قیمت محصولات جک امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کرد. به مرور زمان این کمپانی شروع به ساخت ماشین های سدان و کراس اوور، کرد. در نتیجه کابین جک اس فایو از لحاظ ظاهری می‌توانست نیازهای بسیاری از مشتریان این رنج قیمت خودرو را در آن زمان به خوبی برآورده سازد. به ویژه که طراحان چینی همچون نمای بیرونی، نگاه ویژه‌ای به طراحی هیوندای توسان داشته و نمای داخلی جک اس ۵ را تا حد زیادی مشابه هیوندای توسان LM از آب درآورده‌اند. طراحی داخلی جک S5 به ویژه هنگام عرضه اولیه این خودرو به بازار ایران در قیاس با سایر تولیدات نسبتا اقتصادی موجود در کشور بسیار زیباتر و مدرن به نظر می‌رسید. به ویژه که بسیاری از مشتریان توانایی خرید خودرو گرانتر کره‌ای را نداشته و می‌توانستند با بودجه ای در حدود ۷۵ میلیون تومان اقدام به خرید یک کراس اوور با طراحی داخلی نسبتا مدرن کنند.

  • جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد.
  • بر این اساس و در حالی که کمپانی ارایه دهنده شرایطی برای ثبت نام جکz اعلام نکرده است، شما با هر وضعیت مالی قادر خواهید بود تا این خودرو را از ان خود کنید.
  • گروه طراحی سایت Atgo صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.
  • سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .
  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
  • اما ما به شما پیشنهاد میکنیم تا سایا خودرو را در اولویت انتخاب خود برای خرید اقساطی جک s3قرار دهید زیرا این مجموعه تا کنون خودروهای زیادی را بصورت اقساط بفروش رسانده است و از اعتبار بالایی برخوردار میباشد.
بخوانید:  بهترین شامپو فرش خارجی خرید انواع شوینده فرش و مبل برای تمیز کردن از فروشگاه اینترنتی | asilbekharid

با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. مهمترین این جوایز شامل جایزه بهترین برند صادراتی، جایزه موفق‌ترین برند رقابتی بازار و جایزه ملی کیفیت است. خط تولید این خودروهای ون چندمنظوره در ماه مارچ سال 2002 راه‌اندازی شد و به این ترتیب JAC وارد بازار خودروهای سواری و مسافربری شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودروهای باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌کرد.

آیا قیمت جک S3  پر سال 1401 افزایش پیدا کرده است؟

همچنین ضمن اینکه صاحب یک خودروی نو می شوید سطح زندگی شما ارتقا می یابد و می توانید تجربه ای همراه با لذت از خرید یک ماشین خارجی داشته باشید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. بر این اساس و در حالی که کمپانی ارایه دهنده شرایطی برای ثبت نام جکz اعلام نکرده است، شما با هر وضعیت مالی قادر خواهید بود تا این خودرو را از ان خود کنید. جک اس ۵ کابینی دارد که به راحتی ۴ تا ۵ نفر در آن، جا می‌شوند و از طرفی صندوق جاداری هم دارد که برای مسافرت، یک مزیت محسوب می‌شود. وجود اسپولیزر، سایز ایده آل شیشه ی پشت خودرو و چراغ های با فرم خوب، به کار گرفتن خطوط حجم دهنده روی درپوش صندوق و گلگیرها از ایده های طراحی خلاقانه در ساخت این خودرو است.

بخوانید:  نگاهی به خودروهای شاسی بلند چینی بازار خودرو ایران

محصولات اخیر

چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود. نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. با این وجود، طراحی جدید جلو چندان سنخیتی با طراحی ثابت جانبی ندارد. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

فروش اقساطی جکS5 نیوفیس -1401

از نظر شکل ظاهری این خودرو همانن خودرو کراس اور می باشد که در بازار این خودرو به نام اور شهری کوچک نیز معرفی شده است. از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد. تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند. جک شرکتی است که در سال 1964 تاسیس شد و در ابتدا تنها به تولید کامیون های تجاری می پرداخت.

http://besturnblog.ir