بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. نکته اینکه قبل از خرید تست درایو کامل و تجربه رانندگی با آن خودرو را در جاده داشته باشید. نمیدونم بااین پولی ک دارم سمند دوروبر نود بگیرم یا مدل پایین تر بگیرم و فکر خرجاش نباشم.

  • معمولاً فروش اقساطی سمند دوگانه صفر همراه با بیمه شخص ثالث و گارانتی و کارت طلایی می‌باشد.
  • در بیشتر موارد برق دزدی در این امر مقصر است اما برای این که از این موضوع اطمینان حاصل کنید باید تست برق دزدی برای باتری خودرو انجام دهید.
  • قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد.
  • در غیر این صورت صفحات باتری خودرو دچار ریزش شده و در گذر زمان شاهد کاهش طول عمر باتری خواهیم بود.

چندروزیه ک خیلی تحقیق کردم درمورد سمندا متوجه شدم ک ال ایکس بهترازهمشونه .(بی دردسر تره)ولی هنوز نمیدونم سمند مدل چندبگیرم با چهل تا چهل وپنج تومن. اگر دنبال کیفیت موتور و کم استهلاک بودن آن هستید تندر 90 بخرید اما اگر دنبال راحتی اتاق و صندلی خودرو و آپشن هستید سمند بخرید. سلام بروسمندو بگیر کیف دنیا رو ببر حرف هیچ کس رو گوش نکن تو ایران خودمون از بین ماشینامون از پژوه و۲۰۶وپارس جای سمند رو نمیتونه پر کنه چون از لحاڟ اطمینان حاصل جمع هستن وخیلی محمکه .. این درست نیست هر کسی خودش هر چی داره بیادو تعریف همون رو بکنه ، سمند های قدیمی تر بدنشون ورق سفید هست با استر زیر رنگ . شما خودت یه بار ازین وانتای ضایعاتی که اهن و چدن و الومنیوم اینا میخرن بپرس اهن کیلو چند میخرن الومنیوم و گالوانیزه کیلو چند میخرن ، اونموقع میفهمی که قیمت پژو باید فقط بخاطر همین به مورد خیلی کمتر از سمند میبود و با ارم خارجی پژو از ملت فقط پولشو میگیرن. سمند اونقدر نسبت به پژو برتری داره که شتاب یکم بیشتر ارزشی نداشته باشه.

بخوانید:  بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

سمند،LX مدل 85

می توانید اتوموبیل را از محیط بیرون مشاهده و کنترل کنید و یا فضای درونی ماشین را ببینید و خود را دقیقا پشت رل فرض کنید. بر حسب تجربه به نظر می رسد روش دوم برای کنترل ماشین روش بهتری است. در هر دو حالت پدال گاز و دنده عقب سمت راست صفحه است که برای دستیابی به آن ها کافی است روی آن ها کلیک کنید. فرمان اتوموبیل برای حرکت چرخ ها و هدایت ماشین به چپ و راست در سمت چپ صفحه قرار دارد. صدای گاز و ترمز به واقعیت بسیار نزدیک هستند و هیجان کافی برای بازی را فراهم می کنند.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT

در این رده مجله خبری خودرو بی درایو LX با بهره‌مندی از شبکه گسترده خدماتی ایران خودرو، قطعات یدکی فراوان و نسبتاً ارزان، اتاق و صندوق جادار و کیفیت سواری مناسب میتواند انتخاب قابل قبولی محسوب شود. بخصوص که این ماشین در بازار دست دوم‌ها نیز شرایط خوبی دارد و به راحتی به پول نقد نزدیک میگردد. البته سمند از آپشن‌های رفاهی و ایمنی چندانی بهره نبرده و با پیشرانه XU7 از نظر مصرف سوخت هم شرایط ایده‌آلی ندارد اما با این حال قادر است حس سواری نسبتاً خوبی به سرنشینان هدیه کند که برای این رده قیمتی راضی کننده است. از نظر ایمنی هنوز آزمایشات رسمی روی سمند صورت نگرفته اما تست‌های غیر رسمی نشان از ضعف‌هایی داشتند.

با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است. طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد. من سمند بیشتر قبول دارم چون هم امکانات از پژو بیشتره.هم ماشین نرمیه..تو تصادف هم سمند. ایمنی بیشتری داره.از لحاظ خرابی هر دوشون یه موتور دارن و هیچ فرقی نمیکنه.دوتاشون واشر سرسیلندر میرنن. حقیقتا در مقایسه با ماشینها هم ردیف برای سواری و بخصوص جاده بسیار عالی و خوش رکاب و کم خرج است.

بخوانید:  راهنمای خرید ماشین شاسی بلند

http://besturnblog.ir