قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز | bedrive

این مواردی که عرض کردید ، در صورتی که در زمان خاموش بودن موتور خودرو اتفاق افتاده باشند، می توان باتری سمند را مقصر دانست اما در صورتی که در حال رانندگی در اتوبان هستید و با این مورد مواجه می شوید باتری دخالتی ندارد. برای برسی دقیق تر نیاز است تست باتری سمند ، تست برق دزدی و تست دینام را انجام دهید تا ببینید کدام از این موارد علت این مشکلات است؟ در صورتی که پاسخ تست باتری معیوب سمند را مقصر اعلام کرد، تعویض باتری می تواند به شما کمک کند. در این زمان اقدام به خرید باتری 66 آمپر صبا باتری برای تعویض باتری سمند کنید که هم قیمت مناسبی دارد و هم از کیفیت بالایی بر خوردار است. سلام ، باتری فابریک سمند باتری 66 آمپر است و می توانید با توجه به تجهیزات برقی که بر روی خودرو دارید و با مشورت کارشناسان ، از باتری 74 آمپر صبا باتری نیز بر روی این خودرو استفاده کنید. در صورتی که به سلامت باتری سمند سورن خود شک دارید، باید باتری را برای تست به مراکز معتبر خدمات پس از فروش ببرید و تس باتری سمند را انجام دهید.

  • با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.
  • باتری سمند این دو مدل هیچ تفاوتی باهم ندارند و هر دو دارای آمپر یکسان می باشند.
  • ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم.
  • گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .
  • اونایی هم میگن ال ۹۰ خوبه معمولا از فنی چیزی سرشون نمیشه و برا یه پیچ سفت کردن هم به تعمیرگاه میخوان مراجعه کنن ، وگرنه از تمام پارامتر ها از ایمنی تا جاده خور بودنو سواری سمند بهتره هر چند کم ، هرچند زیاد.
بخوانید:  باتری سمند خرید باطری سمند سورن و lx از محصولات صبا باتری با گارانتی و خدمات رسمی | bedrive

در مجله خبری خودرو بی درایوهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود. از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. من هم پارسال یک سمند صفر خریدم (موتور پژو) که سرعتش به زور به 130 میرسید و در سربالایی هم اصلا جون نداشت. تا اینکه کیلومتر به 5000 رسید و دیدم ماشین کم کم داره جون میگیره.

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروی سمند

فقط به علت وزن سبک‌تر مقداری چالاک‌تر است اما در عوض ضخامت ورق‌ها و ستون‌های سمند مقداری قویتر به نظر میرسند. در خصوص رانا هم باید گفت که این ماشین از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند LX XU7 دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد. البته با مقداری افزایش بودجه گزینه‌ دیگری مثل برلیانس H230 هم به لیست خرید اضافه میشود.

سمند سورن

بهتر است در خودرو سمند از باتری 66 آمپر استفاده کنید، اول به این دلیل که باتری فابریک از نظر ابعاد و آمپر سازگاری بیشتری با خودرو دارد. اما شرکت ایران خودرو با کمی تغییرات در نسبت تراکم سیلندر و حجم محفظه احتراق توانسته قابلیت کار با سوخت بنزین را نیز به این موتور اضافه کند. موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد. طبق نظرسنجی از خریداران، این خودرو توانسته بسیاری از انتظارات مشتریان را برآورده سازد چرا که گزینه های قابل قبولی دارد. + مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است.

بخوانید:  آزمون آیین نامه رانندگی 1401 Apps on Google Play

سمند،EL مدل 87

تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند. سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. این خودرو که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود، با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد سمند در ادبیات فارسی به اسبی گفته می‌شود که رنگی متمایل به زرد دارد. کابین خودرو سمند ال ایکس EF7 بسیار ساده و در عین حال هماهنگ طراحی شده است. نمای ظاهری این سدان، چندان تفاوت خاصی با مدل‌های دیگر سمند ندارد؛ البته به صورت کلی، مدل‌های مختلف ماشین‌های تولید داخل دارای تغییرات زیادی در ظاهر یا حتی داخل آن نیستند.

http://besturnblog.ir