فیلم زیبای سرعت با ماشین سمند فیلو | bedrive

عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. سمند LX یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستندادامه مطلب… سمند سورن یکی از محصولات ایران خودرو است که در سال 1385 تولید شد.

  • امروزه، حفظ محيط زيست در صنعت خودرو از جايگاه مهمي برخوردار است، به همين منظور خودروهاي شركت از جمله سمند LX، به تجهيزات استاندارد آلايندگي يورو 4 مجهز شده ­اند.
  • برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید.
  • از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید.
  • ایران خودرو در سال 81 اولین خودروی ملی خود یعنی سمند را به بازار عرضه کرد.
  • سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون.

ضمن اینکه از مجله خبری خودرو بی درایو یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد. همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به انجین EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم. 3- اگر از می خواهید خرید باتری سمند را زودتر از زمان مقرر انجام ندهید، تمیز کردن سرباتری ها و پاک کردن آن ها از سولفاته را هر چند وقت یکبار در برنامه خود قرار دهید.

بخوانید:  شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

مشخصات فنی رانا پلاس ایران خودرو؛ ماشینی شبیه 206 اس دی

خب معلومه ۴۰۵ چون حلبیه با کابینت جنسش یکیه و سبکتره بایدم شتابش بیشتر باشه ، غیر از این بود جای تعجب داشت. خانواده “سمند” در حال حاضر در 8 گروه مختلف رونمایی و عرضه شده است که در این گزارش از نمناک به بررسی مزایا و معایب این سری از خودروهای سدان خواهیم پرداخت. مدارک لازم برای اجاره ماشین سمند شامل کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت و ..

بررسی مشخصات فنی و ظاهری رنو کپچر؛ کراس‌اوور جدید رنو، خودرویی زیبا و ایمن

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد.

در ادامه شركت در راستاي ارتقاء محصول سمند اقدام به طراحي و ساخت نسل جديد و مجهزتري از خودروي سمند با نام سمند LX در سال 1383 نمود. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. + ماشین چینی بخریم یا سمند؟ سمند در میان خودروهای میان رده از خودروهای چینی هم‌رده‌اش بهتر و مقرون به‌صرفه‌تر است، زیرا دسترسی به تعمیرکاران و قطعات یدکی راحت‌تر است. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

بخوانید:  با مزایای جک J4 آشنا شوید

http://besturnblog.ir