باتری سمند خرید باطری سمند سورن و lx از محصولات صبا باتری با گارانتی و خدمات رسمی | bedrive

اگر مجله خبری خودرو بی درایو سمند شما زودتر از موعد مقرر نیاز به تعویض پیدا کرده است باید به دنبال دلیل این اتفاق باشید و آن را رفع کنید. در بیشتر موارد برق دزدی در این امر مقصر است اما برای این که از این موضوع اطمینان حاصل کنید باید تست برق دزدی برای باتری خودرو انجام دهید. اتفاقات ساده مثل از یاد بردن خاموش کردن لامپ سقفی قبل از ترک کامل خودرو، به صورت مکرر و در بلند مدت، می تواند باتری سمند شما را با کاهش طول عمر مواجه کند. اگر تعویض باتری سمند خود را به ما بسپارید، این تضمین به شما داده می شود که علاوه بر تحویل باتری صبا با جدید ترین تاریخ و مناسب ترین قیمت، ضمانت نامه تعویض باتری و خدمات پس از فروش باتری صبا نیز برای شما حفظ خواهد شد. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد .

  • از نظر ایمنی هنوز آزمایشات رسمی روی سمند صورت نگرفته اما تست‌های غیر رسمی نشان از ضعف‌هایی داشتند.
  • اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود.
  • نشت مایع باتری خودرو در صورت شارژ بیش از حد یا آسیب دیدگی باتری، به این معنی است که زمان تعویض باتری سمند فرا رسیده است.
  • «خودروی ملی را به عنوان نمونه ساخته‌ایم و ۱۰۰ درصد قابل ساخت داخل است».
بخوانید:  بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است. اول اینکه باید عرض کنم کسانی که پژو یا سایر تولیدات داخلی را میخرند احمق نیستند بلکه محکوم به خرید چنین خودروهایی هستند (به دلیل وضعیت اقتصادی). شما اگر با پرادو هم سه بار تصادف فجیع کنی مطمئن باش صفر تا صدش کمتر از نیم دقیقه نمیشه!!

مشخصات سمند LX سال

اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند. سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است.

نسخه‌های فیس‌لیفت

به نظر من پول اضافه خرج پارس سال نکن اون پول رو بده به آپشن های سمند اضافه کن ببین چه ماهی میشه…. من میخوام سمند lx دوگانه سوز مدل 90 با موتور آلمان رو بخرم ولی خیلی ازش بد تعریف می کنن-میگن قطعاتش کمه-هر تعمیرکاری نمیتونه تعمیرش بکنه و… اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود که از طرف شهردار وقت تهران غلامحسین کرباسچی و وزارت صنایع سنگین وقت حمایت می‌شد.

بخوانید:  سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | bedrive

مشخصات موتور EF7

به عنوان بخشی از موارد حائز اهمیت در تعمیر و نگهداری باتری سمند از نوع اسیدی ، باید سطح اسید باتری سمند خود را هر شش ماه یکبار بررسی کنید. مراقب لایه‌بندی اسیدی باشید، که زمانی اتفاق می‌افتد که باتری‌ خودرو شما با شارژ کمتر از ۸۰ درصد باقی می‌مانند، هرگز شارژ کامل دریافت نمی‌کنند یا در رانندگی های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر باتری سمند طبقه بندی شده ای دارید، الکترولیت ها در پایین متمرکز می شوند و قسمت بالایی فقیر می مانند، درنتیجه باتری سمند lx شما در معرض خطر است، خصوصاً اگر ماشین شما عمدتاً در زمان خاموش بودن دینام با لوازم جانبی مصرف کننده ی برق در حال استفاده باشد.

http://besturnblog.ir