شاسی بلندهای پر فروش و پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید

چراغ مهشکن باریکهای از نور به سطح مسیر میتاباند که در کل به سمت پایین تنظیم میگردد. با این حال استفاده از چراغ راهنما از مهمترین اعمالی است که شما به عنوان راننده، برای آگاه کردن رانندگان دیگر از حرکت احتمالی خود برای به حداقل رساندن غافلگیری های خطرناک انجام میدهید. ابعاد بزرگ این مدل خودروها در کنار استایل خاصی که به شما در حین رانندگی میدهد، از جمله دلایل دیگری است که میتوان پرطرفدار شدن روز افزودن خودروهای شاسی بلند را به آنها نسبت داد. چراغ های راهنما، شاید کم کاربرد ترین وسیله در ماشین ها باشند. شما در حال رانندگی در مسیر مستقیم هستید و چراغ راهنمای سمت راست را روشن میکنید. رنو داستر چند سالی است وارد بازار ایران شده و در تیپهای PE و SE بهصورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به فروش میرسد. در این گزارش به ارزیابی برخی از خودروهای شاسیبلند به نسبت ارزان و محبوب در بازار ایران پرداخته شده است. در جنوب شرق آمریکا، که تا این اواخر عمدتا متشکل از شهر های کوچک بود، گفته میشد که رانندگان از چراغ راهنما استفاده نمیکنند، چون هر کسی میداند به هر حال شما به کدام سمت خواهید رفت.

کیا اسپورتیج یک کراساوور شهری است پس نباید توقع استفاده آفرودی از آن را داشته باشید. نسل جدید کیا اسپورتیج ۲۰۱۶ در واقع نسل چهارم این شاسیبلند پر فروش است. کیا اسپورتیج جدیداز نظر ظاهری چندان مانند سه نسل قبلی جذاب و جوان پسند نیست ولی طراحی قابل قبولی دارد. طراحی نمای جلو و عقب شما را یاد محصولات مینیماینر میاندازد. در نمای ظاهری کیا سورنتو از زبان طراحی جدید کیا بهرهمند شده است که باعث شده طراحی این خودرو شکیل و عامهپسند باشد. قیمت سورنتو ۲۰۱۷ فول در بازار کشور حدود ۷۲۰ تا ۷۸۰ میلیون تومان است. قیمت این خودرو در بازار ۶۹۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان است. قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ در محدوده ۲۹۱ تا ۳۰۵ میلیون تومان است. استفاده از چراغ راهنمای کناری یا ریپیتر که در بالا به آن اشاره شد نیز در بسیاری از کشورها اجباری میباشد و “مرسدس بنز R170” از اولین نمونه خودروهایی است که از چراغ راهنمای کناری استفاده کردهاست. در این حالت مدار کامل شده است و جریان اجازه عبور پیدا کرده است.

بخوانید:  بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند-آل اسکیپ

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سایت بی درایو لطفا به بازدید از وب سایت ما.

یکی از شاخصترین دلایل برای محبوبیت ماشین شاسی بلند، تجربه رانندگی و لذت قرار گرفتن در ارتفاع بیشتر برای سرنشینان است. این ماشین به تعبیر برخی ماشین شاسیبلند محسوب میشود و در واقع یک کراساوور است. سانگیانگ در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. این شاسی بلند نخسین بار در سال ۲۰۱۰ طی همکاری مشترک دو خودروساز بزرگ رنو و داچیا معرفی و تولید شد. رنو کولئوس نسل دوم اولین خودروی زیبای رنو است که نسل اول آن در سال ۲۰۰۷ معرفی شد. این زبان طراحی باعث شده، کولئوس جزو زیباترین خودروهای وارداتی کشور باشد. این آینه ها دارای چراغ های LED هستند، که معمولا به شکل یک پیکان که سمت گردش را نشان میدهد میباشند. چراغ راهنما همچنان در حال چشمک زدن است. قیمت کیا اسپورتیج QL در ایران حدود ۶۰۵ تا ۶۵۵ میلیون تومان است. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصی است که افراد با سلیقههای خاص را به خود جلب میکند. زمانی که هیچ جریانی از مقاومت عبور نمیکند، فنر به سرعت خنک میشود، و مجددا به حالت قبل خود برگشته و باعث قطع مدار میگردد.

امتناع از به کار بردن چراغ راهنما احتمالا دلیل بسیاری از حوادث رانندگی است، و احتمالا سرچشمه بسیاری از خشونت های خیابانی نیز میباشد. این عمل غلتک فنر دار را مجبور میکند از شکاف خارج شده و اهرم راهنما به موقعیت میانی برگردد. در سال ۲۰۱۵ این خودرو شاسیبلند کرهایی وارد بازار جهانی از جمله بازار کرهایی پسند ایران شد. کیا سورنتو یک شاسی بلند پرطرفدار و محبوب در کره محسوب میشود. شاسی بلندها در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارند. در همان ابتدای ورودش توانست نظر مشتریان ایرانی را جذب کند و جزو پرفروشترین خودروهای شاسی بلند این شرکت شود. نتیجه اینکه، سبد انتخاب برای خرید یک ماشین شاسیبلند در ایران کوچکتر شده است. رنو در کولئوس جدید از طراحی بدنه بسیار زیبا، مدرن و هماهنگ استفاده کرده است. کولئوس شاسیبلند جدید از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است، این پلتفرم در خودروهای دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل مورد استفاده قرار گرفته است.

بخوانید:  بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک