قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | bedrive

نسخه آفرود تویوتا پرادو چهاردر علاوه‌بر امکانات نسخه آنرود، دارای برخی تجهیزات اختصاصی نظیر سیستم مالتی‌ترین، دوربین جانبی دوطرفه، کرال کنترل و سیستم تعلیق سه حالته است. تقریبا تمامی راو4های نسل چهارم که به ایران وارد شده‌اند، به پیشرانه تنفس‌طبیعی ۲٫۵ لیتری مجهزند. این خودروها با فیس‌لیفت جدید مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در ۹٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. راو ۴ مدل ۲۰۱۸ با کارکرد کم و شرایط عالی با قیمتی حدود ۲٫۵ میلیارد تومان در بازار ایران معامله می‌شود. از نظر مصرف سوخت، تیوولی در هر صد کیلومتر حدود 5.7 لیتر بنزین می سوزاند که نسبت به وزن 1300 کیلوگرم، مصرف سوخت آن مناسب به نظر می رسد.

  • اگر قصد خرید یک خودرو با شاسی‌بلند دارید، ما را دنبال کنید تا تنها با صرف چند دقیقه زمان بهترین انتخاب را خواهید کرد.
  • این موتور 155 اسب بخاری قدرت خود را به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه به دیفرانسیل جلو این خودرو منتقل می‌کند و این خودرو را در 11.9 ثانیه از حالت ثابت به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
  • متقاضیان اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو در مشهد یا دیگر مراکز استان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ناواران، از خدمات کرایه خودرو این مجموعه بهره‌مند شوند.
  • در بین این خودروها، دو مدل کراس اور هم معرفی می‌کنیم که اگرچه از دیدگاه تخصصی نمی‌توان به آنها شاسی بلند گفت، اما از نظر برخی افراد، در دسته خودروهای نیم‌ شاسی قرار می‌گیرند.
  • سلام به جای وارد کردن ماشین چینی اونم گرون بهتر نیست کارخانه های ماشین های فرانسوی ژاپنی رو توی ایران احداث کنیم.
بخوانید:  بررسی خودرو آلفا رومئو جولیتا اجاره خودرو نوین ایرانیان | bedrive

همچنین، به بعضی از مدل‌های لوکس و گران‌قیمت اشاره می‌کنیم که عموما اقلیت متمول با قیمت‌های نجومی آن‌ها را می‌خرند. ملاک انتخاب این خودروها تجربه شخصی نگارنده بوده است و البته برای جلوگیری از زیاده‌گویی، بعضی مدل‌ها نادیده گرفته شده‌اند. کیا اسپورتج همچون اتومبیل لوکس هیوندای توسان طرفداران بسیاری را به دست آورده است. این خودرو با طراحی ظاهری عالی در سال 2016 جایزه بهترین طراحی ماشین در رد دات شده است. در کنار مصرف سوخت مناسب و ترمزهای پرقدرت، اسپورتج در جاده‌های پر پیچ‌وخم عملکرد مناسبی نداشته است.

بررسی مشخصات چری تیگو 5

اما به دلیل فضای کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. نسخه‌ هیبریدی 300h به‌دلیل استفاده از قانون تخفیف عوارض گمرکی برای خودروهای هیبریدی که سال‌ها قبل وجود داشت، ارزان‌تر از 200t است. لکسوس NX300h علاوه‌بر پیشرانه ۲٫۵ لیتری تویوتا، یک موتور برقی نیز دارد و درمجموع، ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۹ ثانیه‌ای و میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر، ویژگی‌های مهم 300h هستند.

بررسی مشخصات فنی KMC K7

همانند مجله خبری خودرو بی درایو سانتافه و کیا سورنتو، فضای پای صندلی‌های ردیف سوم چندان مناسب افراد بزرگسال نیست اما به‌واسطه سقف بلند، فضای سر قابل قبولی برای سرنشینان فیدلیتی مهیا شده است. بهمن موتور تاکنون فیدلیتی را تنها در تیپ پرایم به بازار عرضه کرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی، نسخه بروز شده این خودرو را با نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند. تیگارد X35 جدیدترین شاسی بلند چینی است که با قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور شده است. این شاسی بلند چینی یا همان بایک X35 کوچکترین کراس‌اوور است که به عنوان محصول جایگزین بایک X25‌ محسوب می‌شود. تیگارد به صورت انحصاری برای سانیار موتور پارسیان و بازار ایران خلق شده است، چرا که بایک X35‌ در سایر نقاط جهان با نام‌های دیگری همچون بیجینگ X3، بایک X3‌ و سنوا X35 شناخته می‌شود. تولید این شاسی بلند از سال 2016 شروع شده و اکنون میزبان دومین نسل این خودرو در کشور هستیم که تولید آن از سال 2019 آغاز شد.

بخوانید:  معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | bedrive

بهترین کروک‌ها چه ماشین‌‌‌هایی هستند؟

مصرف سوخت متوسط این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است و با توجه به باک 58 لیتری آن برد این خودرو با یک باک پر حدوداً 800 کیلومتر خواهد بود. همانطور که گفته شد آمار محبوبیت خودروهای شاسی بلند بسیار بیشتر از خودروهای بدون سقف کروک است . این کره‌ای کوچک و جمع وجور خیلی بی سروصدا وارد کشور شد و با عملکرد خوبش توانست فروش مناسبی را تجربه کند. استقبال خانم‌ها از خرید این خودرو نشان داد که تیوولی یکی از بهترین ماشین‌های برای خانم‌ها است. به پشتوانه فروش خوب محصولات کیا موتورز در ایران، وارد کشور شد و یکی از پرفروش‌های این بازار لقب گرفت. نسل‌های مختلف این خودرو به مرور زمان فیس‌لیفت‌های مختلفی را تجربه کرده و هر بار بهتر از قبل شدند.

http://besturnblog.ir