برای طراحی لوگو از اینجا باید شروع کرد – نوشیکا

وظیفهی دیگری که لوگوها بر عهده دارند، متمایز کردن شما در میان سایر رقبا و هم صنفیهاست. در مرحله بعدی با نوشتن نام برند یا شرکت خود و ارسال آن برای ربات، پس از چند ثانیه لوگوی شما با فونت و مدلهای مختلف ساخته میشود. این سوالی است که معمولا بسیاری از صاحبین کسب و کار با شنیدن نام شرکت های برتر طراحی لوگو، از خود میپرسند. شما می توانید شکل های مختلف را انتخاب و سایز، رنگ و جزئیات آن را تغییر دهید. امکان ویرایش قالبها و تغییر رنگ، فونت، سایز و حتی افزودن تصویر و آیکون مازاد نیز برای شما فراهم شده است.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم تحریر

مخاطبین نیز این موضوع را درک میکنند و لوگوها را نوعی ابزار ارزشگذاری و نشان اعتبار برندتان در نظر میگیرند. البته در برخی موارد نیز کسب و کارها از شکلهای پیچیدهتر و نامفهومی کمک میگیرند که به طرز عجیبی روی مخاطبین تاثیر میگذارد، برای مثال لوگوی پپسی کولا با وجود شکل نامفهومش حس خنکی، تازگی و طراوت را به شما منتقل میکند. وجود یک المان مفهوم را به مخاطب اشتباه میرساند. بنابراین اگر شب با ایدهای در سر از خواب بیدار میشوید قلم و کاغذ یک راه ایدهآل برای به یاد آوردن آن طرح است. آرشیوی از لوگو های تصویری و انتزاعی از گذشته تا کنون است.این پیج توسط matt corbin طراح بصری ساخته شده و در بعضی پست ها برخی از به یاد ماندنی ترین لوگو های تاریخ را به اشتراک میگذارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید ،این یکی از فرم های ساده بسته بندی می باشد که با طراحی ساده ،تبدیل به آویز یا Hanger میگردد که به نسبت جنس مقوا، استقامت آن در تحمل وزن لباس متغیر است .

نمونه سفارش طراحی بسته بندی امروزه صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی برای برقراری ارتباط موثر با مشتری و القای منافعی که از فروش محصولاتشان نصیب آنها می شود، در چالش بزرگی به نام رقابت گرفتار شده اند. Free Logo Design نیز همانطور که از نام آن پیداست یک لوگو ساز رایگان است که کار با آن بسیار ساده و آسان است. حال که با سازوکار ربات لوگو ساز رایگان آشنا شدید، در این بخش چندین مورد از بهترین رباتهای طراحی لوگو را به شما معرفی کرده و قابلیتهای آنها را مورد بررسی قرار میدهیم. تنها کافی است در ابتدا به چندین سوال این ربات در خصوص کسب و کار خود پاسخ دهید تا چندین نمونه لوگوی مرتبط برای شما طراحی شود. بنابراین با تحریک این حسها و جای گرفتن در حافظه، برند شما با یک نگاه و بدون ذرهای تلاش توسط مخاطبین شناسایی میشود.

شاید با خواندن این خطوط به این فکر میکنید که یک لوگو در عین سادگی تاثیر زیادی دارد. همهی ما لوگوی شرکت مینو یا آدمک سبزرنگ شیبا را از صد فرسخی شناسایی میکنیم و برای یادآوری این برندها نیازی به خواندن نامشان نداریم. حرفهای بودن و اعتبارتان را به مخاطبین نشان میدهند: همهی برندهای معتبر دنیا برای خود لوگویی خاص و منحصر بهفرد دارند که آنها را در بین سایرین متمایز میکند. به همین سبب کسبوکارهای موفق همیشه از کمک یک طراح لوگو حرفهای یا شرکت های برتر طراحی لوگو استفاده میکنند. تکنیک های مختلف چاپ با توجه به تفاوتی که در استفاده از رنگ ها و انتقال آن به طرح اصلی دارند در جذابیت های طرحهای گرافیکی بسیار تأثیرگذار هستند. یکی از ایده های خوب در این رابطه ، بسته بندی هایی است که تبدیل به آویز می گردند و در عین سادگی ، جذابیت ویژه ای نیز خواهد داشت .

بخوانید:  ↑ «اعلام زمان تحویل پژو ۲۰۷»

این ایده در عین حال یک تبلیغ ماندگار برای برند آن لباس نیز محسوب می گردد. لوگوها به شناخته شدن برندتان کمک میکنند: لوگوها فقط یک تصویر یا آرم ساده نیستند، آنها حرفهای زیادی برای گفتن دارند و فواید زیادی برای کسب و کارتان به ارمغان میآورند. یک لوگوی حرفهای که با کمک طراحان شرکت های برتر طراحی لوگو، طراحی و تولید شده باشد، آنقدر تاثیرگذار است که میتواند یک برند را در میان هزاران و حتی میلیونها برند دیگر برجسته کند. بنابراین احتمال پر شدن مغازهای که یک لوگوی حرفهای دارد از سایر مجتبی ملاکی مغازهها بیشتر است. ربات تلگرامی طراحی لوگو Watermarkerbot نیز یک ربات برای ساخت لوگوهای ساده و ابتدایی در شبکه پیامرسان تلگرام است که با جستجوی نام آن در Telegram میتوانید وارد آن شوید. خوشبختانه برای طراحی لوگو چندین ربات لوگو ساز حرفه ای به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارند که با کمک آنها میتوانید بسیار راحت و آسان و در عرض چند دقیقه، لوگوی کسب و کارتان را طراحی کنید.

نرم افزار Logo Maker Plus برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال سخت لوگوهایی حرفه ای هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. تیشرتهای مردانه و زنانه بافتی نرم و لطیف دارند. ویژگی این طرح ، قابل تبدیل بودن بسته بندی به آویز می باشد که برای فروشگاه هایی که محصولات رگالی دارند بسیار مناسب است. بیشتر افراد تصور میکنند که طراحی لوگو با فتوشاپ انجام میشود در صورتی که این درست نیست چرا که نرم افزار فتوشاپ بر پایه گرافیک پیکسلی است و با زوم کردن کیفیت آن افت میکند ، در عوض دو نرم افزار ذکر شده در بالا از گرافیک برداری برخوردار هستند که بسیار برای طراحی لوگو مناسب هستند. نرم افزار ایلاستریتور Adobe Illustrator آخرین نرم افزار برای طراحی وکتور بیس می باشد. درحالی که تقریبا می توان از هر نرم افزاری برای طرحی لوگو مذهبی استفاده کرد، پیدا کردن نرم افزاری که قابلیت های آن تنها مخصوص به یک کسب و کار مشخص باشد، مهم است.

بنابراین میتوان گفت بسته بندی حرفه ای روشی خلاقانه برای کم کردن هزینه های تبلیغ است که نقش بسیار مؤثری در ترغیب مخاطب به خرید خواهد داشت. در انتها نیز باید به این نکته مهم اشاره کنیم که استفاده از ربات طراحی لوگو قطعا محدودیتهایی خواهد داشت و تمامی انتظارات شما از یک لوگوی حرفهای و ماندگار را برآورده نمیسازد و برای ساخت یک لوگوی منحصر به فرد باید از طراحان لوگو کمک بگیرید. درنتیجه بهراحتی این وسیله را درون جیب و کیفتان حمل میکنید و آن را همیشه همراه خواهید داشت.

نمونه طراحی بسته بندی صنعتی برای دانلود لوگوی نهایی نیز میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کرده و یا با پرداخت هزینه آن را با کیفیت بالاتر دریافت نمایید. پس از ورود به ربات با انتخاب گزینه Start ، دریافت پیام خوشامدگویی و سپس انتخاب گزینه «افزودن لوگو» میتوانید فرآیند ساخت لوگوی خود را آغاز کنید. Tailor Brands نیز یک ربات لوگو ساز رایگان و کاربردی است که لوگوی کسب و کارتان را به صورت اختصاصی و متناسب با حوزه فعالیت شما در عرض چند دقیقه طراحی میکند.

بخوانید:  راهنمای خرید کنسول ماشین پراید

چند نمونه طراحی لوگو

تنها کافی است وارد وب سایت Free Logo Design شده و نام برند خود را در آن وارد نمایید تا وارد صفحه دسته بندیها شوید. برای کار با این ربات لوگو ساز رایگان نیز باید نام برند را وارد نمایید و پس از انتخاب حوزه کاری خود از میان دسته بندیهای مختلف، قالبهای از پیش آماده شده آن را مشاهده کرده و قالب دلخواه خود را انتخاب نمایید. در واقع این ربات فرآیند طراحی لوگو را به صورت اتوماتیک و پس از کسب اطلاعات موردنیاز از بیزینس مربوطه انجام میدهد و انتخاب از میان لوگوهای نهایی، تنها کاری است که شما باید انجام دهید. تنها کافی است نوع خدمات موردنیاز (لوگو یا کارت ویزیت)، نام برند و حوزه فعالیت خود را در این ابزار مبتنی بر وب وارد کنید تا پس از چندین ثانیه، طیف گستردهای لوگوهای متنوع برای شما نمایش داده شود. تنها کافی است وارد وب سایت شوید و با وارد کردن حوزه فعالیت و نام برند خود به طیف گستردهای از آیکونها قالبهای از پیش آماده شده دسترسی پیدا کنید.

Design Hill نیز یک ربات لوگو ساز حرفه ای است که با استفاده از آن میتوانید لوگو و کارت ویزیت اختصاصی خود را در عرض چند دقیقه طراحی کنید. LogoMakr به عنوان بهترین ربات طراحی لوگو شناخته میشود که در واقع یک نرم افزار کاربردی اما ساده و با امکانات است و با استفاده از قالبهای آن میتوانید لوگوی دلخواه خود را طراحی کنید. برخی کاربران بر این عقیده اند که این نرم افزار تمامی امکانات مورد نیاز برای ویرایش عکس را در اختیار دارد. آیا واقعاً به آن نیاز داشتید یا در لحظه جذب محصولی شدید و تصمیم به خرید آن گرفتید؟ باید بگوییم که کاملا درست فکر میکنید، اما ایجاد این تاثیر کار سادهای نیست و به مهارت و خلاقیت فراوان نیاز دارد. بازارهای جهانی کاملا متفاوت از یکدیگر اند، محصولی که در ایران برای توریست ها یا هموطنانمان به فروش می رسد اینطور نیست که حتما در بازارهای بین المللی هم موفق عمل کند.

نمونه طراحی بسته بندی نان

Canva یکی دیگر رباتهای طراحی لوگو رایگان است که علاوه بر لوگو امکان طراحی کارت ویزیت، پوستر، بروشور و رزومه را نیز در اختیار شما قرار میدهد. صدها شرکت تولید لوازم بهداشتی در این کشور مشغول به فعالیت هستند اما تنها برندهایی همچون داروگر با نشان نخل طلایی یا ابر کارتونی گلرنگ بهخوبی در میان سایرین قابل شناسایی هستند و اگر شما بخواهید لوگوی هر برند بهداشتی را نام ببرید قطعا این دو مورد در فهرست لوگوهای شما قرار خواهند داشت. کشور ما نیز به عنوان مهد پرورش هنرمندان مختلف، پر از طراحان لوگوی حرفهای است که میتوانند در مسیر موفقیت شما همراهیتان کنند. استانداردهای هر کشور برای بسته بندی محصولات متفاوت است، عدم توجه به این استانداردها میتواند مشکلات مختلفی را برای شما به وجود آورد. طراحی یک لوگو زیبا می تواند باعث هویت بخشیدن به کسب و کار شما شده و اعتبار برند شما را افزایش دهد؛ همچنین با وجود اینکه بسیاری از رقبا خدماتی مشابه شما دارند، ساخت لوگو حرفه ای کمک می کند تا مشتریان تمایزی بین شما و مخاطبانتان قائل شوند.

دانلود و ذخیره لوگوی نهایی در DesignMatic کاملا رایگان است و لوگوی شما با بهترین کیفیت برای دانلود در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این ربات طراحی لوگو نیز امکان تغییر و شخصی سازی قالبهای پیشنهادی را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید دقیقا همان لوگویی که در ذهن دارید را از Design Hill تحویل بگیرید. امکان اضافه کردن متن، تغییر رنگ، سایز، افزودن تصاویر دلخواه در Online Logo Maker برای شما فراهم است. البته این امکان نیز برای شما وجود دارد که در صورت عدم رضایت از لوگو بتوانید با انتخاب گزینه «یک شکل دیگر» لوگویی جدید مشاهده کنید. 3. ایجاد یک فرهنگ سازنده برای توسعهٔ علم و فناوری؛ به عبارت دیگر، محیط پژوهشی که زمینهٔ اکتشاف علمی و نوآوری فناورانه را در رقابت با فرهنگهای مشابه در موسسات پیشرو جهان به وجود آورد. یک لوگوی مناسب با موضوع پیج انتخاب کنید. مهمترین موضوع در ارائه بسته بندی مناسب، بالا بردن کیفیت محصول، افزایش ارزش افزوده، جذب مخاطبان و باقی نگه داشتن آنها به عنوان مشتریان دائمی است.

بخوانید:  آموزش کامل صرافی ارز دیجیتال کوکوین (Kucoin)

شرکت طراحی لوگوی لوگو داک

تولید این محصول کار دشواری نبوده و با درج یک راهنمای استفاده می توان توجه مخاطبان را بدان جلب نمود. این لباس مهمترین لباس برای یک خانم جوان محسوب میشود؛ بنابراین روی مراقبت از آن و بسته بندی مناسب لباس تمرکز کنید. امروزه دیگر داشتن بسته بندی زیبا تنها از تولید کنندگان خارجی انتظار نمیرود. تولید یک محصول عالی یا ارائه خدمات بی نظیر، معرفی شرکت تولید کننده، طیف محصولات، تاریخچه و توضیحات بیشتر در مورد کالا یا خدمات، دست به دست هم می دهند تا فروش انجام شده و تجارت شما گسترش یابد. اگر میخواهید در این حوزه به یک فرد تاپ و رده اول تبدیل شوید و با طراحی لوگو به درآمد بسیار بالایی برسید بهتر است از آموزش فتوشاپ آموزشگاه آریا بهره ببرید.

نمونه طرح برای لوگو

این ربات دارای صدها آیکون مرتبط با تمامی مشاغل است که با ساخت اکانت رایگان و سپس وارد کردن نام برند خود در آن میتوانید خیلی سریع و آسان، هویت بصری کسب و کارتان را طراحی نمایید. این ربات لوگوساز آنلاین دارای قالبهای از پیش آماده شده متنوعی است که میتوانید قالب دلخواه خود را از میان آنها انتخاب کرده و با اعمال تغییراتی همچون تعویض رنگ، سایز و یا افزودن نام برند، آن را شخصی سازی کنید. با در نظر داشتن طرح دلخواه صاحب فروشگاه یا برند، این محصول را طبق سلیقه ی ایشان تولید کرده و زیر دستگاه چاپ دهید.

شرکت طراحی گرافیک

پس از انتخاب لوگوی دلخواه خود میتوانید آن را بر اساس سلیقه و آیتمهای موردنظر خود تغییر دهید. در سیاست قیمتگذاری متغیر، قیمتها با توجه به تغییر شرایط بازار و برای بخشهای مختلف بازار، تغییر میکنند. این ابزار مبتنی بر وب نیز دارای یک ربات لوگو ساز رایگان است که مانند سایر رباتهای معرفی شده، اطلاعاتی همچون نام برند و حوزه کسب کار را دریافت میکند و سپس لوگوی اختصاصی شما را در شکلها و قالبهای مختلف طراحی خواهد کرد. برای استفاده از قابلیتهای این ربات طراحی لوگو ابتدا باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید و سپس از امکانات رایگان آن استفاده نمایید. پس از تایید لوگو نیز میتوانید با انتخاب گزینه «تنظیمات» برخی تغییرات دلخواه خود همچون رنگ، فونت، قلم، اندازه، میزان شفافیت و غیره را بر اساس سلیقه خود اعمال کنید و در نهایت نیز فایل لوگو را با کیفیت بالا دریافت نمایید.