بررسی خودرو آلفا رومئو جولیتا اجاره خودرو نوین ایرانیان | bedrive

طبق آمار گمرک، در آبان ماه سال جاری ۳۶ دستگاه آلفا رومئو از چین به ایران وارد شده است. در مورد این دو مدل جولیتا باید بگم که در ایران دو مدل TOP و FULL آپشن داره ارائه میشه. تنها تفاوت این دو مدل رینگ فشن آلفا 2012 , کالیپر مسابقه ای , سیستم صوتی حرفه ای BOSE و سیستم شست و شوی چراغ جلو و صفحه نمایش چند منظوره در مدل TOP هست. در حال حاضر آلفا به ساخت خودروهای اسپرت گران قیمت شهرت دارد. آلفارومئو در سال 1986 توسط فیات خریداری شد و از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه کمپانی فیات به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۹۲۸ با پایان قرارداد دفاعی دولت ایتالیا با شرکت آلفا رومئو، نیکولا رومئو این شرکت را ترک کرد و سهام خود را نیز به دولت ایتالیا واگذار نمود.

  • از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد.
  • بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است .
  • حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است.
  • نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود.
بخوانید:  قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | bedrive
مجله خبری خودرو بی درایوموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد. طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. کمپانی آلفارومئو یکی از آن کمپانی‌هایی است که برای ماشین بازهای حرفه‌ای هیچ نیازی به معرفی ندارد.

http://besturnblog.ir

از لحاظ رانندگی نیز این خودرو یک سدان اسپرت است که امکان استفاده از آن به صورت روز مره وجود دارد و پشت فرمان این خودرو همانند هیچ خودرویی نیست و غریبلکی خوش فرم و بسیار خوش دستی دارد. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل های کلاسیک این خودرو برده است. مانند هر ماشین دیگری، اما شاید بیش از دیگران آلفا رومئو، داشبورد بدون شک یکی از عناصری ست که واقعا با دیگران متفاوت است.

panasonic-خرید اسباب بازی

فضای کم و نامناسب صندلی‌های عقب، ورود و خروج سخت سرنشینان عقب یک از این معایب است. ضعف کولر خودرو در شرایط آب و هوایی کشوری مثل ایران کاملاه مشهود است. سیستم توربوشارژ در قسمت جلویی نصب‌شده که خطر آسیب جدی حتی در تصادفات جزئی هم جود دارد. اگر از جاده های بد یا مسیرهای خاکی استفاده می کنید، کابل های باتری آلفا رومئو جولیتا را مرتباً بررسی کنید که دچار آلودگی و خوردگی نباشند. سپس اتصالات شل را جستجو کنید و آنها را سفت کنید تا خود را از تعویض باتری آلفا رومئو جولیتا حفظ کنید.

بخوانید:  آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

جولیتا مدل ۲۰۱۵ مشکی

از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود. آلفارومئو جولیتا یک هاچ‌بک داغ ایتالیایی است که البته عنوان پرفروش‌ترین محصول آلفارومئو را نیز یدک می‌کشد. این خودرو در فاصله‌ سال‌های 2014 الی 2017 به بازار کشورمان وارد شد و به لطف تبلیغات گسترده، به فروش قابل توجهی دست یافت. بی ام و سری 1 هاچ‌بک، رنو اسکالا و دی اس 5 از جمله رقبای این خودرو هستند.

بازی فکری