راهنمای خرید کنسول ماشین پراید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سایت بی درایو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آب خنکی که در مخزن پایینی رادیاتور قرار دارد، از طریق لوله وارد موتور میشود و با گردش در داخل سیستم موتور، آن را خنک میکند. برای خرید کنسول ماشین پراید ، در یک سفر کوتاه از ژاپن تا دیجی کالا با هم همراه میشویم! این سفر از سال 1986 تا سال 2001 که به مقصد ایران رسیده، انجام شده است. اگر فن شما کار نکرد حتما به یک تعمیرکار مراجعه کنید تا نقص آن را رفع کند. سوایچ را در حالت روشن یا On قرار دهید تا فن عمل کند (استارت نزنید و موتور را روشن نکنید). 4- سوکت موتور فن و مقاومت فن را بکشید. از نشانههای خرابی مقاومت فن این است که زمانی که ماشین داغ میشود، فن روی دور کند کار نمیکند و مستقیم وارد دور تند میشود و چراغ خطر ماشین روشن میشود. در اکثر موارد خرابی فن به دلیل سوختن و یا خرابی مقاومت فن اتفاق میفتد.

5- برای تعمیر رادیاتور پراید تمام فیشهای متصل به بخاری را باز کنید و بخاری را بیرون بکشید. حالت دوم زمانی است که سیال خنک کننده از رادیاتور بیرون نمیزند. وقتی موتور پراید گرم است به هیچ عنوان درب رادیاتور را باز نکنید چون ممکن است آب داغ به بیرون جهیده و باعث سوختگی شود. هرگز وقتی موتور روشن است درب راداتورش را باز نکنید چون علاوه بر اینکه خطر سوختگی وجود دارد، سیستم خنک کنندگی و موتور آسیب میبینند. مهمترین نکته در آموزش تعمیر رادیاتور پراید این است که اگر تجربه کافی در تعمیر خودرو ندارید هرگز نباید بدون کسب اطلاعات کافی دست به عمل بزنید. این محفظه یا کنسول جلو پراید ، جایش در این خودرو خالی است. این کنسول برای خودروهای پراید و تیبا مناسب است. مناسب برای خودروهای خانواده پراید و خانواده تیبا. برای رفع مشکل رادیاتور بخاری پراید 8 مرحله زیر را اجرا کنید. اگر سطح آن کم بود بررسی کنید که نشتی در رادیاتور، درب آن، پمپ، بخاری و شلنگها وجود دارد یا خیر. حالا میتوانید فن و موتور فن را بررسی کنید و بعد از عیبیابی کردن برای تعمیر موتور فن رادیاتور پراید اقدام کنید.

بخوانید:  قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | bedrive
در مطلب کنسول ماشین ؛ بخریم یا بسازیم؟ برای خرید کنسول ماشین در مطلب کنسول ماشین ؛ بخریم یا بسازیم؟ فرقی نمیکند به دنبال خرید کنسول پراید صبا، کنسول وسط پراید ۱۳۲ یا هر مدل پراید دیگری باشید، معمولا کنسولهایی که تولید میشوند بر روی همه مدلهای پراید قابل نصباند. نحوه بستن کنسول وسط پراید برای نمونهای از کنسولها که پایه دارند به این صورت است که پایهها بین صندلی و محفظه اصلی ثابت میشوند و محکم قرار میگیرند. 3. بعد از نصب کنسول ماشین پراید ، مزاحمتی برای بستن کمربند ایجاد نشود. بیش از اندازه معمول در رادیاتور کولر بخار جمع شود. چون اگر رادیاتور بخاری بهدرستی کار نکند بخاری توانایی پرتاب و پمپاژ باد گرم را ندارد. و از گرمای مطبوع بخاری خود لذت ببرید. بیشتر بودن سطح مایع از علامت حداکثر نیز مانند کم بودن آن برای سلامت خودرو شما مضر است. اگر بخاری ماشین شما به درستی کار نمیکند و باد گرمی ندارد یکی از دلایل آن میتواند خرابی رادیاتور بخاری باشد.

تیپهای SL و SX به دلیل نداشتن ایربگ از سال 92 تولید نمیشوند. رویه آن از جنس چرم و قابل شستشو است. این محصول در دو رنگ مشکی و طوسی در دیجی کالا موجود است. محفظهای که بین دو صندلی سرنشینان جلو ماشین قرار میگیرد. کنسول ترمز دستی به عنوان یک وسیله تزئینی و و محلی برای قرارگیری ترمز دستی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. با کنسول وسط خودرو آشنا شدیم. شما میتواید با خرید یک کنسول ماشین پراید ، به ماشینتان نظم بدهید و وسایل ضروریتان را در دسترس داشته باشید. یک روش این است که کنسول فابریک پراید ( محفظه پشت ترمز دستی) را سوراخ میکنند و کنسول را با پیچ روی آن ثابت میکنند. با استفاده از این کنسول علاوه بر اینکه فضای اطراف دنده پر میشود، از فضای زیر ضبط صوت استفاده میشود. باید با استفاده از پیچ گوشتی، پیچهای سین فن را باز کنید و از ماشین جدا کنید. قبل از انجام هر کاری برای تعمیر رادیاتور پراید، بهتر است ابتدا با اجزای تشکیل دهنده آن آشنا شوید. فن کار میکند اما دمای موتور همچنان بالا است. اگر نشتی در سیستم خودرو وجود داشت به هیچ عنوان موتور را روشن نکنید.

بخوانید:  معرفی و مشخصات کامل سمند LX محصولی از ایران خودرو | bedrive