در قالب بازی یا بازی‌وار آن را طراحی و اجرا کرد، خدماتی‌ است که تیم‌آپ به شما ارائه می‌دهد. اگر تیم کاملی ندارید ولی دوست دارید سرگرمی اتاق فرار رو تجربه کنید، درخواست بدین و منتظر‌ خبر ما باشید. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت میکند.

  • این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.
  • با رفتن به هرکدام از این اتاق‌ها ۶۰ دقیقه وقت به شما داده می‌شود که معماها را حل کنید و خارج شوید.
  • یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند.
  • اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید.
  • این مجموعه ۷ اتاق فرار با درجه سختی و رده سنی متفاوت دارد که در ادامه سه تا از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
بخوانید:  مراحل ساخت کاغذ یک کاغذ چگونه ساخته می‌شود؟ | سایت تبیان