خدمات کامپیوتر نهنگ کامپیوتر

دلیل آن هم بسیار ساده است؛ اطلاعات و داده، مهمترین دارایی کسب و کارها به شمار می‌روند و نابودی آنها ممکن است منجر به نابودی کسب و کار شود. ما هر نوع سخت افزار را در حضور شما تعمیر و عین روز اول با پشتیبانی رایگان به شما تحویل می دهیم و این ضمانت را می دهیم تا مشکل شما به صورت دقیق رفع نشده کارشناسان تعمیرات و پشتیبانی مغز رایانه در کنار شما خواهند ماند تا هیچ دغدغه ای نسبت به کامپیوتر خود نداشته باشید. مشخصا مواردی مانند حجم کار شما برای خدمات کامپیوتری در محل و یا نیاز به تهیه و تعویض قطعات یا تعمیرات نیز هزینه، خدمات کامپیوتری در محل تبریز، خدمات کامپیوتر در محل ارومیه خدمات کامپیوتری در محل مشهد، خدمات کامپیوتری در محل کرج و شهرهای دیگر را تغییر می‌دهد.

اتحادیه فن‌آوران رایانه هر ساله نرخ‌نامه جامع خدمات رایانه را ارائه می‌دهد. تمامی کسب‌و‌کارهای خدمات کامپیوتری که مجوز خود را از این صنف دریافت کرده‌اند، موظف به پیروی از این قیمت‌ها هستند. اگر مشکل قابل حل بود، کارشناس می‌تواند راهنمایی‌های لازم را به خود شما بگوید تا انجام دهید؛ اگر نه، به‌راحتی می‌تواند با استفاده از یکی از نرم‌افزارهای دسترسی از راه دور مانند Any desk به سیستم شما متصل شود و اقدامات لازم را انجام دهد. عیب‌یابی رایانه برای اطمینان از اینکه همه چیز روی رایانه های سازمان شما به خوبی کار می‌کند و هیچ مشکل ناخوشایندی وجود ندارد، ضروری است. برای حل موثر مشکل، اولین گام عیب‌یابی رایانه، جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مشکل مانند عملکرد نامطلوب یا کمبود عملکرد است.

بخوانید:  با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید | bedrive

بدون نیاز به قطع تمام کابل های کامپیوتری جابجایی از منزل یا محل کار . یکی از تکنسین های ما در محل شما حاضر می شوند تا شما را در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. خدمات کامپیوتر حرفه ای ارائه شده به علت داشتن سابقه طولانی تیم فنی در زمینه تعمیر و نصب انواع نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها توانسته امروزه به یکی از حلال‌های مشکلات تبدیل شده است. حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که در هنگام اجرای نرم‌افزاری با مشکلات متعددی از قبیل انواع ارورها روبرو شده باشید. اما نگران نباشید کارشناسان تعمیر ما با ارائه خدمات کامپیوتر حرفه ای می‌توانند نرم‌افزارهای موجود را عیب یابی کرده و به رفع مشکل کامپیوتر شما بپردازند.

تعمیر انواع Tape Drive و Tape Library و تجهیزات شبکه

در قسمت Channel مقدار Auto و در قسمت Mode مقدار انتخابی شما باید 11bgn mixed باشد. در قسمت Security، آن را در حالت WPA2-PSK قرار بدهید و گذرواژه ی خود را بنویسید. این مرحله در برندهای مختلف مودم و حتی بعضی اوقات در مدل های مختلف یک برند کمی متفاوت است.

سرویس رایگان

خدمات کامپیوتر نهنگ کامپیوتر خدمات امنیتی، ویروس کشی و نصب آنتی ویروس برای شرکت‌ها یکی از پرطرفدارترین خدمات تعمیر کامپیوتر در منزل است. در این عصر، داده‌ها در حکم سرمایه‌ی شرکت‌ها هستند و حراست از آنها دغدغه بسیاری از مدیران است. آیا داده‌های شما که حاصل چند سال کار مداوم و رقابت در بازار است در برابر هکرها و بدافزارها محافظت می شوند؟ اگر پاسخ منفی است باید تدابیری برای محافظت از کامپیوترها و شبکه خود اتخاد کنید. متخصصان ما می توانند به‌صورت ریموت (از راه دور) و یا حضوری شما را به سیستم امنیتی مجهز کنند و در برابر حملات خارجی ایمن کنند.

بخوانید:  بهترین ماشین های شاسی بلند ایران از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی زومیت | bedrive

فاما گستر – فروش قطعات کامپیوتر – سخت افزار – شبکه – ماشین های اداری – تاچ کامپیوتر – ولیعصر – طالقانی

اگر شما هم میخواهید از خانه به نرم افزارهای محل کار متصل شوید یا میخواهید به فایلها و پوشه های موجود در سیستم خود همیشه حتی از طریق گوشی دسترسی داشته باشید، برای دریافت خدمات با ماتماسبگیرید. پشتیبانی شبکه،راه اندازی شبکه،خدمات کامپیوتر،نصب ویندوز،ویروس کشی،تعمیر کامپیوتر،عیب یابی و … حتی وجود هرگونه عیب و مشکل در کامپیوتر نیز همچنان همین مشکل را برای فرد بوجود می‌آورد.

مهمترین امتیاز خدمات کامیپوتر آسا سیستم تعمیر کامیپوتر در محل (مخصوص شهروندان قزوین) و ریموتی و یا کنترل از راه دور (برنامه های Anydesk,Supremo) برای کل کشور می باشند که از راه دور به کامپیوتر شما متصل شده و مشکل شما را رفع خواهند خدمات نصب نرم افزار در تهران کرد. تیم خدمات کامپیوتر ما در زمینه خدمات ریکاوری از روش های نرم افزاری استفاده می کند. تیم خدمات کامپیوتر نهنگ بر اساس نتایج سایت AV Test بهترین آنتی ویروس ها را به شما معرفی میکند و لایسنس قانونی آنتی ویروس ها را برای شما فراهم و نصب می کند. از همین جهت انتخاب آنتی ویروس مناسب برای سیستم ،عامل مهمی در جهت حفظ امنیت اطلاعات و سلامت سیستم می باشد.

  • امروزه سیستم‌های کامپیوتری جزء جدایی‌ناپذیر زندگی اکثریت افراد هر جامعه‌ای شده‌اند.
  • شرکت ما، با سابقه طولانی در تعمیرات کامپیوتر در خدمت افراد برای انجام خدمات کامپیوتر در منزل یا محل کار است.
  • در تهران شرکت های زیادی هستند که خدمات کامپیوتر در محل – نصب ویندوز در محل و خدمات دیگر را انجام می دهند .
  • اسمبل کامپیوتری های شخصی به صورت کاملا حرفه ای با استفاده از برآورد قیمت از مشتری.
  • دغدغه‌ای در رابطه با شبکه‌های کامپیوتری و استفاده از آن نخواهید داشت.
بخوانید:  دریچه بازدید مزایای استفاده از دریچه بازدید تهویه مارکت دریچه بازدید